AllFather Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Ok. Så du mener det jeg nevnte over og det kameraet er et ok nybegynnersett ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Ville beholdt A550 og skutt en hel del mer med 18-55'en (jeg antar at) du har i dag. Funnet ut hva du liker å ta bilder av og så kjøpt. Skulle jeg brukt penger med en gang kunne jeg kanskje startet med disse to: Tamron 17-50/2.8 - normalzoom, erstatter 18-55 - 3k Tamron 70-300 Di USD - telezoom, for ting langt unna - 3k ..Og så skutt mer. Alternativer å kikke på: Sigma 50/1.4 Art - lyssterk lett tele Sigma 150/2.8 macro - godt makroobjektiv og god tele i ett Sigma 8-16 - sinnsykt vid vidvinkelzoom Sony 135/1.8 - dyr så det holder, men helt fantastisk teleobjektiv Blits Stativ ND-filtre til slørede fossefall Og - ville satt av tid til å sette deg inn i: - Blender, lukker og ISO - Raw-konvertering - Grunnleggende komposisjon 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Ok, takker for svar, sitter nytt på litt vent. Satse på at lader kommer om noen uker så jeg kan begynne å ta bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå