Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer! :thumbup:

 

takk :) Var litt moro å finne ut at ingen i Norge (av kjedene jeg trengte) selger den. Måtte ringe Vesta og si at den anslagsvis var verdt 23 000 kr - regatta koster 19 000, siden denne bygger på den, så ja med maks opplag 3500, så antok jeg USA pris + 25% burde gi en god indikasjon :)

 

Hyggelig fyr der da - han anbefalte at jeg fikk takst, men jeg tror ikke den er verdt mer enn 23 000, uansett betalte jeg 10 000, så skit happens om den koster mer.

 

Litt moro da; min første skikkelige klokke, og jeg aner lite om norsk pris :p

Lenke til kommentar

ah - forelsket :D

Klokken min kom i dag - levert på jobben 1 time etter at jeg ringte og endret adressen. I mellomtiden påstod budfirmaet at den ikke ville bli levert før om et par dager, og sporingen viser enda at den ikke har gått gjennom tollen.

 

Pakken står som "available for clearance" - hvilket betyr at den ikke har passert tollen? Hvor stor er sjansen for å få regning i etterkant da egentlig?

Lenke til kommentar
Pakken står som "available for clearance" - hvilket betyr at den ikke har passert tollen? Hvor stor er sjansen for å få regning i etterkant da egentlig?

Jeg fikk min Stowa for et par måneder siden, og har ventet på et krav på en tusenlapp i moms. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe, så håpet øker for at jeg har vært heldig og sluppet unna.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Spennende, blir bilder her da regner jeg med. :) SAR-en er jo flott.

 

Flott er berre forbokstaven! Skal poste bilete så snart eg får marathon-bracelet i posten, og lage ein liten review! Kjennes utruleg digg å ha den på armen, og rubberstrap'en som mange klagar på er ikkje så verst den! :)

 

Får håpe eg slepp unna moms...

Lenke til kommentar
Flott er berre forbokstaven! Skal poste bilete så snart eg får marathon-bracelet i posten, og lage ein liten review! Kjennes utruleg digg å ha den på armen, og rubberstrap'en som mange klagar på er ikkje så verst den! :)

 

Får håpe eg slepp unna moms...

 

Godt du har fått den i hus, dersom SAR-en ble levert med US Postal, skulle du betalt mva på postkontoret, ble den levert med UPS, Fedex eller lign. kan du få merverdikrav i etterkant.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min Stowa for et par måneder siden, og har ventet på et krav på en tusenlapp i moms. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe, så håpet øker for at jeg har vært heldig og sluppet unna.

Det skulle jeg visst ikke skrevet. I dag kom momskravet fra Fedex. To og en halv måned etterat jeg fikk klokka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...