Gå til innhold

Vinnere av høstkonkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aww... fillern, jeg vant ikke :(

Jeg hadde alt riktig, men min flaks er heller lusen.

Uansett, jeg synes dere burde begrense konkurransen til de som er medlem på forumene med minst 50 poster :p Jeg ser at det er gjort mange andre steder, og det oppfordrer jo folk til å bli aktive brukere av siden - så jeg synes i grunnen ikke det er så dumt. Og i tillegg til det ville det kreditert oss nerder som faktisk sitter og skriver innlegg på innlegg for å hjelpe folk med datarelaterte spørsmål.

Lenke til kommentar

Uansett, jeg synes dere burde begrense konkurransen til de som er medlem på forumene med minst 50 poster :p Jeg ser at det er gjort mange andre steder, og det oppfordrer jo folk til å bli aktive brukere av siden - så jeg synes i grunnen ikke det er så dumt. Og i tillegg til det ville det kreditert oss nerder som faktisk sitter og skriver innlegg på innlegg for å hjelpe folk med datarelaterte spørsmål.

Er enig med deg der, men husk også å tenke på hvor mange folk som hadde spammet bare for å komme seg over de 50 postene. Det hadde nok blitt en del jobb for moddisene.

Grattis til de som vant! (banker det en fyr på døren deres inatt med en avsagd hagle som krever et barebone kabinett så er det vaffal ikke meg! :lol: )

Lenke til kommentar

Er enig med deg der, men husk også å tenke på hvor mange folk som hadde spammet bare for å komme seg over de 50 postene. Det hadde nok blitt en del jobb for moddisene.

Grattis til de som vant! (banker det en fyr på døren deres inatt med en avsagd hagle som krever et barebone kabinett så er det vaffal ikke meg! :lol: )

Ja.. synes konkurransen burde vært kun for aktive medlemmer. Da vil kanskje medlemmene føst at de fikk litt i gjengjeld for alle timene de tilbringer forran skjermen og lager treff for hw.no :D

Lenke til kommentar

jaja, jeg vant altså ikke noe. dette er lite til konkurranse, de som hadde rett fikk ikke noe (iallefall ikke flertallet),

dette er uttrekkning

og derfor kan jeg med stor "glede" si at det ikke er noe gale med min hverdag, den er akkurat slik som jeg forutså den, samme linje, samme stil......

:woot:

(så ta det med ro)

Lenke til kommentar

Synes ikke postene alltid sier noe om hvor aktive folk er på forumet.

Har selv vært medlem ganske lenge og sitter og leser poster min. et par timer hver dag.

Hoved grunnen til at jeg i hvertfall ikke har flere poster er at det er utrulig mange av dere som er langt dyktigere og mye bedre til å formulere et godt svar en det jeg er, men jeg prøver og hjelpe når jeg kan.

Gratulerer til vinnerene!!

Lenke til kommentar
var sikker på at blib kom til å vinne igjen, så jeg tror ikke jeg gadd å  

være med på konkuransen. kom på i ettertid at det ikke hadde vært så

dumt med den VGA-kjøleren. jaja, neste gang.

Å, viste du ikke det? Jeg heter Tor Stokka. Skal kose meg med et nytt DigiDace i dag :woot:

Neida, jeg er dessverre ikke like heldig som jeg er flink, så det ble ingen premie på meg i dag :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...