Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, har meget dårlig tid. 

Protid har dem dessverre ikke her. 

Må nesten bli fra Bjørklund, eller feks Volt. 

Bjørklund har jo noen fra Gant & Swiss Military som er ganske fine. 

Men dem er vel ræva kvalitet? :D 

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Jepp, har meget dårlig tid.

Protid har dem dessverre ikke her.

Må nesten bli fra Bjørklund, eller feks Volt.

Bjørklund har jo noen fra Gant & Swiss Military som er ganske fine.

Men dem er vel ræva kvalitet? :D

Se om du finner noe du liker her:

http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?sub_category=1.71.3945&price_to=2600&condition=4&location=0.20061

Klokker i Oslo området opp til 2600kr!

Lenke til kommentar

Flagg i hånden og sløyfe i jakkeslaget synes jeg er på sin plass 17. mai, men sånn reim synes jeg er ganske tacky.

Ekstremt tacky. Da kan man like godt ta på joggesko til dressen også.

Hva? Det er jo så artig! Hvorfor skal man være så seriøs hele tiden? 17 mai er jo den perfekte dag for litt tøys.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Flagg i hånden og sløyfe i jakkeslaget synes jeg er på sin plass 17. mai, men sånn reim synes jeg er ganske tacky.

Ekstremt tacky. Da kan man like godt ta på joggesko til dressen også.

Hva? Det er jo så artig! Hvorfor skal man være så seriøs hele tiden? 17 mai er jo den perfekte dag for litt tøys.

Jeg er enig. Jeg hadde nok ikke gått med det til vanlig, i alle fall ikke til dress, men kunne godt gjort det til 17. mai!

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner at du prøver å gjøre et poeng ut av å overdrive, men en pen klokke med Norges-nato vil aldri være like ille som å bruke joggesko til dressen. Ta på en polar pulsklokke så kanskje man nærmer seg. Desverre gjør litt for mange nordmenn akkurat det... 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner at du prøver å gjøre et poeng ut av å overdrive, men en pen klokke med Norges-nato vil aldri være like ille som å bruke joggesko til dressen. Ta på en polar pulsklokke så kanskje man nærmer seg. Desverre gjør litt for mange nordmenn akkurat det... 

Jeg synes Rolex (eller hva som helst annet) med norgesnato er like ille som Polar. Overdriver eller tuller ikke, det ser helt forferdelig ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den beste finishen, men det er en fiffig måte å vise tiden på!

Nja, ser ikke helt poenget egentlig. Og hvorfor i alle dager har den to balanser? 

Det er vel noen ekstreme produsenter som har laget varianter over dette temaet før, men lurer fælt på hvordan en kickstarter skal ha sjanse til å lage sitt eget urverk. 

Lenke til kommentar

Det er vel noen ekstreme produsenter som har laget varianter over dette temaet før, men lurer fælt på hvordan en kickstarter skal ha sjanse til å lage sitt eget urverk. 

Etter å ha lest litt fant jeg ut at dette er et asiatisk verk og den bruker vist bare en balanse... rareste uret jeg har sett tror jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...