toth Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Har kjøpt klokke der. Kjøp og levering gikk knirkefritt. Får håpe garanti er noe jeg slipper å styre med. Kanskje unngå syre innkjøp der?Ja, syre bør man kun kjøpe på felleskjøpet eller av en langer man stoler på. ? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Tips til klokker som kan passe til dress og business casual? Sett litt på vintage Omega Seamaster på finn og synes disse er utrolig flotte, men jeg har ikke peiling på klokker. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Tips til klokker som kan passe til dress og business casual? Sett litt på vintage Omega Seamaster på finn og synes disse er utrolig flotte, men jeg har ikke peiling på klokker. Kommer an på budsjettet. La oss si under 10.000 i alle fall. Dette er de klokkene jeg bruker å anbefale: -Orient Bambino -Tissot Visodate -Seiko Cocktail Time -Seiko SARB, SDGM, eller SARX Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Tips til klokker som kan passe til dress og business casual? Sett litt på vintage Omega Seamaster på finn og synes disse er utrolig flotte, men jeg har ikke peiling på klokker. Longines har mye fint til ok priser. Selv bruker jeg en heritage flagship til "dette" Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 https://www.chrono24.com/no/oris/staghorn-restoration-limited-edition-01-735-7734-4185-set-rs--id7359571.htm?SETLANG=nb_NO&SETCURR=NOK Ser på denne, men skeptisk til annonsen av ulike grunner. Hva tenker dere? Hovedtanken her er vel om det er et snev av usikkeret, burde man stå over. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Vel, selger har 32 positive omtaler og ingen negative, samt vært "trusted seller (vet ikke hva som skal til for å bli dette) siden 2012, så ut fra fakta på bordet ser det jo ok ut. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 https://www.chrono24.com/no/oris/staghorn-restoration-limited-edition-01-735-7734-4185-set-rs--id7359571.htm?SETLANG=nb_NO&SETCURR=NOK Ser på denne, men skeptisk til annonsen av ulike grunner. Hva tenker dere? Hovedtanken her er vel om det er et snev av usikkeret, burde man stå over. Jeg ville hørt om David-Andersen, som er forhandler av Oris, kunne skaffet denne modellen. Husk at du må betale 25% moms på prisen oppgitt på chrono24. Da antar jeg at vi nærmer oss nypris i Norge. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Klarte å skli i en trapp, og nå kiler sekundviseren seg fast i i minuttviseren, slik at klokken stopper. Er dette noe som blir dyrt å reparere, eller kan det være en enkel ting å fikse? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Klarte å skli i en trapp, og nå kiler sekundviseren seg fast i i minuttviseren, slik at klokken stopper. Er dette noe som blir dyrt å reparere, eller kan det være en enkel ting å fikse? Svært enkel fiks for en urmaker. Koster neppe mange hundrelappene. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Du hadde rett, var rettet opp for 350 kroner på under en time hos urmaker. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Noen som vet om et rimelig sted å finne et klokkeskrin typ 10-> klokker, på finn er det enten overkill eller gevinstprisede kinabokser. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Prøvd ebay? Kinavarer eller blodpriser Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 (endret) Du skal ha noe som i realiteten er en billig enkel eske - det er ikke risikofylt å kjøpe fra Kina. http://s.aliexpress.com/Bnqa6vq6?fromSns=Copy to Clipboard Endret 19. mai 2018 av toth Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Du skal ha noe som i realiteten er en billig enkel eske - det er ikke risikofylt å kjøpe fra Kina. http://s.aliexpress.com/Bnqa6vq6?fromSns=Copy to Clipboard Egentlig ikke, kjøper mye fra Kina jeg. Vil ha noe fra mellomsjiktet i kvalitet. Får snekkre meg skrinet selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19387241234 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hvor mye skal du legge i det? Du skal ha noe som i realiteten er en billig enkel eske - det er ikke risikofylt å kjøpe fra Kina.http://s.aliexpress.com/Bnqa6vq6?fromSns=Copy to Clipboard Egentlig ikke, kjøper mye fra Kina jeg. Vil ha noe fra mellomsjiktet i kvalitet. Får snekkre meg skrinet selv Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) Hvor mye skal du legge i det? Rundt 500, men vil ikke ha en skinnkledd boks med glasstak og gjerne rundt 10-12 klokker. Noe som virker til å ikke være å oppdrive, dermed tenker jeg det kanskje er best å lage en selv og heller kjøpe puter løst. Men takk for hjelp (ingen sarkasme ment) Endret 20. mai 2018 av technicality Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Prøver å finne nyprisen på en Omega Speedmaster Reduced, men finner den ikke hos Bjerke. Noen som vet? Vurderer kjøp, mulig brukt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Prøver å finne nyprisen på en Omega Speedmaster Reduced, men finner den ikke hos Bjerke. Noen som vet? Vurderer kjøp, mulig brukt. Disse er vell utgått av sortiment for lengst? OEM er vell mulig, men ville absolutt gått for en brukt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Mente at de sa at de hadde en 38mm versjon av speedmasteren sist jeg var innom Bjerke, men de mente kanskje bare at det finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå