charfred11 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vurderer sterkt å kjøpe dette kameraet etter å ha lest noen tester av det. Men er det noen av dere som har fått prøve dette kameraet og kan kome med litt rios og/eller ros, kanskje noen tips? Kanskje et annet kamera i samme klassen? Kan jeg bruke et 256MB Secure Digital Card i kameraet? Takker Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du kan bruke 256 MB. Kameraet er trolig så godt som likt som Exilim Z3, som er testet her på Akamera. Objektivet er lite, og jeg tviler på om den ekstra oppløsningen fører til veldig mye bedre bildekvalitet. MLW Lenke til kommentar
coban Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 er ikke så mye negativt å trekke ned på dette kameraet liksom.. størrelse tatt i betraktning og den høye kvaliteten du får på bildene, riktignok er bildene ikke bedre enn på z3 men de har høyere oppløsning også. z4 kommer også med en enda større lcd skjerm! veldig digg å bruke spørr du meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå