Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Skinnet på baksiden for eksempel? Endret 18. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Så nå er skinn harry? Jeg har carbonfiber på baksiden av telefonen min, det som gutta pleier å ha til fangerne på bilene sine. Men telefonen blir ikke harry av den grunn. Du hadde vell dette på brillene dine også, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg synes det ser harry ut med et skinnet på baksiden av den telefonen ja, carbonfiber blir noe annet, og jeg har ikke skinnbriller nei. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tenkte på carbonbriller. Smaken er som baken, ser det er flere som syntes telefonen er harry. Jeg synes selv at designet var elendig, dårlige løsninger, men telefonen virker robust, sterk og var faktisk litt ekslusiv. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Ah, carbonmønsteret sitter på en måte inni brillen, men samme det Jeg tenker ihvertfall at mobilen er ganske harry med det skinnet på baksiden, det går an å få den med noe gummi på baksiden også ser jeg, det ser litt bedre og ikke i nærheten av like harry ut, men jeg synes ikke den er spesielt pen i noen av variantene. Men for all del, hvis den hadde blitt laget noe slankere etc hadde jeg likt den bedre. Edit: Tenker også spesielt på krokodille-skinnet som harry, den andre skinnvarianten var noe penere og mer diskré Endret 18. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Akkurat skinnet på telefonen syns jeg var rimelig rafft, men det står litt dårlig i stil til resten av telefonen. Den vinklede toppen er klumpete, og hele tastaturet ser billig ut. "Skruene" på siden er en fin detalj, men helhetsinntrykket er rotete, som om designeren ikke helt har klart å bli enig med seg selv om nøyaktig hva slags telefon han har villet lage, og endt opp med noe som ikke er hverken fugl eller fisk. Fine materialer, helt sikkert en upåklagelig finish, men det holder liksom ikke helt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Syns den ligner litt på en eksklusiv og pimpet versjon av denne Nokiaen; stor, klumpete og upraktisk. Vet ikke helt med skinnet, kunne vært kult men jeg føler det ser litt rart ut sånn det slutter på toppen. Ja ja, det er vel en telefon for spesielt interesserte. Endret 19. april 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er det noen som vet om Skagen klokker er utsatt for kopiering? Lurte på å kjøpe en fra en amerikansk nettbutikk, men er usikker på om klokken vil være ekte. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Men disse klokkene var virkelig elegante! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Min nye klokke har endelig ankommet. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Virkelig vakkert! Gratulerer så mye med et godt kjøp. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Min nye klokke har endelig ankommet. Kjempepen - gratulerer så mye med godt kjøp! Kom gjerne med flere bilder, spesielt wristshot. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ok. Her er wristshot. Den kostet €474 med frakt, men det dukker nok opp en momsregning fra FedEx om noen dager. Jeg er litt svak for det retro designet og at det ikke er noen logo på urskiva. Og så er det litt artig at det kun er produsert 100 eksemplarer av akkurat denne modellen. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Flott klokke!! Her er en slektning, Débaufré Nav-B, 44mm auto. Endret 19. april 2009 av orjanr Lenke til kommentar
Holden Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gratulrer med ny flott Stowa Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Gratulerer med en veldig stilig klokke, Mythos. Edit: Jeg hadde byttet til sort riktignok... Endret 19. april 2009 av Roberto Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gratulerer Mythos! Eneste jeg har å utsette er de «naglene» på reimen, ellers er den veldig stilig! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 De naglene er der fordi de originale piloturene (B-uhr) som regel hadde slike nagler, og jeg synes de passer ganske bra på den typen klokke. Jeg tror nok den sorte reima snart skal prøves, men det var den brune som satt på da klokka kom. Ellers er interesse for klokker en relativt ensom gesjeft. Det er ikke en kjeft på jobben som har lagt merke til at jeg har ny klokke. Men om noen har en ny fancy mobiltelefon blir det straks bemerket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg liker naglene, det gjør at klokken ikke blir kjedelig etter min mening. Klokken var helt klart veldig enkel, oversiktlig og fin. Jeg ville brukt den sorte reimen mest, da det passer bedre til antrekkene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå