simon11 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 hva synes dere om denne http://www.urverket.no/dolce-gabbana-medic...ial-p-2754.html ? Bestilte den akkurat =D HeHeHe Måtte le nå jeg så den. Hva slags stil skal den gå til? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 tja, sånn jack%jones stil, om du skjønner hva jeg mener da Lenke til kommentar
simon11 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Syntes den var fet, burde bruke den på byen! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dere med fotball avatar ser ut som liker den såkalte J&J stilen. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dei fleste fotballjocks der ute ser ut til å omfavne J&J- stilen. Huff. Uansett, gratulerer med ny klokke! Men heilt ærleg, den var ikkje mykje classy. Ser ut som noko som er plukka med frå ein marknad i Tyrkia! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 jeg personlig synes den var kul, spurte noen venner nå og de synes også at den er nokså ille. Tenker å avbestille den :S Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dei fleste fotballjocks der ute ser ut til å omfavne J&J- stilen. Huff. Godt det er unntaket som lager regelen, jeg kjenner en "fotballjock" som faktisk kler seg veldig bra! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 hva synes dere om denne http://www.urverket.no/dolce-gabbana-medic...ial-p-2754.html ? Bestilte den akkurat =D For meg er det ubegripelig at noen vil ha en klokke som ser ut som et prøvebilde på TV. Men heldigvis har vi mennesker forskjellig smak. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hjelp meg å velge folkens. Eg klarar ikkje bestemme meg! Blir det denne frå Certina? Denne random reima? Eller kanskje denne..? Var altså til Tissot prc200 Chrono med kvit urskive, i tilfelle nokon lurar Vil bestille i løpet av fredagen! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe Tissot PRC 200, men så kom jeg over Certina DS Podium. Hvordan er denne sammenlignet med Tissot PRC 200? Et par stilige klokker til... Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den edox royalen hadde vært stilig med braclet! selges den i Norge, evt pris? Har også sett på Bandit Flightmaster som selges på klokks.no Er det ok å kjøpe derfra? Takk for alle svar Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Den edox royalen hadde vært stilig med braclet!selges den i Norge, evt pris? Har også sett på Bandit Flightmaster som selges på klokks.no Er det ok å kjøpe derfra? Takk for alle svar Fant en side som hadde den Swisstime.no Prisen var en DEL drøyere enn det jeg hadde trodd, 119000,- Hva anbefaler folket her inne ang kjøp av Tissot PRC 200? Prøvde den idag og den passet veldig bra. Pris i butikk ligger på ca 2900,-, det jeg fant på ebay lå på rundt 2200 så kommer moms i tillegg. Endret 2. mai 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Yes, da var det så godt som klart hvilken klokke jeg får til konfen, det blir denne: Selv synes jeg den er helt fantastisk, gleder meg vilt til jeg får den Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den edox royalen hadde vært stilig med braclet!selges den i Norge, evt pris? Har også sett på Bandit Flightmaster som selges på klokks.no Er det ok å kjøpe derfra? Takk for alle svar Fant en side som hadde den Swisstime.no Prisen var en DEL drøyere enn det jeg hadde trodd, 119000,- Hva anbefaler folket her inne ang kjøp av Tissot PRC 200? Prøvde den idag og den passet veldig bra. Pris i butikk ligger på ca 2900,-, det jeg fant på ebay lå på rundt 2200 så kommer moms i tillegg. Shit, da blir det nok Ikke Edoxen :-p Men Bandit Flightmaster er jo samme greia, så tror det blir en slik Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Yes, da var det så godt som klart hvilken klokke jeg får til konfen, det blir denne: Selv synes jeg den er helt fantastisk, gleder meg vilt til jeg får den Hva synes dere andre? Du er ikke eldre? Synes den var pen. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Yes, da var det så godt som klart hvilken klokke jeg får til konfen, det blir denne: Selv synes jeg den er helt fantastisk, gleder meg vilt til jeg får den Hva synes dere andre? Om eg ikkje tek heilt feil så er det der aqua terra seamaster'n til Omega. Kul klokke, men var eg deg ville eg mykje heller ha gått for Seamaster 300m, anten som automatic eller quartz. Den er litt større også (41mm vs. 39mm), og det vil du setja pris på når armen din også vert større Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Yes, da var det så godt som klart hvilken klokke jeg får til konfen, det blir denne: Selv synes jeg den er helt fantastisk, gleder meg vilt til jeg får den Hva synes dere andre? Du er ikke eldre? Synes den var pen. Hehe, det står i profilen min Takk Frigata: Du har rett med modellen, jeg går for 36 mm. Så på den du linker til også, men jeg synes ikke den er like pen, liker blant annet ikke viserne, og liker en "cleanere" bakgrunn. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe, ja det er jo sjølvsagt heilt opp til deg! Men det kan vera greit å prøve på ei 36mm-klokke før ein kjøper/får ei, for det er ganske små klokker! Eg har tynne armar, og 40mm er i minste laget for meg Uansett, gratulerer med Omega Seamaster! Det er råfine klokker! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har vært og prøvd forskjellige klokker i dag, og 40mm var alt for stort, så det var ingen tvil om at det var riktig størrelse ihvertfall Takk for det, gleder meg som sagt utrolig til jeg får den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå