Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, på den originale DaVinci. Den du viser er den nyeste med in-house urverk.

http://home.watchprosite.com/img/watchpros...mage.584476.jpg

Den med lenke.

Syns "slipingen" (eller vinklene på klokka) er finere på den nye, og at skiva er finere. Det som imidlertid jeg personlig liker minst med den gamle er lenka - på det bildet der ser lenka ut som på min brors Casio digitalur fra 1988, og klokka ser billig ut. Tar store forbehold om at klokker ofte ser mye bedre ut i real life enn på bilder, men foreløpig holder jeg en knapp på den nye modellen :)

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer, hva gjør dere med klokkene når dere ikke bruker dem?

Har dere en "holder" av noe slag?

Jeg får dårligsamvittghet om jeg legger klokken på bordet eller noe lignende når den ikke er i bruk. Tenk om den får riper noe sted! :O (er jo ripesikker, men fortsatt)

?

Lenke til kommentar
liker å ta av klokken når jeg sover. Mener å ha lest på en seriøst klokke side at man burde gjøre det for at klokken skal leve lenger...

Men poenget er uansett. Hvor skal jeg legge den da? :p

Hvis klokka har skinnreim har den utvilsomt godt av noen timers hvile fra håndleddet om natta. Hvor du skal legge den får du finne ut av selv. Finn et sted hvor den ikke blir revet ned, tråkket på eller spist.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig kjøpt meg klokke. Fant denne på JFK-flyplassen i New York. Da jeg så den visste jeg at jeg bare måtte ha den. Det er sånn type klokke du bare finner ett sted, eller har sjansen til å kjøpe der og da. Glad jeg slo til :

klokkebn0.jpg

Klokken er laget av merket Guess, som heldigvis står i minimal tekst og nesten er usynlig. Kostet 100 dollar. Stort mer vil jeg ikke bruke på noen klokke.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar
Min klokke har stållenke og er av typen som trekker seg opp av bevegelse, så det er bare fint å ha den mest mulig på armen :)

Et urverk med automatisk opptrekk har omtrent 40 timers gangreserve når det har vært på armen noen timer, så det gjør ingen ting om man legger det fra seg om natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...