Keiseren av Grønland Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Noen her som har Withings Scanwatch? Vurderer å kjøpe den. Nettopp fått øynene opp for hybridklokker og sammenlignet en del med Fossil Charter og Hybrid, og Garmin Vivomove 3. Sammenlignet med disse er det Withings som ser ut til å ha den beste balansen mellom klassisk klokke og akkurat riktig mengde smart funksjonalitet. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Litt avhengig av hvilke funksjoner du skal ha og hvor mye info du er avhengig av å få på armen, ville jeg vel holdt en knapp på Frederique Constant, som klarer å se veldig folkelig ut samtidig som de har smart-funksjonalitet. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Kaplan skrev (5 minutter siden): Litt avhengig av hvilke funksjoner du skal ha og hvor mye info du er avhengig av å få på armen, ville jeg vel holdt en knapp på Frederique Constant, som klarer å se veldig folkelig ut samtidig som de har smart-funksjonalitet. Kjempeflotte, men ikke smarte nok da de mangler hjertemåler. Uten det er det ikke spesielt smart spør du meg. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Litt praktisk testing av min G-Shock med ROV’en ombord. Det er bare 75m, men den har vært nede i 3 dager snart, og den virker enda. Ikke det beste bildet, men her er den 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 bshagen skrev (2 timer siden): Litt praktisk testing av min G-Shock med ROV’en ombord. Det er bare 75m, men den har vært nede i 3 dager snart, og den virker enda. Ikke det beste bildet, men her er den Hva hvor er det? Under vann, eller i lufta/fly? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Gouldfan skrev (38 minutter siden): Hva hvor er det? Under vann, eller i lufta/fly? Det er i sjøen ja. Den er festet på en ROV vi har ombord. De syns det er gøy å teste klokker og vanntetthet 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Noen som har turt å sent ned en Rolex eller noe annet dyrt? 🤪 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Evil-Duck skrev (7 minutter siden): Noen som har turt å sent ned en Rolex eller noe annet dyrt? 🤪 Oh yes! Det har vært sendt ned Submariners 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 (endret) Veldig fornøyd med Scanwatch https://www.instagram.com/p/CIiAPqSgdUv/ Endret 14. desember 2020 av Keiseren av Grønland Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Noen som vet om noen bra digitale Casio klokker? Kult å hatt en digital solid beater til hverdags bruk. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 4 hours ago, Gouldfan said: Noen som vet om noen bra digitale Casio klokker? Kult å hatt en digital solid beater til hverdags bruk. https://www.urmakertss.no/products/g-shock-gw-m5610-1er?gclid=CjwKCAiAt9z-BRBCEiwA_bWv-PB1aFa_SHopfz3y0dfPSozJb4CU7i5cGf8peeXsbKgO4ckH55mOohoCC3YQAvD_BwE Har denne selv. Folk tror den er gammel, men det er jo bare kult. 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Gouldfan skrev (5 timer siden): Noen som vet om noen bra digitale Casio klokker? Kult å hatt en digital solid beater til hverdags bruk. Casio world timer aka Casio royale er en populær beater til under 500,- Modellen er løst basert på Seiko G757 som ble brukt av James Bond/Roger Moore i Octopussy. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Gouldfan skrev (5 timer siden): Noen som vet om noen bra digitale Casio klokker? Casio DW-5600E. Annerkjent innen klokkemiljøet som den ene "do it all" når det kommer til beater watch. Du kan rett og slett ikke ta feil. Legg på et par hundrelapper og du finner den med solar. Dette er billig og det er kvalitet for resten av ditt liv,. Min har nettopp vært med på en dykkert på 600m og funker enda (5600E) 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg hadde Casio Rangeman i en periode før kofferten den var i ble stjålet. Fantastisk morsom klokke. Personlig så likte jeg at den hadde temperatursensor, spesielt jeg som også isbader mye. I vannet reagerer temperatursensoren veldig raskt, på land må man ta av seg klokka og la den ligge litt. Nå har det sikkert kommet noe nytt og spennende i master of G klassen da men. On 12/15/2020 at 12:15 AM, bshagen said: Casio DW-5600E. Annerkjent innen klokkemiljøet som den ene "do it all" når det kommer til beater watch. Du kan rett og slett ikke ta feil. Legg på et par hundrelapper og du finner den med solar. Dette er billig og det er kvalitet for resten av ditt liv,. Min har nettopp vært med på en dykkert på 600m og funker enda (5600E) Er det mulig å bytte til rem i annen farge på disse? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 7 hours ago, hfthomas said: Er det mulig å bytte til rem i annen farge på disse? Nå er det en del år siden jeg eide en av de der men mener å huske at du kan bytte reim på de ja, nå vet jeg ikke hvor bred den er, men det kan du sikkert finne ut av. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 bshagen skrev (På 15.12.2020 den 0.15): Casio DW-5600E. Annerkjent innen klokkemiljøet som den ene "do it all" når det kommer til beater watch. Du kan rett og slett ikke ta feil. Legg på et par hundrelapper og du finner den med solar. Dette er billig og det er kvalitet for resten av ditt liv,. Min har nettopp vært med på en dykkert på 600m og funker enda (5600E) Er så mye forskjellige priser, på 5600 hva skal jeg se etter?? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 hfthomas skrev (På 16.12.2020 den 14.18): Jeg hadde Casio Rangeman i en periode før kofferten den var i ble stjålet. Fantastisk morsom klokke. Personlig så likte jeg at den hadde temperatursensor, spesielt jeg som også isbader mye. I vannet reagerer temperatursensoren veldig raskt, på land må man ta av seg klokka og la den ligge litt. Nå har det sikkert kommet noe nytt og spennende i master of G klassen da men. Er det mulig å bytte til rem i annen farge på disse? Må se på Rem dimensjon. Men at sett mye fancy Casio remmer. Kamo grønn og blå husker jeg mest. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Nwader skrev (På 15.12.2020 den 0.01): Casio world timer aka Casio royale er en populær beater til under 500,- Modellen er løst basert på Seiko G757 som ble brukt av James Bond/Roger Moore i Octopussy. Jeg er mest fan av den sorte,gull er også kult. Men hva er dette? Er det en verdensklokke med forskjellige tidssoner? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Ja, den lar deg lagre flere tidssoner som korresponderer til verdenskartet. I tillegg har den de vanlige funksjonene som casioene har. Nokså billig greie, kassen er plast, men den har nok blitt populær fordi den har en viss likhet til denne: ... som jeg også har. Skjønt, hvis du vil ha en moderne variant som ligner nokså mye ville jeg sett på Timex LCA. Koster litt mer, men er av stål. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 (endret) Var det noen som fikk noen tikkende gaver? Fikk selv en Seiko helt uventet 😊 "Mikkemus"-uret. Endret 26. desember 2020 av Sydvest 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå