Mythos Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det er ei Raymond Weil Fidélio, trur det er quartz-urverk i den faktisk. Men, ja. Har åpna krona og lagt den varmt og godt under varmepumpa no, så får vi sjå. Hvis det er samme klokke som på denne siden er den enkel å åpne med fire skruer. Uten baklokk burde den tørke over natta. Lenke til kommentar
y_n_w_a Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 noen som har tips til en klokke rundt 2k? en elegant hverdagsklokke, som føles litt ekslusiv og tåler en støyt. har sett litt på certina og tag heuer... noen som tips til noen modeller? tips til en konkret modell? hvilken reim er å anbefale? Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Fått en Certina DS Action til jul i år. Pen klokke, men var ikke helt perfekt, så vurderer å bytte den. Falt litt for denne, noen som vet prisen denne ligger på? Evnt, kan foreslå lignende modeller fra andre merker edit:feil link Endret 28. desember 2008 av hikai Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Om dette er Certina DS Action du har. Så hadde jeg beholdt den, for etter min mening var den mye penere enn Spel. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 +2 DS Action er mye finere Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Denne. Det eneste jeg ikke liker med den er egentlig de 'hakkene' i kanten på skiva. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Den der er mye finere enn DS Spel i mine øyne. Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt klokken og vært fornøyd Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Får fortsatt ikke bestemt meg for Certina DS First vs. Tissot PRS 200 -___- Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg syns viseren ødelegger veldig mye på tissot-en Så jeg ville gått for DS first. Men det er bare min mening da.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Enig, sekundviseren er direkte stygg @ tissot'en.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har spurt her før, men prøver igjen Noen som vet hvor jeg kan få tak i en klokke med skikkelig bred lærreim(slik at selve uret ligger oppå)? Svart/brun reim og en streit klokke. Herre. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fikk en Certina DS Podium til jul. Meget fornøyd, og en flott overgang fra Casio G-Shock. Lenke til kommentar
gurb Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har et fint klokkeur til å ha rundt halsen. Fikk det av min morfar. Utrolig glad i det! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fikk en Certina DS Podium til jul. Meget fornøyd, og en flott overgang fra Casio G-Shock. WOW! Pent! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har spurt her før, men prøver igjen Noen som vet hvor jeg kan få tak i en klokke med skikkelig bred lærreim(slik at selve uret ligger oppå)? Svart/brun reim og en streit klokke. Herre. Em.. ja.. sjekk bakover i tråden Lenke til kommentar
jatta Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Kjøpte en Omega like føre jul: Strålende fornøyd Ville også styrt unna Tissoten var jeg deg kurt Grusom. Men nå er ikke jeg glad i Tissot klokker, utseendemessig. Endret 1. januar 2009 av jatta Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som har sett Bangok Dangerous? Noen som vet hvilken klokke Nicolas Cage bruker i filmen? Ganske basic digitalklokke. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tror det er en Ventura V-tech Sigma. Kuriøst nok, en automatisk digitalklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå