vikas Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Har et fungerende trådløst ip kamera koblet opp, men har glemt hvordan jeg får tilgang til kameraet fra en ekstern pc, det vil si at jeg har rotet bort adressen, og husker ikke hvordan jeg fant denne igjen, noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Har ikke kameraet software? På pcen på lanet? Mine d-link har for eks en app. Tilgang uten om dette setter jeg opp i programmet som følger med. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Om du er utenfor ditt eget nettverk, og tilgangen gjøres ved hjelp av ip-adresse, må du sjekke hvilken port kameraet kjører på, for så å putte denne bak din egen eksterne ip, som du feks finner her. Porten i bruk finner du sikkert på produsenten sin hjemmeside. Denne må også åpnes, i routeren din for å få tilang utenfor nettverket, om dette ikke er gjort. Lenke til kommentar
vikas Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Takk, der var løsningen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå