Stein Ove Helset Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Hei, beklager om jeg har postet i feil kategori, flytt den om nødvendig. Akkurat startet mitt eget apputviklingsfirma, Mangio, og vi har nå lansert vårt første spill som vi bare brukte noen dager på å lage. Spillet heter Beelly og har et veldig enkelt og flatt design. Ikke la deg lure, spillet ser enkelt ut, men det er det ikke. Høyre er høyre, og venstre er venstre.. Ihvertfall hvert 8. sekund. Spillet er for iOS og er gratis med reklamer i ny og ne (ikke plagsomme). Håper noen vil ta seg tid til å teste det ut og gi tilbakemelding, good or bad. Liker dere spillet del det gjerne på facebook, twitter osv eller skriv en liten review i App Store! Link til App Store: https://itunes.apple.com/us/app/beelly/id888237877?ls=1&mt=8 Takk og ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 Ingen som har noe kritikk? Positivt eller negativt, jeg vil gjerne høre alt Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Beelly v1.1 er nå godkjent og lansert. På denne oppdateringen har vi gjort flere store og viktige forbedringer som vi håper at vil gjøre spillet mye bedre. -Selve banen i spillet er totalt gjort om på. Denne har blitt mye mer spennende nå med alternative ruter, tagger å krasje i og smale og utfordrende ganger. -Du blir fortalt hvilke spillmodus du er i på en mer oversiktlig måte. Det kommer nå ned en grønn boks på toppen av skjermen som teller ned fra 3 og viser ikonet til spill modusen du skal inn i. -Laget en bedre How to play og gjort sånn at alle nye og gamle spillere må gjennom denne før de får spilt. -Lagt til noen achievements Håper dere vil teste ut forbedringene og komme med tilbakemeldinger på om spillet har blitt forbedret. Og har ikke du testet det før, så må du gjerne gjøre det nå! Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå