svinepelz Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Mange stållenker har et forlenger-ledd du kan åpne for å få klokka til å passe utenpå klær, så du trenger ikke nødvendigvis Nato-reim. Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ja, har sett litt på det også, det finnes mye stilig:P Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Personlig misliker jeg natoremmer veldig sterkt, jeg synes det i mange tilfeller kan ødelegge utseendet til en i utgangspunktet pen klokke, som f. eks. Railmasteren som ble postet på forrige side. Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ja det med natoreim kommer veldig ann på klokka. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ny klokke i dag! Gikk for en Seiko SKX007, som ble kjøpt på ebay for $140, inkl. frakt. Det ble absolutt ikke ille når selger merket pakken med verdi på $30 Likte ikke lenka veldig godt. Synes ikke noe særlig om den blankeste delen i midten. Jeg har uansett kjøpt ei gummireim som jeg skal få satt på når den ankommer. Er dette noe jeg kan gjøre selv? Jeg har ingen redskaper for formålet. Endret 16. juni 2009 av atsjoo Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fin klokke! Om du skal gjøre det selv trenger du verktøy. Men det er bare å dra innom så og si hvilken som helst urmaker, så gjør de det for deg Møter du rette personen, så tar de ikke noe for det heller Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Likte ikke lenka veldig godt. Synes ikke noe særlig om den blankeste delen i midten. Jeg har uansett kjøpt ei gummireim som jeg skal få satt på når den ankommer. Er dette noe jeg kan gjøre selv? Jeg har ingen redskaper for formålet.Anbefaler Super Oyster-lenke fra Yobokies, mye bedre kvalitet og mer solid enn Jubilée-lenka du har der. Les litt om det her. Koster $35, $65 med solid end links. Bestilles fra Harold, som er pålitelig og sender fort og greit, anbefales. Kontakt ham på mail på [email protected] og forklar hvilken klokke du har og at du vil ha Super Oyster-lenke til den. Fin klokke! Om du skal gjøre det selv trenger du verktøy. Men det er bare å dra innom så og si hvilken som helst urmaker, så gjør de det for deg Møter du rette personen, så tar de ikke noe for det heller Eller så kjøper du dette settet og gjør det selv, kjempe-enkelt. Endret 16. juni 2009 av orjanr Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Likte ikke lenka veldig godt. Synes ikke noe særlig om den blankeste delen i midten. Jeg har uansett kjøpt ei gummireim som jeg skal få satt på når den ankommer. Er dette noe jeg kan gjøre selv? Jeg har ingen redskaper for formålet.Anbefaler Super Oyster-lenke fra Yobokies, mye bedre kvalitet og mer solid enn Jubilée-lenka du har der. Les litt om det her. Koster $35, $65 med solid end links. Bestilles fra Harold, som er pålitelig og sender fort og greit, anbefales. Kontakt ham på mail på [email protected] og forklar hvilken klokke du har og at du vil ha Super Oyster-lenke til den. Fin klokke! Om du skal gjøre det selv trenger du verktøy. Men det er bare å dra innom så og si hvilken som helst urmaker, så gjør de det for deg Møter du rette personen, så tar de ikke noe for det heller Eller så kjøper du dette settet og gjør det selv, kjempe-enkelt. Takk for godt svar. Jeg skal vurdere både urmakersettet og super oyster-lenka, som var mye finere enn jubilee. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nå har jeg fått justert jubilee-lenka mi, slik at den passer, og synes i grunn den ser mye bedre ut på. Tror kanskje jeg dropper super oyster-lenka. Har lest at folk har litt ulike oppfatninger om hvor god kvaliteten er. Har bestilt gummireima, ei oransj natoreim og urmakersettet. Her er et bilde av klokka på: Og den andre klokka mi: Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Noen som vet hvor man får tak i klokke med bred skinnrem? Mørk/sort Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Panerai, knis! Vel, du kan jo alltids sjekke ut ein del b-uhr homages. Dvs. pilot-style klokker på ebay. Desse er gjerne 44-48mm diameter på, og skal/bør ha skinnreim med rundt 22mm breidde. Søk t.d. på Ticino på ebay. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tror ikke vi er på samme side. Er ikke ute etter stort klokkehus eller hva det heter.. men tenker å ha en bred skinnreim som har en klokke med vanlig størrelse eller mindre. Fant et par bilder, selv om det ikke er helt det designet jeg ser etter, men det viser ihvertfall hva jeg mener. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Da kjøper du et klokkehus du liker, og en bred rem. Kan du gi eksempler på hus du liker? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har aldri vist noen interesse for klokker tidligere, så jeg er ikke akkurat så veldig oppdatert. Har dere noen eksempler noen nettsider jeg kan titte gjennom for å finne den stilen jeg liker? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det vert vanskeleg, ettersom det er reimene du er mest interessert i Får kjøpe deg noko frå Guess då. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg tror kanskje Nixon har noen klokker du er ute etter. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Synes denne så ganske fin ut Vet dog ikke helt om klokkehus-designet var så perfekt at det gjorde noe, det var helt "greit". Så, noen som vet hvor jeg kan få tak i klokker i samme stilen som denne? Om jeg ikke finner noe annet jeg liker bedre så blir det nok et kjøp. Endret 21. juni 2009 av Scotty Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kanskje Vestal har det du er ute etter? Klokkemerke som liknar ganske mykje på Nixon. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Voldsom logoflash på de Nixon-greiene. Diesel DZ1212, koster ca en tusenlapp. Kan muligens være et alternativ for deg. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ikkje for å disse, men slike klokker har eg ikkje sansen for i det heile tatt. Det er nesten meir snakk om eit (harry) klesplagg enn eit urverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå