kimare Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ikke noe vanskelig å se hvilken klokke de har brukt som mal.Jeg mener den er såppas lik at den må kunne kalles en etterlikning. Men sammtidig er den ikke annet enn det den gir seg ut for å være, en Alpha, som riktignok er sterkt inspirert av Omega. Hvor går grensa mellom "etterlikning" og "inspirasjon". Det har lenge vært slik at klokketrender følger hverandre og flere produsenter lager klokker som er sterkt inspirert av hverandre. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 En får ta Alpha for hva det er. Klokker som i mange tilfeller ligner veldig på kjente klokker til en billig penge. Jeg har en Alpha GMT som ligner ganske mye på en Rolex. Noen kaller det fake, men så lenge det ikke står Rolex eller Omega på klokka synes jeg det er helt greit. Kvaliteten er ikke all verden, men de er absolutt verdt den lave prisen. På min røyk lenka, så den har nå lærreim. Men selve klokka går bra. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Heisann. Har nå bestemt meg for å selge min Omega seamaster aqua terra quartz 39,2. Veldig usikker på hva jeg skal sette denne til pris, har prøvd å søke litt rundt men finner ikke noe særlig til svar, noen forslag? Den er kjøpt i november 2007. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Heisann. Har nå bestemt meg for å selge min Omega seamaster aqua terra quartz 39,2.Veldig usikker på hva jeg skal sette denne til pris, har prøvd å søke litt rundt men finner ikke noe særlig til svar, noen forslag? Den er kjøpt i november 2007. Quartz-versjonene koster ca 11000 kr nye, så kanskje 6000-7000 kroner er en fair pris? Men personlig ville jeg tatt noen bra bilder og lagt den ut på Finn.no til litt høyere pris enn det. Om ingen biter på i løpet av en uke ville jeg satt ned prisen gradvis (legg ut ny annonse hver gang du setter ned prisen slik at annonsen kommer øverst så flest mulig ser den). Edit: Hvis den er kjøpt av en autorisert Omega-forhandler i Norge kan du fint legge på endel tusen i forhold til om den er kjøpt f.eks. fra utlandet. Endret 8. april 2009 av jobra1 Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Takker for svar, ja den er kjøpt i norge hos en autorisert omega forhandler. Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg bruker verken klokke eller mobil. Jeg ser på solens retning over horisonten. Er det en dag med mye skyer gir jeg faen i tia.. Psshhh... "men jeg har en rolex til 12k kjøpt i tyrkia, hvor mye kostet din?" morsom kar .. Kjøpte du en rolex fra tyrkia for 12k har du virkelig driti deg på leggen, driti deg hardt på leggen.. Ps: Har en vestal klokke kjøpt fra skateloot ;D Vestal Endret 11. april 2009 av 4FrntSTL Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Det er vel faktisk mulig å få kjøpt ekte Rolex i Tyrkia også, så kan jo hende den er ekte.. Endret 11. april 2009 av banjo ulf Lenke til kommentar
Franken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har selv en Omega Seamaster 300m Chrono Diver. Husker jeg vurderte den opp mot Seamaster 300m Chronomester, men fant ut at jeg synes versjonen med subdials ver tøffere. Min neste klokke blir nok en i Zenith Port-Royal serien, eller en Omega Planet Ocean i orange (leather). Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvordan er klokkene fra Zara? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Mythos: Bilder av nyankommet Stowa snart??? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Mythos: Bilder av nyankommet Stowa snart??? Du må ha vært på Watchuseek :!: . Jeg skal prøve å få tatt noen bilder i helgen. Flott og stilren klokke forresten. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Wow, TAG Heuer har lansert en mobiltelefon, hva synes folket? TAG Heuer Jeg synes den er stygg, klumpete og at det er harry med skinn på baksiden Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Like stygt og harry som klokker og mobiltelefonar frå Armani, Gucci etc. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nah, Armani sin synes jeg er elegant, liten og ikke noe harry i det hele tatt, litt vel logoflash men det er det eneste negative mener nå jeg Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) http://img12.imageshack.us/img12/5293/seamaster.jpg Nå mens hovedklokka er inne til overhaling hos urmaker, har jeg funnet fram den gamle klokka mi. Det er en Lemania, ukjent modellnavn, som jeg kjøpte brukt hos en urmaker i hjembygda for 400 kr for ca 10 år siden. Den er i grunnen mye penere enn jeg husker den som, så jeg har spandert på den ny skinnreim, og kommer nok til å bruke den av og til som dressklokke o.l.: Om noen vet noe mer om hva slags modell dette kan være så si fra, det hadde vært interessant å vite :-) Edit: Den TAG Heuer-telefonen var ganske stygg ja. Noen OK detaljer, men helheten var sørgelig. Ser ut som en gammel Motorola med noen bodymods. Endret 17. april 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Mythos: Bilder av nyankommet Stowa snart??? Du må ha vært på Watchuseek :!: . Jeg skal prøve å få tatt noen bilder i helgen. Flott og stilren klokke forresten. Henger litt på WUS, ja Spent på bilder nå! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Wow, TAG Heuer har lansert en mobiltelefon, hva synes folket? Harry og klumpete, den er garantert ikke noe bra og. I tillegg er sikkert prisen rimlig stiv. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Wow, TAG Heuer har lansert en mobiltelefon, hva synes folket? Harry og klumpete, den er garantert ikke noe bra og. I tillegg er sikkert prisen rimlig stiv. Du synes altså akkurat det samme som meg Huff, det finnes bedre ting å bruke penger på Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det virker hvertfall som en kvalitets telefon. Liten frekk detalj var jo klokke øverst, som førte til et litt spesielt design. Ikke at jeg skjønner hvordan man skal ha bruk for den klokken. Edit: Hva gjør at dere stempler denne telefonen som harry? :/ Endret 18. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå