toth Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Stakk like gjerne innom den lokale makeren og fikk av 4 ledd - var redd den skulle bli stor på mitt barnslig lite håndledd, men den var perf 5 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Ja, gutter og jenter, nå er det bare å løpe til banken! Endret 15. september 2015 av Mixy Lenke til kommentar
Archer Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Vacheron Constantin lanserer verdens mest kompliserte ut. For et mesterverk. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Avsindig kult. Jeg skjønte dog ikke helt det med "hemmelig alarm" - hvorfor hemmelig? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Trenger noen en ny winder? (fra 6:42) Anbefaler å få med seg bagasjerommet også. Endret 18. september 2015 av SvennAndre 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Haha! Apropos, Bentley Bentayga med en Breitling tourbillion i dashbordet! Selvfølgelig med roterende winderfunksjon. https://www.carwow.co.uk/blog/bentley-bentayga-tourbillon-clock-most-expensive-option-ever-0318 Endret 20. september 2015 av chairgame 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Haha! Apropos, Bentley Bentayga med en Breitling tourbillion i dashbordet! Selvfølgelig med roterende winderfunksjon. https://www.carwow.co.uk/blog/bentley-bentayga-tourbillon-clock-most-expensive-option-ever-0318 Oh damn.. Du vet du er luksusdyr når du dobler bilprisen for EN hukk på ekstrautstyrslista, og det ekstrautstyret er en klokke Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Skrujern har jeg plenty av i alle størrelser, mangler bare noe til å ta av/på ledd med. Men det er kanskje ikke springbars i leddene, men heller bare rake pinner som skal bankes ut? Det er nok ikke springbars i leddene nei. Som oftest er det skruer eller pinner som må dyttes ut. Tidssonen har verktøy for det. Jeg bruker primært barettverktøy med pinn i den ene enden for å dytte ut de som står i ledd. Lenke til kommentar
horses Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Vintage Tissot, ca 1960. Vanskelig å finne informasjon om den, noen her som vet? Tror det er en Mumbai Special Seastar. Var en stor klokke på den tiden, urskiven har en diameter på rundt 34 mm. Fin er den hvertfall! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Er gira på en ny klokke som tåler en støt. Siden den skal brukes hardt, kommer jeg ikke til å legge mer enn tusenlappen i den. Har en Certina Action Diver og en Kentex Skyman, og ingen av de vil jeg ripe opp. Noen som har forslag? Mulig jeg ryker på en brukt SKX009 da jeg var utrolig fornøyd med den forrige. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Casio G-Shock er vel standardsvaret til den spec Litt mer enn en tusenlapp, men trolig verdt det. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Er gira på en ny klokke som tåler en støt. Siden den skal brukes hardt, kommer jeg ikke til å legge mer enn tusenlappen i den. Har en Certina Action Diver og en Kentex Skyman, og ingen av de vil jeg ripe opp. Noen som har forslag? Mulig jeg ryker på en brukt SKX009 da jeg var utrolig fornøyd med den forrige. Trenger vel ikke kjøpe brukt når nypris er i dette leiet http://www.amazon.com/Seiko-Mens-SKX009K1-Divers-Watch/dp/B000275R72/ref=sr_1_5?s=apparel&ie=UTF8&qid=1443172364&sr=1-5&nodeID=7141123011&keywords=SKX009 http://www.ebay.com/itm/STUPENDO-SEIKO-OROLOGIO-AUTOMATICO-SCUBA-DIVERS-200M-PEPSY-STYLE-SKX009K1-/301747019287?hash=item4641861e17 Lenke til kommentar
Archer Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 En i familien er på utkikk etter ny klokke, og ønsker seg en Seiko Ventura SPC074. Noen som vet om man får tak i denne i Norge, eventuelt hvor? Eventuelt vet om noe lignende i samme prisklasse? Han har en maksgrense på 5000kr. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 En i familien er på utkikk etter ny klokke, og ønsker seg en Seiko Ventura SPC074. Noen som vet om man får tak i denne i Norge, eventuelt hvor? Eventuelt vet om noe lignende i samme prisklasse? Han har en maksgrense på 5000kr. Skjønner skepsisen til å handle på nett, og i tillegg utenfor landegrensene, men med akkurat den klokken er det ikke mange grunner til å unngå Creationwatches som har den til 2.991kr som inkluderer frakt. Litt usikker på om de alltid gjør det, men svært få rapporterer om at de må betale moms (og tollgebyrer) på foresendelsen siden de "alltid" skriver ned verdien uten at kunden har spørt om det. Mange i tråden her som har bestilt fra CW som sikkert kan fortelle hva de synes. Går også an å søke i tråden, siden det har blitt nevnt et par ganger. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Tenkte selv å anbefale CW (har selv handlet der), men de har den dessverre ikke på lager. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Jeg brukte en japansk butikk på ebay for min Seiko, og det var fullstendig smertefritt, ypperlig service og alt av papirer. Skulle det vise seg å være noe galt har du ebay og paypal i ryggen. Dette var ikke selgeren jeg kjøpte av direkte, men pakken kom herfra (og betalingen gikk dit): http://stores.ebay.com/Japan-Best-Shop Endret 25. september 2015 av toth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Denne dukket opp hos meg nå, reklame i FB: www.klokkenorge.com. Dette må da være svindel? Ingen selger en ekte Rolex til 999? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Denne dukket opp hos meg nå, reklame i FB: www.klokkenorge.com. Dette må da være svindel? Ingen selger en ekte Rolex til 999? Denne svarte du greit selv gitt Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Denne dukket opp hos meg nå, reklame i FB: www.klokkenorge.com. Dette må da være svindel? Ingen selger en ekte Rolex til 999?Om du finner en ny rolex til det tjuedobbelte er det antagelig fortsatt noe muffens. Håper du rapporterte annonsen som phising. Endret 25. september 2015 av toth Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Jepp, like irriterende som "Dwayne (The Rock) er rasende! Dietten hans er lekket på nett" etc linkene på facebook.. Endret 25. september 2015 av chairgame 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå