Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Så utrolig stilig: I must have it! Link til kjøp? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Her har dem noen Da Vinci modeller, men dessverre ikke den på bilde. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Når me snakkar om IWC, så er Pilots Spitfire-serien NYDELEG! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Her har dem noen Da Vinci modeller, men dessverre ikke den på bilde. Her, derimot, har de den på bildet.. Men som jeg skrev for noen poster siden, gjør researchen deres før dere kjøper fra Urverket. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det står på sidene deres at prisene er uten moms, så da blir det jo plutselig 25% dyrere Da blir det 43.000 i stedet for 35... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nei, på den originale DaVinci. Den du viser er den nyeste med in-house urverk.http://home.watchprosite.com/img/watchpros...mage.584476.jpg Den med lenke. Syns "slipingen" (eller vinklene på klokka) er finere på den nye, og at skiva er finere. Det som imidlertid jeg personlig liker minst med den gamle er lenka - på det bildet der ser lenka ut som på min brors Casio digitalur fra 1988, og klokka ser billig ut. Tar store forbehold om at klokker ofte ser mye bedre ut i real life enn på bilder, men foreløpig holder jeg en knapp på den nye modellen Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg bare lurer, hva gjør dere med klokkene når dere ikke bruker dem? Har dere en "holder" av noe slag? Jeg får dårligsamvittghet om jeg legger klokken på bordet eller noe lignende når den ikke er i bruk. Tenk om den får riper noe sted! :O (er jo ripesikker, men fortsatt) ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg legger den på bordet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eneste gangen jeg tar av klokka er om jeg kjeder meg og må ha noe å dille med... skjer av og til under møter på jobben, ellers aldri Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 liker å ta av klokken når jeg sover. Mener å ha lest på en seriøst klokke side at man burde gjøre det for at klokken skal leve lenger... Men poenget er uansett. Hvor skal jeg legge den da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg legger den på nattbordet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nattbordet eller på badet pleier jeg å legge den fra meg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg pleier å legge den fra meg på puffen ved siden av sengen min når jeg skal sove. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 liker å ta av klokken når jeg sover. Mener å ha lest på en seriøst klokke side at man burde gjøre det for at klokken skal leve lenger... Men poenget er uansett. Hvor skal jeg legge den da? Hvis klokka har skinnreim har den utvilsomt godt av noen timers hvile fra håndleddet om natta. Hvor du skal legge den får du finne ut av selv. Finn et sted hvor den ikke blir revet ned, tråkket på eller spist. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Klarer ikke sove med klokke på, da er den bare i veien. På natta ligger den på badet. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Da har jeg endelig kjøpt meg klokke. Fant denne på JFK-flyplassen i New York. Da jeg så den visste jeg at jeg bare måtte ha den. Det er sånn type klokke du bare finner ett sted, eller har sjansen til å kjøpe der og da. Glad jeg slo til : Klokken er laget av merket Guess, som heldigvis står i minimal tekst og nesten er usynlig. Kostet 100 dollar. Stort mer vil jeg ikke bruke på noen klokke. Endret 19. januar 2009 av Ramius Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har klokka på nattbordet eller skrivebordet om natta, og på lesesalspulten under eksamen eller lange leseøkter. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Min klokke har stållenke og er av typen som trekker seg opp av bevegelse, så det er bare fint å ha den mest mulig på armen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Min klokke har stållenke og er av typen som trekker seg opp av bevegelse, så det er bare fint å ha den mest mulig på armen Et urverk med automatisk opptrekk har omtrent 40 timers gangreserve når det har vært på armen noen timer, så det gjør ingen ting om man legger det fra seg om natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå