Kaplan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Men kan du/dere si noe om kvaliteten og slitestyrken på slike klokker? Jeg ser for meg at om jeg kjøper en slik, så kommer den til å bli utsatt for mye. F.eks. mye saltvann og sand. Og glasset, tåler det skarpe steiner f.eks.? Må bestemme meg for hva slags rem jeg vil ha også. På bildet du har er det vel en slags tøyrem, noe som var kult, men plastremmen holder kanskje lengre? Tøyremmen vil kanskje råtne? Kvaliteten er upåklagelig. Jeg bruker disse klokkene når jeg vet at det er fare for at de kan få seg en smell eller bli våte. Det er jo dykkerklokker, og laget for røff bruk. Nato-remmer er laget av nylon, tror jeg, og er svært holdbare. Fordeler med Nato-remmer er at de er myke og gode, lette å bytte/erstatte og er lang nok til at du kan ha klokken utenpå jakken eller genseren. Noe jeg synes er praktisk i slalombakken, når jeg sykler eller holder på med andre aktiviteter hvor det er upraktisk å brette tilbake klærne for å se på klokken. I tillegg synes jeg Nato-remmer er ganske kult Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Trenger tips til kjøp av en klokke. Price range er vel mellom 1.500 og 3.000. Den bør være tidløs og elegant, gjerne fra et kjent merke. Kom med tips. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tissot PRC200 Certina DS Podium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bruvik klokken var røff og rå! Er ikke Pulsar pulsmåler klokker? Mener jeg tittet på det en stund tilbake når jeg skulle finne en klokke til joggingen. Polar = pulsklokker Pulsar = klokker Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hva synes dere om denne? Kjøper'n kanskje etter sommerferie, siden akkurat nå har jeg bestilt ei D&G Klokke. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Personlig er jeg ikke stor fan av firkantede ur. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Mye bedre enn D&G, men fortsatt et langt stykke unna det jeg mener er pent. Edit: Skal du ha en "edgy" klokke er denne et supert valg. Sier ikke at du kjøper akkurat den, men det er slike klokker du bør gå etter. Endret 10. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ...hvis du er harry så Hvorfor det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ...hvis du er harry så Var den til Da Vinci klokken? Harry faktisk! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Fordi jeg syns den klokken er harry. Subjektiv mening. Stygg er den og. edit@bebe; ja. Endret 10. mai 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Liker ikke sammensetningen av farger; hvordan de hvite strekene føres brutalt rundt huset gir meg inntrykk av at uret er verdt snarere 353 kroner heller enn 35375. Jeg hater klokkehuset, men det skal også sies at firkantede objekter ikke mottar min største hengivenhet. Jeg hater hvordan de firkantede "boksene" bryter med linjene både oppe og nede på klokkehuset. Jeg hater remmen mest av alt. Selvfølgelig er dette noe som kan byttes ut, men jeg er usikker på om noe annet ville sett bedre ut. Krokodillelæret gir meg assosiasjoner til Tag Heuer telefonen, som heller ikke fikk noen stjerne i min bok. Alt i alt er det et ur jeg ikke ville blitt sett med på armen. Klart at mange liker det, og det er greit for meg. Skjønner du, bebeluv? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Helt klart Forventet ikke et såpass fyldig innlegg. Bra at noen klarer å begrunne ting. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hva synes dere om denne? Kjøper'n kanskje etter sommerferie, siden akkurat nå har jeg bestilt ei D&G Klokke. Jeg synes den er fin jeg men velger du den med hvit skive så blir den enda mer "tidløs" og klassy. Den blir da veldig fin og mer "synlig" under dress og penklær, mens den er ganske diskre med Jeans og casual klær. den brune remmen gjør at den likevel blir lagt merke til. firkanta eller ikke det er smakssak, Jeg har ingen firkanta klokker, den du peker til var jeg på nippet til å kjøpe. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kvaliteten er upåklagelig. Jeg bruker disse klokkene når jeg vet at det er fare for at de kan få seg en smell eller bli våte. Det er jo dykkerklokker, og laget for røff bruk. Nato-remmer er laget av nylon, tror jeg, og er svært holdbare. Fordeler med Nato-remmer er at de er myke og gode, lette å bytte/erstatte og er lang nok til at du kan ha klokken utenpå jakken eller genseren. Noe jeg synes er praktisk i slalombakken, når jeg sykler eller holder på med andre aktiviteter hvor det er upraktisk å brette tilbake klærne for å se på klokken. I tillegg synes jeg Nato-remmer er ganske kult Da er det en slik klokke jeg er ute etter. Nato-rem, som du kaller det, har jeg også sansen for. Tror det blir Seiko SKX781 på meg etterhvert. Du har en slik, ikke sant? Om jeg kunne fått sett noen flere bilder av den både på hånden og for seg selv, så hadde jeg satt pris på det. Vet ikke hvor interessant det er for alle andre hvis du poster mange bilder her, men da kan du heller kanskje sende meg en PM. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du har en slik, ikke sant? Om jeg kunne fått sett noen flere bilder av den både på hånden og for seg selv, så hadde jeg satt pris på det. Jada, her er noen bilder tatt i full fart i dag: På originallenka, som har kjempekvalitet, med divers extension. På Maratac Elite composite strap: Til slutt på to-rings Nato, som tidligere vist: Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Får man analoge klokker til rundt fem hundre (fortrinnsvis med metallenke) som går an å svømme med, eller må man lengre opp i pris? Endret 11. mai 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Får man analoge klokker til rundt fem hundre (fortrinnsvis med metallenke) som går an å svømme med, eller må man lengre opp i pris? På eBay finner du mange forskjellige klokker fra Casio med metallenke og analoge visere til under 500 kroner Det vil da være snakk om klokker som tåler 10bar/100m, og det holder nok til svømming og lett snorkling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå