Gjakmarrja Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Hei, Jeg lurer på om jeg kan sende vitnemålet til UiB rekommandert, da slipper jeg å ringe for å bekrefte at de har mottatt det. Er det et problem? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Betale 20x prisen for å slippe en telefonsamtale? Du kan vel sende det, men da må den personen som det er til gidde å dra til postkontoret. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Betale 20x prisen for å slippe en telefonsamtale? Du kan vel sende det, men da må den personen som det er til gidde å dra til postkontoret. Må de egentlig de? Det blir bare adressert til opptak@uib, ikke til en spesifikk person. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Hvem skal hente det da? Må jo ha en ID med nøyaktig det som står på pakken. Kan sende den med sporingsnummer , så kan du se de har hentet den ut. De kommer fortsatt til å bli sure pga de må hente den på posten. Det skjer hele tiden her jeg jobber, og hentelappene blir liggende 13 dager før en sur fyr kjører til posten. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Fair point. Jeg kan heller gå innom studieadministrasjonen å levere det personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå