Henrik C Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Panerai har utrolig tøffe klokker, kommer nok til å kjøpe en når jeg er ferdig med videregående, studier og får stabil økonomi. Sikler mest på PAM 112 og PAM 111 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Litt morsom side: http://shlang.com/materialism/watches.html Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Har kjøpt denne på eBay i dag: Tissot PRC200 Chrono med bracelet. Skal også få meg leather strap, slik at eg kan veksle litt. Då vil den sjå om lag slik ut: Endret 20. februar 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Pen klokke, men jeg hadde engang en klokke med sølvfarget skive og blanke visere. Det var ofte ganske vanskelig å se hvor my klokka er. Jeg foretrekker mer kontrast for økt lesbarhet. Lenke til kommentar
Holden Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Panerai har utrolig tøffe klokker, kommer nok til å kjøpe en når jeg er ferdig med videregående, studier og får stabil økonomi. Sikler mest på PAM 112 og PAM 111 Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg klarer ikke å gå med noe rundt armen. Jeg ender bare med å gå å ta på klokken hele tiden helt til den detter av. Derfor er mobilen den eneste klokken jeg går med til vanlig. Men når jeg skal pynte meg tar jeg på meg lommeuret mitt. Det er ikke så veldig ekslusivt, men det er 86 år gammelt og har et gammeldags, sjermerende utseende Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjøp en klokke som tåler å bli tatt på (Eller mente du ta på som i å ta den av og på, slik at du sliter ut låsemekanismen?) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Apropo lommeur: Dette urverket arvet jeg fra farfar og er en av de eiendelene jeg verdsetter høyest. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Wow! Fantastisk pent! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Lekkert miCro!! Lommeur er drit fett egentlig, men passer best når man går i penstasen da. Dress ++ Men er kult å eie, hvert fall når det er arvet. Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fikk meg en ny klokke i dag, bursdager er en fin ting. Slipper billig unna når man har lyst på ting. Fikk en Tissot PRC200. Syns den ser betydelig bedre ut når den sitter på armen enn bildet jeg fant. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nice! Tissot er fett det! Har bestilt samme klokka, men med white dial og chronograph. Gler meg til å sjå den på armen! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan hende noen har spurt før, men jeg gidder ikke bla gjennom alle 60+ sidene i tråden på leting. Er det noen som vet om butikker i Norge som fører klokker av denne typen: Eller er en pent nødt til å handle på nett? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Kan hende noen har spurt før, men jeg gidder ikke bla gjennom alle 60+ sidene i tråden på leting.Er det noen som vet om butikker i Norge som fører klokker av denne typen: Eller er en pent nødt til å handle på nett? Jeg tror du blir nødt til å handle på nett. her er klokken jeg nettopp har kjøpt Orient CFT00004B link til review av klokken (herfra jeg fikk alle bildene) en liten youtube review av klokken Endret 24. februar 2009 av pink panther Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvor mye ga du for den Orient-klokken? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvor mye ga du for den Orient-klokken? ca 3300 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Eg har snusa litt på denne klokka eg også (og slått den frå meg), men fann den på eBay til rundt 2100. Eksakt same modell... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis du plusser på frakt, toll og moms blir det ikke så mye å spare. Klart, noen hundrelapper spart blir det, men ikke allverdens forskjell. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sjølvsagt, men eg har no i alle fall aldri opplevd å måtte betale toll og moms på t.d. klokker, ettersom seljaren som oftast erklærer sendinga som "gift" og rundar ned den faktiske verdien. Men uansett, Orient-klokka i dette tilfelle er smooth! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har alltid måttet betale moms på klokkene jeg har kjøpt selvom beløpet på pakken har vært for lavt eller "gift". Det kommer gjerne et brev fra tollvesenet hvor de ber om faktura eller annen kvittering på betalt beløp. Og som den ærlige sjel jeg er oppgir jeg rett beløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå