Orwandel Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Tenkte å kjøpe en klokke til 17.mai hovedsakelig, med brun reim. Vil ikke bruke så mye mer enn 2k. Hva anbefaler dere? Hva med en slik NATO til 17. mai? Du finner kanskje en dugande Tissot til den prisen. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Flagg i hånden og sløyfe i jakkeslaget synes jeg er på sin plass 17. mai, men sånn reim synes jeg er ganske tacky. 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Flagg i hånden og sløyfe i jakkeslaget synes jeg er på sin plass 17. mai, men sånn reim synes jeg er ganske tacky. Ekstremt tacky. Da kan man like godt ta på joggesko til dressen også. Endret 16. mai 2015 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Jepp, har meget dårlig tid. Protid har dem dessverre ikke her. Må nesten bli fra Bjørklund, eller feks Volt. Bjørklund har jo noen fra Gant & Swiss Military som er ganske fine. Men dem er vel ræva kvalitet? Endret 16. mai 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Jepp, har meget dårlig tid. Protid har dem dessverre ikke her. Må nesten bli fra Bjørklund, eller feks Volt. Bjørklund har jo noen fra Gant & Swiss Military som er ganske fine. Men dem er vel ræva kvalitet? Se om du finner noe du liker her: http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?sub_category=1.71.3945&price_to=2600&condition=4&location=0.20061 Klokker i Oslo området opp til 2600kr! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Flagg i hånden og sløyfe i jakkeslaget synes jeg er på sin plass 17. mai, men sånn reim synes jeg er ganske tacky. Ekstremt tacky. Da kan man like godt ta på joggesko til dressen også. Hva? Det er jo så artig! Hvorfor skal man være så seriøs hele tiden? 17 mai er jo den perfekte dag for litt tøys. 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Enig. Å ta 17.mai så høytidelig at det blir tacky å gå med sånt på 17.mai, nei vettuka, det er litt for drøyt. 3 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Tipper det var mer en reaksjon på å gå med det til dressen enn til 17. mai Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Flagg i hånden og sløyfe i jakkeslaget synes jeg er på sin plass 17. mai, men sånn reim synes jeg er ganske tacky. Ekstremt tacky. Da kan man like godt ta på joggesko til dressen også. Hva? Det er jo så artig! Hvorfor skal man være så seriøs hele tiden? 17 mai er jo den perfekte dag for litt tøys. Jeg er enig. Jeg hadde nok ikke gått med det til vanlig, i alle fall ikke til dress, men kunne godt gjort det til 17. mai! Endret 16. mai 2015 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Artig til dressen, akkurat som joggesko. Endret 16. mai 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Skjønner at du prøver å gjøre et poeng ut av å overdrive, men en pen klokke med Norges-nato vil aldri være like ille som å bruke joggesko til dressen. Ta på en polar pulsklokke så kanskje man nærmer seg. Desverre gjør litt for mange nordmenn akkurat det... 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Skjønner at du prøver å gjøre et poeng ut av å overdrive, men en pen klokke med Norges-nato vil aldri være like ille som å bruke joggesko til dressen. Ta på en polar pulsklokke så kanskje man nærmer seg. Desverre gjør litt for mange nordmenn akkurat det... Jeg synes Rolex (eller hva som helst annet) med norgesnato er like ille som Polar. Overdriver eller tuller ikke, det ser helt forferdelig ut. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) https://www.kickstarter.com/projects/watchismo/the-halograph-an-unusual-mechanical-automatic-watc?ref=jellop&utm_source=JellopAds&utm_medium=link&utm_term=ad1 Denne så.... annerledes ut? Endret 18. mai 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 https://www.kickstarter.com/projects/watchismo/the-halograph-an-unusual-mechanical-automatic-watc?ref=jellop&utm_source=JellopAds&utm_medium=link&utm_term=ad1 Denne så.... annerledes ut? off for en håpløs finish på det uret der, så ut som det kom rett fra playa*en Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Spesielt øverste. Farvene gjør at det ser ut som en Fisher Price leke Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Kanskje ikke den beste finishen, men det er en fiffig måte å vise tiden på! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Spesielt øverste. Farvene gjør at det ser ut som en Fisher Price leke Off ja, viserene var helt skrekkelige spør du meg Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Kanskje ikke den beste finishen, men det er en fiffig måte å vise tiden på! Nja, ser ikke helt poenget egentlig. Og hvorfor i alle dager har den to balanser? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Kanskje ikke den beste finishen, men det er en fiffig måte å vise tiden på! Nja, ser ikke helt poenget egentlig. Og hvorfor i alle dager har den to balanser? Det er vel noen ekstreme produsenter som har laget varianter over dette temaet før, men lurer fælt på hvordan en kickstarter skal ha sjanse til å lage sitt eget urverk. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det er vel noen ekstreme produsenter som har laget varianter over dette temaet før, men lurer fælt på hvordan en kickstarter skal ha sjanse til å lage sitt eget urverk. Etter å ha lest litt fant jeg ut at dette er et asiatisk verk og den bruker vist bare en balanse... rareste uret jeg har sett tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå