Krakknisse Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det noen i Norge som selger disse i butikk? Trenger ikke være akkurat den modellen, men det hadde vært artig å se og føle kvalitene og ikke bare kikke på bilder på verdensveven. Les på sida då. Der står svaret lett tilgjengeleg. Det står faktisk øverst på ofte stilte spørsmål. Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Drømmeklokken uansett pris: Patek Philippe Nautilus 5711 Av mer aktuelle modeller sikles det om dagen på Rolex Sea Dweller DeepSea. Endret 30. januar 2009 av ccx164 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Oppfordring: Vis oss din absolutte drømmeklokke, hvis du fikk velge fra øverste hylle! Fortell gjerne om ditt favoritt klokkemerke også! 25 eksemplarer er produsert av dette kunstverket. Endret 31. januar 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg likte den henrik_s, hva heter klokka? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er en Movado Museum Red Label-modell, flere her. Veldig synd de ikke selges her til lands. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, den var veldig pen! Typisk gullfarge for 60tallsklokker som jeg har sett. Det er pent. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Eg er litt i klokkekjøpmodus om dagen, men har ikkje tenkt å investere i luksusklassen endå. I mellomtida har eg funne eit par sporty klokker i 2-3.000-kronersklassen (i norske prisar i alle fall): Seiko mid size Automatic #SKX025K2 #SKX023K2 Eg tykkjer den svarte er kulast. Eller...? Eg veit at denne Seikoen ser ut som ein billig fake av Rolex Submariner, men samma det. Skal også ha denne så snart som mogleg: Tissot PRC 200 Silver dial Chronograph Endret 6. februar 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Rød og svart er kulest, gode kontraster. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm, du seier noko der. Men til tross for at dette dette ikkje akkurat er luxury klokker, finnast det bezels som tilbehør mon tro? Så eg kan skifte mellom begge stilar? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ville valgt svart nå.. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) En klokke jeg nettopp prøvde på: Er vel ikke noe jeg vurderer å kjøpe (tilhører en kompis), men jeg synes den runde formen på urkassen er kul. Og natostrap ser bra ut på denne, synes jeg. Endret 4. februar 2009 av orjanr Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ok, denne er kjøpt og betalt: Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er ikke helt fan. Ser ut som en fake Rolex, som noen har nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Verste av alt er at eg sikkert får ein fake Seiko, ettersom den blir sendt i frå Singapore, ha ha ha! Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Verste av alt er at eg sikkert får ein fake Seiko, ettersom den blir sendt i frå Singapore, ha ha ha! Det trenger ikke bety fake.... Hvem kjøpte du av? Pokemonyu pg Premierworld er i alle fall helt safe. Hva heter klokka du har kjøpt - dvs ref.nr? Trenger vel ikke si at jeg er fan - jeg digger Seiko-divers og elsker Pepsi-bezel...... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har kjøpt flere klokker fra Singapore. Kun gode erfaringer med det. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Frigata, Kjøpte du pepsi eller coke? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eg kjøpte pepsi. Om du trudde at det øverste biletet var coke, så er det nok ikkje det. Blåfargen var berre veldig mørk akkurat der. Har ikkje erfaring med self winding klokker, men får håpe det fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå