Salvesen. Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Røyk på et impulskjøp i dag gitt, skal jeg bli en sånn Sub-fyr nå? Det får vi da ikke håpe. Hvilken sub ble det? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 14060 Nice! Nodate er de peneste spør du meg! Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Jepp, og '97 14060 er perfekt årgang - med drillede lugs og allting. Fant en norskkjøpt med absolutt alt tilbehør og en selger jeg har handla med før, så da var det et enkelt valg Endret 20. oktober 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
CTQ Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Noen som skjenner ellet vet om en side hvor de har en Seiko sarb001 eller 005 til salgs? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Fikk betatilgang til Kristian Haagen sitt nye forum 8past10 i dag. Virker lovende. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jepp, og '97 14060 er perfekt årgang - med drillede lugs og allting. Fant en norskkjøpt med absolutt alt tilbehør og en selger jeg har handla med før, så da var det et enkelt valg Vel det er fortsatt en Rolex, tviler på at valget var så lett som du framstiller det. Kondolerer. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jepp, og '97 14060 er perfekt årgang - med drillede lugs og allting. Fant en norskkjøpt med absolutt alt tilbehør og en selger jeg har handla med før, så da var det et enkelt valg Vel det er fortsatt en Rolex, tviler på at valget var så lett som du framstiller det. Kondolerer. What, hva skal dette bety? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 What, hva skal dette bety? He-he. Har du ikke fått med deg at han ikke skulle ha Sub eller Rolex? Vi var i samme båt, nå har Audun kastet alle hemminger og blitt en sånn Sub-fyr. mao all mulig grunn til å kondolere. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 What, hva skal dette bety? He-he. Har du ikke fått med deg at han ikke skulle ha Sub eller Rolex? Vi var i samme båt, nå har Audun kastet alle hemminger og blitt en sånn Sub-fyr. mao all mulig grunn til å kondolere. Haha sånn ja! innerst inne er vi vell alle sub fyrer Har dog enda ikke hatt en sub! Eller, om vi ser bort i fra tudor sub da! Men det teller ikke 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 What, hva skal dette bety? He-he. Har du ikke fått med deg at han ikke skulle ha Sub eller Rolex? Vi var i samme båt, nå har Audun kastet alle hemminger og blitt en sånn Sub-fyr. mao all mulig grunn til å kondolere. Dumming. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Dumming. Du må slutte å speile deg samtidig som du skriver her Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Enkelt og greit Enkelt, ja - greit? Spørs hva du legger i greit Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tror faktisk ikke den datoskiva kunne ødelagt mer enn den gjør. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Enkelt og greitEnkelt, ja - greit? Spørs hva du legger i greit Det blir litt det samme som enkelt, ikke så mye dill dall. Tror faktisk ikke den datoskiva kunne ødelagt mer enn den gjør. Hver sin smak heldigvis. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Syns den ser ganske bra ut. Men er skeptisk til klokke fra en klesprodusent. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Den er ikke fra en klesprodusent - den er fra en eller annen kinesisk oem-produsent som produserer sånt for alle merker. Koster vel ca. en tier inn tenker jeg. Men det er quartz, og quartz funker jo flott det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Hadde datovisningen vært smallseconds i stedet hadde den vært riktig så fin. Ville dog aldri kjøpt en klokke fra Gant eller andre motemerker. Det er meg da. Et lite hakk over Daniel Wellington i det minste... Endret 23. oktober 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hadde en lignende gant klokke når jeg var en 18år ca. Fungerte fint den, fikk mye skryt. Men så snart noe mekanisk kom inn kom den aldri på hånden igjen :-) Dog den eneste klokken jeg har tapt 100% av kostnaden på... Så gå for noe vintage heller, så taper du iallefall ikke pengene og du får noe pent og klassisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå