Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spennende, blir bilder her da regner jeg med. :) SAR-en er jo flott.

 

Flott er berre forbokstaven! Skal poste bilete så snart eg får marathon-bracelet i posten, og lage ein liten review! Kjennes utruleg digg å ha den på armen, og rubberstrap'en som mange klagar på er ikkje så verst den! :)

 

Får håpe eg slepp unna moms...

Post bilder nå også da. Vi klarer ikke å vente på bracelet! :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg fikk min Stowa for et par måneder siden, og har ventet på et krav på en tusenlapp i moms. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe, så håpet øker for at jeg har vært heldig og sluppet unna.

Det skulle jeg visst ikke skrevet. I dag kom momskravet fra Fedex. To og en halv måned etterat jeg fikk klokka.

 

Tehehe - jeg vet hva momsen min ink utleggsgebyr blir - 910 kr. De hadde gjort noe merkelig med papirene (selv om de vitterlig nok skrev "vi gjør IKKE noe endringer på skjema for toll grunner". Oh well, var innom en urmaker og sammenliknet for sikkerhetsskyld - ekte klokke dette ja. Nå er den verdigjenstandsforsikret for 23 000 kr.

 

Christian 86, Frigata, Mythos: er det mulig å få se noen bilder av klokkene ? :D

 

Kommer senere i dag - visste jeg hadde glemt noe ja :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Jeg fikk min Stowa for et par måneder siden, og har ventet på et krav på en tusenlapp i moms. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe, så håpet øker for at jeg har vært heldig og sluppet unna.

Det skulle jeg visst ikke skrevet. I dag kom momskravet fra Fedex. To og en halv måned etterat jeg fikk klokka.

Kanskje toll-dudene leser dette forumet :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Hmm. Noen som vet om billigere alternativer? Har ikke så alt for mye å rutte med når man er 16.

Skal jeg kjøpe den må jeg spare en stund (selv om den sikkert er verdt det).

Lenke til kommentar

Jeg er også 16 :D Har avtalt at jeg skal få en klokke til kombinert jule/bursdagspresang så da kan jeg heldigvis titte på det litt høyere prissjiktet.

 

For ikke å dra dette alt for off topic: Hvordan er det med reperasjon av Stowa klokker i Norge? Finnes det urmakere som tar inn disse?

 

Edit: Hvilken av Stowaene tenker du på, Kurt?

Endret av Karlson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...