Bebeluv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Klokken var grei den. Men urskiven var veldig rotete. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fin. Likner på DS Podium. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg må si meg enig med begge, men jeg synes urskiven er fin. Elsker fagen Hvis jeg kjøper den tenkte jeg på å kjøpe en skinnrem lignende den hansjqrg1 viste, men i sort. Jeg regner med at de har det hos urmakeren? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det regner jeg også med. Det er både billigere og bedre utvalg på nett da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Er det noen her inne som har peil på MARGI-klokker? *klokkenoob* Edit: Makabert dårlig bilde følger forøvrig: Er ca 35mm i diameter. Sekundtelleren beveger seg helt "smooth", om det betyr noe. Endret 27. mai 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva lurer du på egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bare generell informasjon, egentlig. Pris, kjennskap, tilgjengelighet og så videre. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg kjøpte en Seiko SKX031 tidligere i vår, men ble etterhvert litt lei av stål-lenken, og kjøpte istedenfor en Maratac Elite kompositt-rem i svart med svart søm fra Westcoastime. Foreløpig veldig fornøyd! Den virker faktisk mindre klam enn de fleste plast-remmer, og er bedre til sportslige aktiviteter siden klokken blir lettere totalt sett. Bilder: Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva ga du for selve klokken? Og hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva ga du for selve klokken? Og hvor kjøpte du den? Kjøpte den fra en selger på eBay som heter Premierworld. Betalte såvidt over 900 kr. inkludert frakt. Lenke til kommentar
akle Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kjempestilig klokke, likt den skikkelig! Er ringen med tallene blå eller sort? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kjempestilig klokke, likt den skikkelig! Er ringen med tallene blå eller sort? Takker! Ringen er sort. Her er et bedre bilde av den: Lenke til kommentar
akle Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Greit takk. Fikk veldig lyst på denne nå. Hehe! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Enig med deg. Klokken som du sikler etter er finere. Er prisen den samme? Enig her også. Den Certinaen er pen. Får litt Planet Ocean Chronometer-vibes, men det er ikke altfor likt, så klokka står godt på egne bein. Prisen er jo også mye gunstigere Ikkesant! Enig med deg. Klokken som du sikler etter er finere. Er prisen den samme? Pleier å koste noen hundrelapper mer med lenke. Ser du på chronograph (stoppeklokke) fordi du trenger det, eller fordi det ser kult/sporty ut? Stoppeklokke er ikke nødvendig nei, men det ville ha vært hendig. Hva tenkte du på? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da er en blå Orient Mako i hus, til en pris på ca 700,- virker dette som et realt røverkjøp. Bilder følger når jeg få klokkeverktøyet i hus, det tar vel en uke eller så. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Til opplysning og beundring, en sammenlikning: Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Etter mye om og men har jeg endelig landet på en klokke. Tidligere har jeg sett på diverse Seiko- og Invicta-modeller, men har nå landet på en gammel kjenning; Omega Seamaster Planet Ocean. Jeg var med min far til urmakeren for han skulle ha ny klokke, og etter 40 minutter hadde vi begge bestemt oss for hver vår klokke. Han skulle ha en Patek Philippe (aner ikke hvilken modell) og jeg en ny Omega. Jeg kvittet meg med en klokke av samme type for ca. et halvt år siden, men nå er den altså tilbake. EDIT: Ikke et halvt år en gang. 2-3 mnd tenker jeg. Jeg kvittet meg med den da jeg kjøpte Tissot PRC 200. Klokken min er ikke i hus enda, da de bare hadde 42 mm i butikken, mens jeg ville ha 45 mm. Når den kommer er jeg usikker på, men alt fra 5 til 14 dager. Bilder kommer med en gang jeg har den. Endret 28. mai 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fikk denne av Fedex i går. Betalte $114 + frakt.. Kjøpte fra Pokemonyu på Ebay. Jeg kan anbefale disse, samt kinetic klokkene til Seiko. De er meget presise og tåler juling. Info fra annen nettbutikk Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor gammel er du, MagnusW? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå