rossii Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Shipper ikke longislandwatch.com til Norge? Hadde tenkt å bestille en klokke derfra, og leser at flere i tråden har gjort det før. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Har bestilt ett par klokker fra dem, sikkert ett par år siden nå men da var vertfall ikke frakt til Norge noe problem. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Er på utkikk etter en dykkerklokke/beater/sportsklokke til en billig penger, men som ikke er så stor. Tenker på noe av typen Seiko, men vil gjerne at den ikke er større enn 40mm. Da den skal brukes under jakker når jeg står på ski eller seiler eller driver med annen sporting. Helst så billig som mulig. Brukt fra finn feks er ikke noe problem. Er ikke noe som haster så kan vente til det dukker opp evt. Fint hvis det er lett å bytte mellom remmer osv, tenker da nato og evt gummi. Noen som har noen tips her? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Seiko 5 er jo en åpenbar anbefaling i hvert fall. https://www.jomashop.com/hsearch/#keyword=seiko 5 Endret 27. november 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Er på utkikk etter en dykkerklokke/beater/sportsklokke til en billig penger, men som ikke er så stor. Tenker på noe av typen Seiko, men vil gjerne at den ikke er større enn 40mm. Da den skal brukes under jakker når jeg står på ski eller seiler eller driver med annen sporting. Helst så billig som mulig. Brukt fra finn feks er ikke noe problem. Er ikke noe som haster så kan vente til det dukker opp evt. Fint hvis det er lett å bytte mellom remmer osv, tenker da nato og evt gummi. Noen som har noen tips her? SKX013. CreationWatches har den på lager fra tid til annen til 1500kr. Sikkert der i fra han her på Finn har kjøpt sin, som nå er priset til 2290,- 20mm lugs er en stor fordel når det kommer til nato/gummi. Kan varmt anbefale BluShark som er blant toppen når det kommer til natoreimer under 300 kr. Har forøvrig gumminatoen jeg linket til selv på min SKX013, og den passer perfekt til klokken. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Er på utkikk etter en dykkerklokke/beater/sportsklokke til en billig penger, men som ikke er så stor. Tenker på noe av typen Seiko, men vil gjerne at den ikke er større enn 40mm. Da den skal brukes under jakker når jeg står på ski eller seiler eller driver med annen sporting. Helst så billig som mulig. Brukt fra finn feks er ikke noe problem. Er ikke noe som haster så kan vente til det dukker opp evt. Fint hvis det er lett å bytte mellom remmer osv, tenker da nato og evt gummi. Noen som har noen tips her? Hvis den opplagte likheten med en kjent og ikonisk klokkemodell ikke gjør deg noe, er det vanskelig å slå Steinhart 39 på pris/kvalitet i den klassen. Veldig fin form og størrelse, god kvalitet på kasse, bezel og lenke og ikke minst anerkjent verk. Røverkjøp! De fleste ville vel antagelig gått for den sorte, men hvis du kan pull it off er jo den rosa frekk: Endret 27. november 2017 av Kaplan Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Har selv en seiko skx007, så å si identisk skx013 som lenkes over, bare litt større. Og den har fort blitt min favoritt på en «bond» NATO. Er vanskelig å slå feil med den også mtp pris/kvalitet, sies urverket kan gå 15 år uten service. Og for å ikke nevne herritage om man bryr seg om sånt da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Takker for gode tips her! Lener meg mot en Seiko SKX013, med gummirem foreløpig. Syns Seiko 5 også er kul, ser for meg den grønne modellen, men da til litt annet bruk. Steinhart frister også litt, men har planer om en Rolex Explorer II på sikt, så da tenker jeg heller en billigere Seiko og legger mellomlegget til en Steinhart i sparingen. Endret 28. november 2017 av PatSharpX Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Har kjøpt meg en Certina DS action diver. Synes blåfargen i skiven er råflott Kjøpt meg en Garmin 5x og mtp prisen burde den neste telle den og 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Har kjøpt meg en Certina DS action diver. Synes blåfargen i skiven er råflott Certina lager mye fint! Har den DS 8 med månefase selv. 1 Lenke til kommentar
Mathla Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Leter etter en dyktig urmaker som kan restaurere en Omega Seamaster, Hvor i landet finner jeg han? PerfectWatch.no. Elis fikser klokken din. Sinnsykt ålreit type som virkelig bryr seg om kundene sine. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Noen som vet om noen steder i Oslo som fører Seiko SKX013K1? Kunne tenke meg å prøvd den. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Hør med Christensen (både i Stortingsgata og Storo) og Oslo Ur-service. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Er på utkikk etter en dykkerklokke/beater/sportsklokke til en billig penger, men som ikke er så stor. Tenker på noe av typen Seiko, men vil gjerne at den ikke er større enn 40mm. Da den skal brukes under jakker når jeg står på ski eller seiler eller driver med annen sporting. Helst så billig som mulig. Brukt fra finn feks er ikke noe problem. Er ikke noe som haster så kan vente til det dukker opp evt. Fint hvis det er lett å bytte mellom remmer osv, tenker da nato og evt gummi. Noen som har noen tips her? SKX013. CreationWatches har den på lager fra tid til annen til 1500kr. Sikkert der i fra han her på Finn har kjøpt sin, som nå er priset til 2290,- 20mm lugs er en stor fordel når det kommer til nato/gummi. Kan varmt anbefale BluShark som er blant toppen når det kommer til natoreimer under 300 kr. Har forøvrig gumminatoen jeg linket til selv på min SKX013, og den passer perfekt til klokken. Litt komisk at han fra finn har nå skrudd opp prisen med 200,-. Så den overstiger når prisen fra Discountshop som dukket opp da jeg googlet. Noen som har bestilt derifra før, ser at de inkluderer toll/moms der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Sendte melding til han på finn å spurte om han kunne være litt fleksibel i prisen. Da skrudde han prisen opp med 10,- i stede for. Hahah Prøver meg på den discountshop jeg, ser på ett annet klokkeforum at folk har gode erfaringer derifra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Da har klokken kommet, syns den ser bra ut, hadde en natostrap liggende. Tenker den vil bli brukt med natostrap til vanlig og gummi når jeg skal seile, evt andre ganger den blir/kan bli våt. 5 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hei! Fikk en DW klokke til jul idag, og ser allerede et det er 5-6 ganske solide riper i glasset.. Har jo bare vært påført fin-klær og behandlet den fint. Er det virkelig så søppel, eller har jeg vært uheldig? Ødela kvelden godt for å si det sånn.. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hei! Fikk en DW klokke til jul idag, og ser allerede et det er 5-6 ganske solide riper i glasset.. Har jo bare vært påført fin-klær og behandlet den fint. Er det virkelig så søppel, eller har jeg vært uheldig? Ødela kvelden godt for å si det sånn.. Søppel Lenke til kommentar
technicality Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Gg da.. Sorry... Men det er ikke kvalitet DW klokker er kjent for. God jul iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå