LucarioX Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Yepp, en klar forbedring. Dog ikke like stas å ha en Huawei på armen. Kulere med Breitling, liksom! Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Huawei er kulere enn Breitling. Men det vil ikke si at Huawei er særlig kult. 2 Lenke til kommentar
Archer Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Hva tenker dere om dette nyopprettede klokkemerket? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Utrolig artig at de kaller modeller sin heritage som at den et en nyutgivelse av en gammel modell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Likte den i "rose", men lurer på om det ikke blir en Bambino på meg istedenfor. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Lite (dumt) spørsmål: kjøpte nylig en Seiko SKX009, og etter relativt lite bruk har den stoppet. Dette er mitt første møte med mekaniske urverk, så er litt usikker på hvordan jeg skal få den i gang igjen. Prøvde å riste litt på den(for å spenne fjæren igjen?) men den stoppet etter et par dager. Har søkt litt rundt men ikke blitt noe klokere. Anyone? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Rundt 40-48 timer i ro stopper den. Du får den i gang ved å riste, mener at den ikke har opptrekk i skruen. Hva er egentlig spørsmålet? Endret 4. mars 2015 av Lami Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Rundt 40-48 timer i ro stopper den. Du får den i gang ved å riste, mener at den ikke har opptrekk i skruen. Hva er egentlig spørsmålet? 7S26 har ikke manuelt opptrekk nei. Og det heter kronen, ikke skruen :-) Ellers kan jeg bekrefte at på de fleste mekaniske klokker så er gangreserven et par døgn. Dvs hvis den ligger stille så lenge så vil den stoppe. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 http://www.tek.no/artikler/huawei-lanserer-rund-og-lekker-smartklokke/168006 Nå begynner de å ligne klokker Se her og! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Dette ser bra ut, det viser at man trenger ikke å ha digital skjerm med eget OS osv for å kalle det "smartklokke". Men folk flest uten videre klokkeinteresse velger vel heller en Samsung Gear, Moto360 etc med skjerm og internett. Endret 4. mars 2015 av chairgame Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Synes det ser totalt poengløst ut jeg. Hvorfor skal man ofre all sjarmen med mekanisk og ikke engang få skikkelig funksjonalitet tilbake? Enten mekanisk, eller ærlig smart sier nå jeg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Noen som vet hva denne koster i Norge, og hvem som forhandler den? Longines Legend Diver Date L3.674.4.50.0 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) De hadde en inne sist jeg var hos Christensen på Storo. Ca. 13.000 mener jeg å huske. Skikkelig fin klokke, har vurdert den et par ganger selv i min evige jakt på den perfekte diver. Men nå har jeg jo funnet den Endret 6. mars 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) De hadde en inne sist jeg var hos Christensen på Storo. Ca. 13.000 mener jeg å huske. Skikkelig fin klokke, har vurdert den et par ganger selv i min evige jakt på den perfekte diver. Men nå har jeg jo funnet den Jaha, hvilken da? (og takk for tips, jeg bor ikke langt fra Storo, så jeg kan stikke innom og titte på den). Jeg vurderer også en Kemmner Seahorse dersom noen i Norge forhandler slikt. Endret 6. mars 2015 av Aetius Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det var vel en JLC Deep Sea? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jepp. Har den før sommeren, den vet det bare ikke ennå Lenke til kommentar
-submariner- Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Det var en veldig pen klokke. :-) Selv sitter eg og ser på drømme klokken. Omega Speedmaster. En dag skal eg ha en. Må bare bestemme meg for hvilken eg liker best. Og spare iallefall 30tusen. :-P Synd jeg ikke er der selv...Min drøm er like "kjedelig" som det er selvsagt. Submariner 116613LB. Egen sparekonto er opprettet, men det er jo så ekstremt langt frem til målet! Men en dag er den der dem hører hjemme. Mitt venstre håndledd :-) Endret 9. mars 2015 av OceanROV 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Noen som vet hva denne koster i Norge, og hvem som forhandler den? Longines Legend Diver Date L3.674.4.50.0 Det ligger en på Tidssonen nå. (For ordens skyld: jeg har ingen forbindelse med selger.) 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Dere klokkefolk: er det moms + toll på varer fra Urverket? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Dere klokkefolk: er det moms + toll på varer fra Urverket? Nope. Men er det en dyrere klokke det er snakk om ville jeg heller kjøpt fra en AD, du kan som oftest få en god pris (prute) der også som er på nivå med Urverket sine. Endret 9. mars 2015 av chairgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå