Nesnitram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hva er navnet på disse klokkene? Endret 11. juli 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Omega Seamaster. Men den der er relativt dyr, bare så du er klar over det. Tror forresten at remen er i gummi, ikke lær Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Omega Seamaster. Men den der er relativt dyr, bare så du er klar over det. Tror forresten at remen er i gummi, ikke lær Ok, vet du om noen andre armbåndsur med blå lær/gummireim? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Denne har jo blå rem, men det er kanskje ikke det du ser etter Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Denne har jo blå rem, men det er kanskje ikke det du ser etter Nei, ikke akkurat. Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Om du er ute etter noe billig har du denne med stoffreim og denne med gummireim. Endret 9. juli 2009 av geil Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hmm, eg har fundert litt på dette med å få modda ein Seiko SKX007. Etter litt mix-matching frå 10watches.com og MKII har eg kome fram til nokre døme: === Theme 1 === Case Bracelet (seiko super oyster 22mm) Dial Hands Bezel Chapter ring === Theme 2 === Samme case og bracelet som theme 1 Dial Hands Sjå også dette dømet. Bezel Chapter ring Dettevil sånn ca. bli resultatet. --- Va tycks?? Har ikkje heilt peil på storleikane endå, dvs om dei passar, men etter å ha sett mange kule modifikasjonar av denne klokka er eg heilt oppslukt! Endret 9. juli 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Etter å ha sett mye på Stowa Marine, har jeg funnet ut at det blir "feil" med den dato-viseren. Jeg vil ha kun tall (kall med pirkete, men jeg er ganske nøye på slike ting). Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ok, vet du om noen andre armbåndsur med blå lær/gummireim? Alpha har et par 1 og 2 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Pen klokke, fantastik reim. Gamle dykkerklokker skal ha gamle dykkerklokkereimer. Bortsett fra at det er et pilot-ur, ikke en dykkerklokke Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg er også 16 Har avtalt at jeg skal få en klokke til kombinert jule/bursdagspresang så da kan jeg heldigvis titte på det litt høyere prissjiktet. For ikke å dra dette alt for off topic: Hvordan er det med reperasjon av Stowa klokker i Norge? Finnes det urmakere som tar inn disse? Edit: Hvilken av Stowaene tenker du på, Kurt? Tenkte på den første, Stowa Marine. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hmm, eg har fundert litt på dette med å få modda ein Seiko SKX007. Etter litt mix-matching frå 10watches.com og MKII har eg kome fram til nokre døme: === Theme 1 === === Theme 2 === Va tycks?? Har ikkje heilt peil på storleikane endå, dvs om dei passar, men etter å ha sett mange kule modifikasjonar av denne klokka er eg heilt oppslukt! Likte egentlig theme 2 bedre, med unntak av bezelen. Den var fetere på theme 1 imo. Edit: Er det noen som vet om nettbutikker som selger Bremont-klokker til Norge? Digget denne her litt Edit 2: Fant en, men klokken var litt i dyreste laget for min del. Endret 10. juli 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg syntes den så litt "barnslig" ut med tall, og fargekombinasjonen. Men smaken er forskjellig Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er nok uaktuell for meg uansett, pga. prisen. Fargen er nok en smakssak, og jeg kan egentlig tenke meg at det er sånn man blir litt lei av etter hvert. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvilken modell er dette, og hva koster den? Såvidt jeg har funnet ut heter den Omega 56 30T2SC eller noe sånt den er utgått. Forøvrig har Stowa en versjon uten dato, som også er utgått. Du få lete på ebay, watchuseek eller lignende steder eller rett og slett finne noe annet du liker. Ett annet alternativ som også har dato, men lagt det over 6-tallet er Arcadia fra Archimede Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Omtrent hvor dyre er disse armbåndsurene fra Bremont? Endret 11. juli 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Har lett litt, og har blandt annet funnet ut at Longines og JLC lager/har lagd samme type klokke (i tillegg til Omega og Stowa). Så jeg får skjekke om jeg finner noen til salgs. Endret 10. juli 2009 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Omtrent hvor dyre er disse armbåndsurene fra Bremont? Tror du må opp på 25 - 30 000 Nok, men er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Fikk denne til konfirmasjonen min. Enkel og grei. Orker ikke en klokke med så mye stæsj og ting på Endret 10. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) nixon rubber player kom bare i 4 farger ? Fant en i sort som sansyneligvis er photoshop (?) Edit: Ok det var ikke photoshop. Men er ikke til salgs i Norge Noen som vet om det kommer til Norge ? Endret 11. juli 2009 av biudhveh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå