Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Uten tall blir litt bestefar-aktig etter min mening. Og hvem vil vel være bestefar før man faktisk blir det!

Det er vell bestefedre som trenger tall ? :rofl:

Når jeg tenker meg om har ingen av mine nåværende ur tall på skiven, om en ser bort i fra chrono modulen til speedy'en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter å ser litt på Frederique Constant Slimline Moonphase, er det noen norske nettbutikker som fører merket?

Edit: Fant det ut selv.

Regner med du har sett på denne anmeldelsen fra tidssonen.

Vet ikke om denne ble solgt, den er ikke merket med det. Kanskje verdt å sende en melding for å spørre om det er riktige farger for deg.

Har lest anmeldelsen fra tidssonen, men har ikke sett han som selger den brukt. Tusen takk for tips!

Sitter å vurderer å kjøpe meg en watch winder også, hva tenker dere om f.eks denne fra ebay? Tror dere det bare er et jalla-produkt som slutter å funke etter en uke?

Endret av Metufax
Lenke til kommentar

Sitter å ser litt på Frederique Constant Slimline Moonphase, er det noen norske nettbutikker som fører merket?

Edit: Fant det ut selv.

Regner med du har sett på denne anmeldelsen fra tidssonen.

Vet ikke om denne ble solgt, den er ikke merket med det. Kanskje verdt å sende en melding for å spørre om det er riktige farger for deg.

Har lest anmeldelsen fra tidssonen, men har ikke sett han som selger den brukt. Tusen takk for tips!

Sitter å vurderer å kjøpe meg en watch winder også, hva tenker dere om f.eks denne fra ebay? Tror dere det bare er et jalla-produkt som slutter å funke etter en uke?

Holder nok mer enn 1 uke. Har tilsvarende, bare litt mindre. Den slutta å fungere nå etter et års tid. Heldigvis kjøpt fra norsk forhandler, så går antagelig på garantien.

Ville heller investert litt mer penger i et kvalitetsprodukt. Trenger ikke koster 5000, men 2-3 bør du nok antagelig sette av.

Ikke at jeg forstår hvorfor det skal være så dyrt. Er i utgangspunktet bare en motor som driver en skive rundt. Ræva motor på de billige kanskje?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fryktelig masete begge to spør du meg.

Det kommer en tilsvarende som den første der, bare litt mindre som skjer på skiven:

http://www.longines.com/watches/Conquest-Classic/L2.798.4.72.6

Finnes også med sort skive, two tone og helgull kasse.

Lenke til kommentar

Følger opp det du sa om å finne drømmeklokken. Hvis dere hadde fått valgt dere hvilken som helst klokke i verden, uansett pris, hvilken klokke ville dere valgt?

Som jeg normalt svarer i slike scenarioer, det dyreste uret jeg kunne fått tak i. Solgt det for så å kjøpe flere klokker jeg liker :)

Om jeg måtte velge en jeg skulle beholde ville det nok blitt noe så enkelt som en AP RO i rødt gull på svart reim, 15400.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...