dag1234 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Dere klokkefolk: er det moms + toll på varer fra Urverket? Nope. Men er det en dyrere klokke det er snakk om ville jeg heller kjøpt fra en AD, du kan som oftest få en god pris (prute) der også som er på nivå med Urverket sine. Takk for svar. Men hva er AD, halve ADHD, eller..? Da kan det være at klokkene ikke passer tiden eller har variabel funksjonsvinå... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Authorized Dealer? Så lærte jeg noe i dag og. :-) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Damn for en stiv pris på Apple Watch. 38mm kassen kan koste opp til 7500,- avhengig av lenken? Starter fra $549. Dyrt! Lenke til kommentar
Archer Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Damn for en stiv pris på Apple Watch. 38mm kassen kan koste opp til 7500,- avhengig av lenken Starter fra $549. Dyrt! Ikke glem av Apple Watch Edition, prislappen på den starter på 10.000 dollar. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ja, utrolig hva de tenker om seg! Hvorfor kjøpe Apple Watch Edition når Hublot Classic Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ja, utrolig hva de tenker om seg! Hvorfor kjøpe Apple Watch Edition når Hublot Classic Fordi man ikke vil bli sett med en Hublot. Watch edition er til Kina, ikke oss. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ja, utrolig hva de tenker om seg! Hvorfor kjøpe Apple Watch Edition når Hublot Classic Fordi man ikke vil bli sett med en Hublot. Watch edition er til Kina, ikke oss. Jaja hver sin mening. Noen vil ikke bli sett med en LeCoultre, smaken er som baken. Til Kina, og ikke oss? Kilder? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Ja, utrolig hva de tenker om seg! Hvorfor kjøpe Apple Watch Edition når Hublot Classic Fordi man ikke vil bli sett med en Hublot. Watch edition er til Kina, ikke oss. Jaja hver sin mening. Noen vil ikke bli sett med en LeCoultre, smaken er som baken. Til Kina, og ikke oss? Kilder? Den vil jo bli solgt overalt, men tipper 90% av markedet er i Asia. Der er det om å gjøre å vise rikdom så tydelig som mulig, så en klokke alle vet hva koster er perfekt. Endret 9. mars 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Den vil bli solgt i ni land, men ja, av de så er det vel Asia som står for det meste som du sier Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Damn for en stiv pris på Apple Watch. 38mm kassen kan koste opp til 7500,- avhengig av lenken Starter fra $549. Dyrt! Ikke glem av Apple Watch Edition, prislappen på den starter på 10.000 dollar. For en kasse "malt" i gull? Latterlig... (Mener jeg leste at den kun er gull belagt?) Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Nei, den er massiv. Uten at det har så mye å si, ingen korrelasjon mellom materialpris og pris på gullklokker generelt. Det er gull for ca. 18.000 nok i Apple-watch-kassa (60g). Endret 9. mars 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Nei, den er massiv. Uten at det har så mye å si, ingen korrelasjon mellom materialpris og pris på gullklokker generelt. Det er gull for ca. 18.000 nok i Apple-watch-kassa (60g). My bad, anyways ganske stivt pålegg synes jeg. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Tror det er ca. standard, er det ikke? Klokkemerker driver med samme greia. Speedmaster Broad Arrow: 60.000. Samme i gull? 125.000. Endret 9. mars 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Tror det er ca. standard, er det ikke? Klokkemerker driver med samme greia.Speedmaster Broad Arrow: 60.000. Samme i gull? 125.000. Joda, men ser ikke for meg at den elektronikk klompen vill holde på verdien på samme måte som si en gull sub. Gi den 5 år og den blir solgt for smelteverdi:p Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jepp. Men jeg tror prisen på denne klokka er en feature, egentlig. Asiater kommer til å kjøpe den nettopp fordi de vet at alle vet at den koster $10.000. Jeg kjøpte en dyr klokke sist jeg var i Asia (JLC Geophysic), og da ble fyren i butikken helt fra seg av glede fordi noen endelig kjøpte noe annet enn gullrolex. I Asia skal det dyre se dyrt ut. Og det tror jeg Apple har tenkt å tjene mye penger på. Selv kommer jeg nok til å kjøpe en vanlig stål-apple-watch for å sjekke hva dette her er for noe. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jepp.Men jeg tror prisen på denne klokka er en feature, egentlig. Asiater kommer til å kjøpe den nettopp fordi de vet at alle vet at den koster $10.000.Jeg kjøpte en dyr klokke sist jeg var i Asia (JLC Geophysic), og da ble fyren i butikken helt fra seg av glede fordi noen endelig kjøpte noe annet enn gullrolex. I Asia skal det dyre se dyrt ut. Og det tror jeg Apple har tenkt å tjene mye penger på.Selv kommer jeg nok til å kjøpe en vanlig stål-apple-watch for å sjekke hva dette her er for noe. Denne ser jeg! Ender vell opp med å kjøpe en til dama så jeg får teste ut, tviler på at den klarer å boxe noen av de andre urene mine i en lengre periode:p Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Denne ser jeg! Ender vell opp med å kjøpe en til dama så jeg får teste ut, tviler på at den klarer å boxe noen av de andre urene mine i en lengre periode:p Jeg er oppriktig redd for at (iallfall 2. gen) Apple Watch blir så nyttig at jeg slutter med mekaniske klokker :-/ Endret 9. mars 2015 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Denne var lekker, men er den bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå