Frigata Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da er en blå Orient Mako i hus, til en pris på ca 700,- virker dette som et realt røverkjøp. Bilder følger når jeg få klokkeverktøyet i hus, det tar vel en uke eller så. Finn ikkje denne på eBay. Kvar fekk du tak i din? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor gammel er du, MagnusW? Jeg er 19. Hvordan det? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bare lurte Ikke dårlig å ha eid flere omegaer i den alderen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Bare lurte Ikke dårlig å ha eid flere omegaer i den alderen Har ikke eid flere enn den jeg solgte for noen måneder siden da. Har de siste månedene begynte å interessere meg for klokker. Skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å kjøpe flere. Bare jeg ikke ender om som faren til en kompis. Han har alt for mange. Endret 28. mai 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
kimare Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da er en blå Orient Mako i hus, til en pris på ca 700,- virker dette som et realt røverkjøp. Bilder følger når jeg få klokkeverktøyet i hus, det tar vel en uke eller så. Finn ikkje denne på eBay. Kvar fekk du tak i din? Fra G-Watches på Ebay for øvrig er ikke Mako det offisielle navnet men et kallenavn. Søk på CEM65002D så dukker den opp. Jeg betalte $113 inkl frakt og forsikring. Forøvrig ser det ut til jeg har sluppet unna mva, det er mulig den kommer i ettertid, men såvidt meg bekjent sender ikke posten i ettertid. Her er et Ebay søk som inkluderer alle varianter. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Forøvrig ser det ut til jeg har sluppet unna mva, det er mulig den kommer i ettertid, men såvidt meg bekjent sender ikke posten i ettertid. Det med moms eller ikke virker litt tilfeldig. Jeg fikk en Stowa klokke til nesten €500 for en måneds tid siden og har ennda ikke fått noe momskrav. Sendte også inn faktura til Fedex for tollklarering. Men på klokker til noen hundre kroner på Ebay har jeg måttet betale. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Forslag til en klokke uten metall i kontakt med huden, som ikke ser ut som en kalkulator? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Forslag til en klokke uten metall i kontakt med huden, som ikke ser ut som en kalkulator? Hvis huden din ikke tåler rustfritt stål kan du jo bruke en slik reim: Endret 28. mai 2009 av Mythos Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Wow, hvilket ur er det?! Minnet om Panerai. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 http://www.aerowatch.com/ Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Forslag til en klokke uten metall i kontakt med huden, som ikke ser ut som en kalkulator? Hvis huden din ikke tåler rustfritt stål kan du jo bruke en slik reim: Likte reima. Kunne passet bra i lag med DS Podium. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg vil ha Certina DS PODIUM (øverst) eller Certina DS ACTION (nederst): Certina DS ACTION er en tusenlapp dyrere og ligger ca. på 3 700,- inkl. mva. hos de fleste forhandlere. Hva synes dere? Endret 29. mai 2009 av Propofol Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg hadde kjøpt Certina DS PODIUM, synes den er stiligst, og renest. Synes det er litt for mye på Certina DS ACTION, noe som gjør at den ser litt "billig" ut. Det er iallefall min mening. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kanskje jeg går for DS PODIUM, men jeg er skeptisk til reima. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Reim er CLASSY! Gå for podium Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hva mener dere er penest av reim eller lenke på DENNE klokken? Vil egentlig bytte til lenke, men er litt usikker. Endret 29. mai 2009 av christer-R Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg ville også ha gått for rem på den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå