8483838383 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Var ute i mørke garasjen i går, å raska med meg en dunk med frostvæske. Da jeg hadde tømt den stinkende guffen i vannet, oppdaga jeg at det sto vinduspylervæske (12% frostvæske) på dunken :oops: Tærer dette på slanger, pakninger etc? eller bør jeg fjerne det? er ca 1dl av dette drittet oppi tanken nå. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tror nok ikke det tærer mer enn de fleste andre stoffene du kan ha oppi vannkjølinga. Selv bruker jeg rødsprit, funker krute godt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ok godt å høre Men det shtinker her, så jeg blir nok nødt til å bytte vann alikevel. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ok godt å høre Men det shtinker her, så jeg blir nok nødt til å bytte vann alikevel. E det sånn med "sitron"lukt? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ville nok ha skifta vannet ganske snart. Det er etanol i spylervæske og der tærer på gummi/plast Så om du kjører med vanlig vannslanger som ikke er beregnet på noe spesielle kjemiske stoffer vill slangene bli sprøe og uhåndter bare etter en stund. Det er ikke spessielt heldig inne i en datamaskin da, lekasje ikke er serlig velkommen. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei. det er ikke med sitronlukt. Har bytta ut nå. Tok ut alt vannet utenom det i cpu blokka, da jeg ikke gidda å stresse for å få ALT ut. så fylte jeg på med destilert vann fra varmepumpa, og blanda shell frostvæske i vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå