Mythos Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sendte de som "gift" eller? Nei. Den ble kjøpt fra Stowa, som er en liten tysk klokkeprodusent. De driver ikke monkeybusiness, så der er alle papirene i orden og korrekt utfylt. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Christian 86, Frigata, Mythos: er det mulig å få se noen bilder av klokkene ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Spennende, blir bilder her da regner jeg med. SAR-en er jo flott. Flott er berre forbokstaven! Skal poste bilete så snart eg får marathon-bracelet i posten, og lage ein liten review! Kjennes utruleg digg å ha den på armen, og rubberstrap'en som mange klagar på er ikkje så verst den! Får håpe eg slepp unna moms... Post bilder nå også da. Vi klarer ikke å vente på bracelet! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg fikk min Stowa for et par måneder siden, og har ventet på et krav på en tusenlapp i moms. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe, så håpet øker for at jeg har vært heldig og sluppet unna. Det skulle jeg visst ikke skrevet. I dag kom momskravet fra Fedex. To og en halv måned etterat jeg fikk klokka. Tehehe - jeg vet hva momsen min ink utleggsgebyr blir - 910 kr. De hadde gjort noe merkelig med papirene (selv om de vitterlig nok skrev "vi gjør IKKE noe endringer på skjema for toll grunner". Oh well, var innom en urmaker og sammenliknet for sikkerhetsskyld - ekte klokke dette ja. Nå er den verdigjenstandsforsikret for 23 000 kr. Christian 86, Frigata, Mythos: er det mulig å få se noen bilder av klokkene ? Kommer senere i dag - visste jeg hadde glemt noe ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg fikk min Stowa for et par måneder siden, og har ventet på et krav på en tusenlapp i moms. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe, så håpet øker for at jeg har vært heldig og sluppet unna. Det skulle jeg visst ikke skrevet. I dag kom momskravet fra Fedex. To og en halv måned etterat jeg fikk klokka. Kanskje toll-dudene leser dette forumet :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvilken modell er dette, og hva koster den? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 pen klokke, grusomt upassende rem.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Pen klokke, fantastik reim. Gamle dykkerklokker skal ha gamle dykkerklokkereimer. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Stowa Marine er nesten maken til Omegaen. Har litt lyst på en slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hva må man ut med for en slik en? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hva må man ut med for en slik en? Fra €439 pluss frakt og moms. http://www.german-watches.com/cgi-bin/lsho...;gesamt_zeilen= Endret 9. juli 2009 av Mythos Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Lekker klokke! Så denne på watchuseek nå, Seatime Limited edition. Kjipt at jeg ikke kan gå til anskaffelse av klokke før nærmere juletider .. Endret 9. juli 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hmm. Noen som vet om billigere alternativer? Har ikke så alt for mye å rutte med når man er 16. Skal jeg kjøpe den må jeg spare en stund (selv om den sikkert er verdt det). Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du kan sikkert finne en billig quartzklokke som ligner, men skal du ha kvalitetsklokke koster det noen tusen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja, jeg skjønner det. Men med billigere, mente jeg ikke en klokke til to hundre. Hver hundrelapp teller, for å si det slik. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vet noen om det er mulig å få kjøpt et armbåndsur med blå lærreim? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hmm. Noen som vet om billigere alternativer? Har ikke så alt for mye å rutte med når man er 16.Skal jeg kjøpe den må jeg spare en stund (selv om den sikkert er verdt det). Jippi, flere 16-åringer i tråden! Og ja, det er knapt med penger i vår alder.. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg er 14, og blir 15 på mandag! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vi kupper tråden og gjør den om til klokketråden U16 ^^) Backtotopic; den stowaen også var steike tøff! Noen som har regnet på prisen med mva og tollgebyr etc? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg er også 16 Har avtalt at jeg skal få en klokke til kombinert jule/bursdagspresang så da kan jeg heldigvis titte på det litt høyere prissjiktet. For ikke å dra dette alt for off topic: Hvordan er det med reperasjon av Stowa klokker i Norge? Finnes det urmakere som tar inn disse? Edit: Hvilken av Stowaene tenker du på, Kurt? Endret 9. juli 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå