chairgame Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Gratulerer, og fine bilder! Bra at Seiko har skjønt at sort datoskive ser best ut med sort skive. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ny klokke her i gården SNK809 Gratulerer! Sitter med den på hånda nå. Veldig fornøyd, bortsett fra at man ikke kan glemme den på nattbordet et par dager, uten å stille den. Veldig pene bilder forresten. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ny klokke her i gården SNK809 Gratulerer! Sitter med den på hånda nå. Veldig fornøyd, bortsett fra at man ikke kan glemme den på nattbordet et par dager, uten å stille den. Veldig pene bilder forresten. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ny klokke her i gården SNK809 Gratulerer! Sitter med den på hånda nå. Veldig fornøyd, bortsett fra at man ikke kan glemme den på nattbordet et par dager, uten å stille den. Veldig pene bilder forresten. Hehe 150$ klokke i 1500$ winder 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hehe 150$ klokke i 1500$ winder Lage en selv? Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) En liten elektromotor og litt mekling bør holde, bevegelsene trenger jo ikke ha noen bestemt form. Evt: http://m.ebay.com/itm/CIRCA-Burl-Wood-Finish-Double-Watch-Winder-Off-White-Leather-4-Settings-/110878386902?nav=SEARCH Endret 10. august 2015 av toth Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Tok meg selv i å poste en salgstråd på tidssonen uten å ha kunnskap om verdien av selve klokken. Har noen av dere grei peiling på dette? Ser den rimeligste klokken med cal. 420 ligger til 3300 kr på eBay, med aftermarket skinnrem. Her er min annonse. Om dette er indirekte reklame for salg, skyt meg og slett innlegget. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Kjøpte meg en 2nd hand Tag Heuer Formula 1 chronograph. Jeg er klar over at Tag Heuer ikke har det beste omdømme her inne, men deres tette bånd til motorsport og Formel 1-laget McLaren gjorde det til en no brainer for meg. Jeg simpelten elsker utseende på den og mener Tag Heuer har blandt de fineste sportskronografene der ute. En old school Daytona er kanskje øverst på ønskelista, men jeg er rimelig fornøyd med denne; den er veldig meg. Da jeg møtte selger så jeg etter følgende ting på klokka for å se om den var autentisk. Crisphet i font på skive og bezel. Størrelse på font i dato-vindu. Lengde på sekundviser. Racingflagget på baksiden skal starte mønsteret med en 1/4 rute på nederste rad. 120-klikk bezel og generell feel på klokkens funksjoner. Da jeg kom hjem og åpnet uret fant jeg riktig urverk og kunne konstantere et godt kjøp. Den sitter riktignok på uorginal reim og trenger en service, men 3000,- for en CAH1111 er jeg fornøyd med. Endret 11. august 2015 av Dassen 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Gratulerer! Og grundig research;) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Takk skal du ha! Det er allright å ha finn.no appen som varsler nye treff på auto-søkene rett på telefonen. Kjøpte den bare minutter etter den var lagt ut. Fikk solgt gamleklokka på rekordtid også. Knipset bilder og la den ut, 20 min senere var den solgt. Ulempen er at han gjøken som kjøpte den maser noe vanvittig på appens meldingssystem. Det går an å sjekke boksen to ganger før man begynner å mase om ekstra ledd og garantikort osv. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Wow, Tissot Chemin des Tourelles var utrolig lekker. Kanskje min Tissot Le Locle skal få seg kompis fra samme merke. Hva tror dere? Er jo en del likheter mellom Le Locle og Chemin des Tourelles. Noe annet stilig man får til samme pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Noe annet stilig man får til samme pris? Oris Artelier. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Noen her som har vært borti Maurice Lacroix? Pontos S for å være helt konkret. Sikler etter en slik, men merket er for meg helt ukjent.. Hvilke klokker "konkurrerer" den mot, i ca samme prisklasse? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Noe annet stilig man får til samme pris? Oris Artelier. Den var faktisk ganske stilig, men er ikke noe fan av avkuttede tall, dessverre. Tenker litt på Hvitsten da, blir muligens en forhåndsbestilling der. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Noen her som har vært borti Maurice Lacroix? Pontos S for å være helt konkret. Sikler etter en slik, men merket er for meg helt ukjent.. Hvilke klokker "konkurrerer" den mot, i ca samme prisklasse? Jeg har en annen modell fra dem og er godt fornøyd med den. Det går for å være god verdi for pengene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Noe annet stilig man får til samme pris? Oris Artelier. Den var faktisk ganske stilig, men er ikke noe fan av avkuttede tall, dessverre. Tenker litt på Hvitsten da, blir muligens en forhåndsbestilling der. Jeg er litt enig. Likte skiven veldig godt helt til jeg så at det manglet noen halve tall, men den har noe ved seg som nesten veier opp for det. Heldigvis finnes den i flere utgaver. Eksempelvis: Lenke til kommentar
Archer Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Ikke dumt, takk for tips! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Noen her som har vært borti Maurice Lacroix? Pontos S for å være helt konkret. Sikler etter en slik, men merket er for meg helt ukjent.. Hvilke klokker "konkurrerer" den mot, i ca samme prisklasse? Erh, sliter med å bestemme meg. Frister også med en Seamaster... Noen innvendinger? Slik jeg tolker det så er Omega mer "annerkjent", og muligens lettere å få solgt? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Frister også med en Seamaster... Noen innvendinger? Slik jeg tolker det så er Omega mer "annerkjent", og muligens lettere å få solgt? Ikke lenge siden jeg bytta ut en Seamaster med en annen. En pent brukt med cal 1120 og sverdhender eller "bond" er å anbefale Den forrige: Valgte å bytte til den svarte (2254.50) pga mere allsidighet. Men savner av og til den nydelige skiva på Electric blue (2231.80) i riktig lys Endret 20. august 2015 av chairgame Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Noen her som har vært borti Maurice Lacroix? Pontos S for å være helt konkret. Sikler etter en slik, men merket er for meg helt ukjent.. Hvilke klokker "konkurrerer" den mot, i ca samme prisklasse? Erh, sliter med å bestemme meg. Frister også med en Seamaster... Noen innvendinger? Slik jeg tolker det så er Omega mer "annerkjent", og muligens lettere å få solgt? ML er tungsolgt ja! Taper seg massivt i verdi også. Gå for omegaen du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå