NilsJohan Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvis man gad kunne man jo finne alle svarene på google Gratulerer til de som vant! Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Da er vel det bare og gratulere vinnerne Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg tar det ikke så grusomt tungt.. FX5600 står ikke akkurat på toppen av ønskelista.. ei heller RaidMax .. men.. den barebone-saken hadde vært litt tøft å leke med da. Anyway.. grattis til vinnerne Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Aww... fillern, jeg vant ikke Jeg hadde alt riktig, men min flaks er heller lusen. Uansett, jeg synes dere burde begrense konkurransen til de som er medlem på forumene med minst 50 poster Jeg ser at det er gjort mange andre steder, og det oppfordrer jo folk til å bli aktive brukere av siden - så jeg synes i grunnen ikke det er så dumt. Og i tillegg til det ville det kreditert oss nerder som faktisk sitter og skriver innlegg på innlegg for å hjelpe folk med datarelaterte spørsmål. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ikke denne gangen heller nei... Jaja. Gratulerer til heldiggrisene! Når kommer neste konkurranse? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Wtf? Damn it! Er irritert pga at eg valgte PHP - Open source database ting. Var helt sikker på at det var det. Samtidig at eg også tenkte på den som var riktig. Forbanna dritt! Jaja gratulerer dere som vant. samme her!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nei, klarte det vist ikke denne gangen heller. Bedre lykke neste gang til alle som ikke vant. Grattis vinnere Lenke til kommentar
gixer Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Uansett, jeg synes dere burde begrense konkurransen til de som er medlem på forumene med minst 50 poster Jeg ser at det er gjort mange andre steder, og det oppfordrer jo folk til å bli aktive brukere av siden - så jeg synes i grunnen ikke det er så dumt. Og i tillegg til det ville det kreditert oss nerder som faktisk sitter og skriver innlegg på innlegg for å hjelpe folk med datarelaterte spørsmål. Er enig med deg der, men husk også å tenke på hvor mange folk som hadde spammet bare for å komme seg over de 50 postene. Det hadde nok blitt en del jobb for moddisene. Grattis til de som vant! (banker det en fyr på døren deres inatt med en avsagd hagle som krever et barebone kabinett så er det vaffal ikke meg! ) Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Uansett, jeg synes dere burde begrense konkurransen til de som er medlem på forumene med minst 50 poster Jeg ser at det er gjort mange andre steder, og det oppfordrer jo folk til å bli aktive brukere av siden - så jeg synes i grunnen ikke det er så dumt. Og i tillegg til det ville det kreditert oss nerder som faktisk sitter og skriver innlegg på innlegg for å hjelpe folk med datarelaterte spørsmål. Er enig med deg der, men husk også å tenke på hvor mange folk som hadde spammet bare for å komme seg over de 50 postene. Det hadde nok blitt en del jobb for moddisene. Grattis til de som vant! (banker det en fyr på døren deres inatt med en avsagd hagle som krever et barebone kabinett så er det vaffal ikke meg! ) Ja.. synes konkurransen burde vært kun for aktive medlemmer. Da vil kanskje medlemmene føst at de fikk litt i gjengjeld for alle timene de tilbringer forran skjermen og lager treff for hw.no Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jaja, jeg vant altså ikke noe. dette er lite til konkurranse, de som hadde rett fikk ikke noe (iallefall ikke flertallet), dette er uttrekkning og derfor kan jeg med stor "glede" si at det ikke er noe gale med min hverdag, den er akkurat slik som jeg forutså den, samme linje, samme stil...... (så ta det med ro) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Synes ikke postene alltid sier noe om hvor aktive folk er på forumet. Har selv vært medlem ganske lenge og sitter og leser poster min. et par timer hver dag. Hoved grunnen til at jeg i hvertfall ikke har flere poster er at det er utrulig mange av dere som er langt dyktigere og mye bedre til å formulere et godt svar en det jeg er, men jeg prøver og hjelpe når jeg kan. Gratulerer til vinnerene!! Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 var sikker på at blib kom til å vinne igjen, så jeg tror ikke jeg gadd å være med på konkuransen. kom på i ettertid at det ikke hadde vært så dumt med den VGA-kjøleren. jaja, neste gang. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg hade alle rett men vant ikke... Grattis til de som vant... og gleder meg til neste konkurranse og håper jeg har bedere lykke da... :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvis man gad kunne man jo finne alle svarene på google Gratulerer til de som vant! På google kan du jo finne ut hvordan du kan lage atombomber eller en bensinmotor, mikroprosessor, heatpipe, solcellepanel, elektromotor, 96, McDonalds bigmack. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 var sikker på at blib kom til å vinne igjen, så jeg tror ikke jeg gadd å være med på konkuransen. kom på i ettertid at det ikke hadde vært så dumt med den VGA-kjøleren. jaja, neste gang. Å, viste du ikke det? Jeg heter Tor Stokka. Skal kose meg med et nytt DigiDace i dag Neida, jeg er dessverre ikke like heldig som jeg er flink, så det ble ingen premie på meg i dag Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Grattiz til alle dere som vant..... typisk meg, riktig svar, men vinner ikke noe, jajaja, kan være glad at jeg hadde alle svar riktig da.... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Trur jeg bommet på dvd-spm.Men gratulerer til de som vant :wink: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vel, da får jeg heller kjøpe meg en DiGiDice i stedet. Prisen på denne hos Komplett var da ikke så ille, sammenliknet med f.eks Shuttle SB65G2. DiGiDice har dessuten bedre ytelse enn SB65G2, takket være GAT. Klarer meg dessuten fint uten WLAN :-). Men litt synd at det ikke var FireWire bak på DiGiDice, må nok anskaffe et FireWire-kort utenom... Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 E d muli! Tipset min fetter om konkuransen og svarte så og si på det meste for han. OG så vinner den jævlene og ikke jeg! Jaja, slik kan det gå, ingen sure miner Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 E d muli! Tipset min fetter om konkuransen og svarte så og si på det meste for han. OG så vinner den jævlene og ikke jeg! Jaja, slik kan det gå, ingen sure miner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå