Kaplan Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Av de Tag-ene du har der ville jeg helt klart gått for Link-en, men jeg synes personlig den er tøffere med mørk skive. Jeg liker ikke den uforholdsmessig brede bezelen på de andre to. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 vel - det er bare den jeg har tilbud på, skal jeg ha med mørk må jeg betale 6000 mer. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gikk for macleran versjonen - jeg har prøvd alle tre, og bare regatten følte jeg passet til aktiv livsstil, den andre ble for fin og den tredje for stor.Regatten ble sportslig, men likevel fin. 10500 for en som er laget i 3500 utgaver, tja, glad jeg jobber mye overtid fremover Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hva vil forskjellen være fra å kjøpe klokke hos autorisert forhandler og et nettsted som f.eks. urverket.no? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Gratulerer! takk Var litt moro å finne ut at ingen i Norge (av kjedene jeg trengte) selger den. Måtte ringe Vesta og si at den anslagsvis var verdt 23 000 kr - regatta koster 19 000, siden denne bygger på den, så ja med maks opplag 3500, så antok jeg USA pris + 25% burde gi en god indikasjon Hyggelig fyr der da - han anbefalte at jeg fikk takst, men jeg tror ikke den er verdt mer enn 23 000, uansett betalte jeg 10 000, så skit happens om den koster mer. Litt moro da; min første skikkelige klokke, og jeg aner lite om norsk pris Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kjøpte meg ei ny klokke i går faktisk. Ville ikke bruke for mye, men hadde lyst på en ny en. Den forrige klokka var litt for stor og tung syntes jeg. Slik ser hvert fall den nye ut, jeg liker den Kosta 1400,- men fikk den for 1000. Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Noen som vet hvor man får handlet Axcent Broadband klokke i sort ? Endret 4. juli 2009 av biudhveh Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hurra, ny klokke. Kom nyss på døra. Det er en Russian Diver fra Invicta, og den er rett og slett enorm. Blir spennende å se hvor godt jeg liker den. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nice! Har sikla litt på Invicta Russian Diver faktisk. Skal imidlertid hente SARen min i dag! Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Spennende, blir bilder her da regner jeg med. SAR-en er jo flott. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Stilig klokke, slitan! Hvor kjøpte du den fra? Noen som kan gi meg tips om gode nettbutikker? Fikk først nå med meg at Urverket.no ikke var helt til å stole på Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er alltids amazon og ebay, men på tidssonen.no pleier de å heller anbefale watchuseek.com. Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg handlet på Amazon, og det gikk knirkefritt. Levert på døra på halvannen arbeidsdag. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 ah - forelsket Klokken min kom i dag - levert på jobben 1 time etter at jeg ringte og endret adressen. I mellomtiden påstod budfirmaet at den ikke ville bli levert før om et par dager, og sporingen viser enda at den ikke har gått gjennom tollen. Pakken står som "available for clearance" - hvilket betyr at den ikke har passert tollen? Hvor stor er sjansen for å få regning i etterkant da egentlig? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Pakken står som "available for clearance" - hvilket betyr at den ikke har passert tollen? Hvor stor er sjansen for å få regning i etterkant da egentlig? Jeg fikk min Stowa for et par måneder siden, og har ventet på et krav på en tusenlapp i moms. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe, så håpet øker for at jeg har vært heldig og sluppet unna. Endret 6. juli 2009 av Mythos Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Spennende, blir bilder her da regner jeg med. SAR-en er jo flott. Flott er berre forbokstaven! Skal poste bilete så snart eg får marathon-bracelet i posten, og lage ein liten review! Kjennes utruleg digg å ha den på armen, og rubberstrap'en som mange klagar på er ikkje så verst den! Får håpe eg slepp unna moms... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Flott er berre forbokstaven! Skal poste bilete så snart eg får marathon-bracelet i posten, og lage ein liten review! Kjennes utruleg digg å ha den på armen, og rubberstrap'en som mange klagar på er ikkje så verst den! Får håpe eg slepp unna moms... Godt du har fått den i hus, dersom SAR-en ble levert med US Postal, skulle du betalt mva på postkontoret, ble den levert med UPS, Fedex eller lign. kan du få merverdikrav i etterkant. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg fikk min Stowa for et par måneder siden, og har ventet på et krav på en tusenlapp i moms. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe, så håpet øker for at jeg har vært heldig og sluppet unna. Det skulle jeg visst ikke skrevet. I dag kom momskravet fra Fedex. To og en halv måned etterat jeg fikk klokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå