chairgame Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Har lyst på en Heuer chrono selv, f.eks 2447. Endret 23. juni 2015 av chairgame 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jepp, de der er nydelige. Disse også funker... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Har sansen for slike 'panda dials', spesielt med hvit stor skive og små sorte. Har sett at det finnes speedmastere med slike skiver men de er vanskelige å få tak i. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Skulle jeg hatt skikkelig klassisk chrono tror jeg jeg hadde gått for Speedy (igjen, den gamle er solgt) eller en Tag. Ikke Daytona.Enig med deg i at Speedy er de peneste klassiske kronografene, men følger også stolleken med Heuer (uten Tag). Dog er den nye Alpina med inhouse, griselekker, og bør ha potensial til å stjele en del kunder fra bla. Tag. Flere bilder her http://www.ablogtowatch.com/alpina-alpiner-4-flyback-chronograph-new-al-760-movement/ Endret 25. juni 2015 av kimare Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Oi, den var ikke verst! Men ville kanskje heller hatt en 12-timer enn datovisningen. Synd at Alpina sverger til polerte midtledd, men det matcher med bezelen da. Endret 25. juni 2015 av chairgame Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Blir litt for mye "dill" på en klokke for min smak, men jeg kan se hvorfor den appellerer til andre Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Er denne tråden også for klokkereimer? Jeg er på jakt etter en noe uvanlig klokkereim til min Moto 360. Nå har jeg en grå skinnreim, og ønsker noe i rustfritt stål. Reimen må kunne deles i 2, så baksiden av klokken kan ligge flatt på stuebordet, der jeg har innebygd trådløs lader. Bredden er standard 22mm. Finnes noe slikt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Er denne tråden også for klokkereimer? Jeg er på jakt etter en noe uvanlig klokkereim til min Moto 360. Nå har jeg en grå skinnreim, og ønsker noe i rustfritt stål. Reimen må kunne deles i 2, så baksiden av klokken kan ligge flatt på stuebordet, der jeg har innebygd trådløs lader. Bredden er standard 22mm. Finnes noe slikt? Totalt urelevant til dine spørsmål, men er du fornøyd med Moto 360? Sitter å vurderer om jeg skal gå for Moto 360 eller LG G Watch R Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Er denne tråden også for klokkereimer? Jeg er på jakt etter en noe uvanlig klokkereim til min Moto 360. Nå har jeg en grå skinnreim, og ønsker noe i rustfritt stål. Reimen må kunne deles i 2, så baksiden av klokken kan ligge flatt på stuebordet, der jeg har innebygd trådløs lader. Bredden er standard 22mm. Finnes noe slikt? Totalt urelevant til dine spørsmål, men er du fornøyd med Moto 360? Sitter å vurderer om jeg skal gå for Moto 360 eller LG G Watch R Frem til 360 hadde jeg en Pebble i 2 år. 360'en er langt mer nyttig og spennende, men batteritiden er elendig i forhold. ca 18 timer kontra 4 dager. Derfor trådløs lader bygd inn i stuebordet Jeg har ikke prøvd noen annen Android Wear-klokke. Jeg valgte 360 pga trådløs lading, pulsmåler og flott design til en god pris Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Er vel mere eller mindre det jeg forventet etter å ha lest en god del reviews. Dumt med kort batteritid, men synes ikke designet på LG G watch r gjør opp for bedre batteritid. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har trådløs lader på badet, på arbeidsplassen, hos venner og i stuebordet, så det er ikke et reellt problem for meg i alle fall Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Lenken på Zodiac sine divere deles hvertfall opp som på en reim. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hvor kjøper man klokke nå om dagen? Er ute etter en pen klokke som kan brukes til både dress og pene antrekk. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Hvor kjøper man klokke nå om dagen? Er ute etter en pen klokke som kan brukes til både dress og pene antrekk. Urmaker? 2 Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Står mellom disse to. Hva mener dere? http://www.klokker.no/gant-h-stl-park-hill-brun-ind-w10005.html http://www.klokker.no/gant-rose-gold-park-hill-ii-w108411.html Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Ville valgt første. Vet ikke hvor gammel du er men synes ikke gull som den siste er fint hvis du er ungdom. Er du 40+ så er vel siste aktuelt. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 I valget mellom pest og kolera skal man alltid velge kolera, da kolera går greit å behandle med antibiotika. Så velg den første. Skal det være gull, så skal det være gull. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Gull kan være fint, men da må det være gull som siste taler påpeker. Endret 30. juni 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå