Aetius Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Er jeg helt på bærtur, eller er det lov å falle for en fancy og litt for dyr Casio? Hey, hvis du VIL gå rundt med "Casio 'anus" på armen, så who are we to judge? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Ikke gå til bjørkllund Notert! Så da går Thune fint, har de ekspertise bak skranken slik at jeg ikke må gå i dyp forklaring annet enn at jeg sier hva som er problemet? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Jo, er en i nærheten. Men er det store prisforskjeller på justering på Thune vs Protid? Jeg tror nok ikke jeg betaler 1000,- for justering for en Steinhart. Endret 11. mai 2015 av Lami Lenke til kommentar
Populært innlegg _dundun_ Skrevet 12. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Røyk visst på et impulskjøp gitt. Endret 12. mai 2015 av Audun_K 13 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Grattis! Ser annonsen rett under din egen speedy-annonse Endret 12. mai 2015 av chairgame 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Skulle man begynne å spille lotto, tro? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Skulle man begynne å spille lotto, tro? Som en bedre investering enn klokka tenker du? AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Tipper de er på ca. samme nivå Er det ikke rundt 70% Norsk Tipping betaler ut? Høres ut som verdifallet første året på noe sånt. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Tror det ligger nærmere 50%.. Så som investering er det nok enda dårligere.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Da var denne i hus Har tenkt på denne en god stund, endelig! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Da var denne i hus Har tenkt på denne en god stund, endelig! *bilde* Jøss, har du noe mer info om den å dele ? Hvor plukket du den opp ? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Sevenfriday er et merke basert i Zürich, sveitsisk klokke med Miyota urverk. Her står det om P2-1 som jeg har: http://www.sevenfriday.com/sevenfriday-p2.html Herlig og spesiell sak, noe annerledes enn ellers "Industri-klokke", på baklokket står det mye snasent som man ikke finner på andre klokker, kan ta bilde i morgen og legge ut. Har unboxing ute på Tidssonen også for mer bilder. Den er stor på målestokken, 47mm, men den passer bra på håndleddet selv om, den er ikke så stor som det høres ut som pga at reimen går inn til selve kassen og du har ikke lugs. Jeg plukket den opp på Finn.no, ny og ubrukt. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Interessant klokke. Vurderte en Dietrich en stund, som er litt i samme gata. Likte bedre sammensetningen av materialer på din. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Noen som har hørt om disse?: https://www.facebook.com/jointhemvmt/ En fetter av meg som så de på fjesbok i går og synes de hadde pene klokker. Jeg er nå skeptisk til alt som selges via fjesbok. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Er en her jeg jobber som har kjøpt seg en. Han er fornøyd (ikke klokkeinteressert, og det har nok mye å si), men kan jo se at det ikke er veldig bra kvalitet. Reima ville jeg har klart byttet ut med noe bedre, og glasset er ikke veldig slitesterkt. I tillegg er kassen veldig stor. Men til prisen er det sikkert helt OK. Ville dog sett på f.eks Seiko 5 istedet. Endret 15. mai 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Min fetter bryr seg lite om klokker innvendig, bare om utseende. Gjelder vel egentlig det meste han liker, inkludert kjerringen hans. Vedder på at hun går med headset som spiller av "pust inn, pust ut" 7 Lenke til kommentar
Archer Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Virker som MVMT Watches er à la Daniel Wellington. Deler ut klokker og rabattkoder i hytt og pine til alle med 10k+ følgere på Instagram/bloggere osv. Alt for å promotere merket sitt. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Tenkte å kjøpe en klokke til 17.mai hovedsakelig, med brun reim. Vil ikke bruke så mye mer enn 2k. Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Denne 17. Mai? ikke mye tid igjen da, men du finner kanskje en grei Certina til den prisen på din lokale Protid eller Thune. Endret 15. mai 2015 av chairgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå