Archer Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg har lenge sett på Tissot Le Locle, og nå når jeg var i London var det en perfekt mulighet til å se den i virkeligheten. Tok ikke lang tid før jeg bestemte meg for å kjøpe den. Utrolig pen klokke, og enda penere i virkeligheten enn på bilder. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Det var en veldig pen klokke. :-) Selv sitter eg og ser på drømme klokken. Omega Speedmaster. En dag skal eg ha en. Må bare bestemme meg for hvilken eg liker best. Og spare iallefall 30tusen. :-P Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Det var en veldig pen klokke. :-) Selv sitter eg og ser på drømme klokken. Omega Speedmaster. En dag skal eg ha en. Må bare bestemme meg for hvilken eg liker best. Og spare iallefall 30tusen. :-P Det er bare to Speedmastere. Moonwatch med plexi og Moonwatch med safir. Nydelig klokke, jeg har hatt en i et par år og selv om den brukes lite er det vanskelig å kvitte seg med den! Men den dagen jeg finner en pent brukt JLC Deep Sea Chrono... da går den rett ut. Endret 22. februar 2015 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Det var en veldig pen klokke. :-) Selv sitter eg og ser på drømme klokken. Omega Speedmaster. En dag skal eg ha en. Må bare bestemme meg for hvilken eg liker best. Og spare iallefall 30tusen. :-P Anbefaler å lese denne tråden: http://www.tidssonen.no/forum/omega-15/debutere-med-omega-speedmaster-hjelp-28922/ Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Tusen takk for link! Da vet eg va eg skal se etter. Blir en moonwatch med safirglass ja Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Tusen takk for link! Da vet eg va eg skal se etter. Blir en moonwatch med safirglass ja Esj, hold deg unna sånn nymotens greier. En speedy pro skal ha hesalite krystall og patina på visere og markører Hadde aldri byttet ut min 3590.50 mot en slik nymotens sak iallefall Speedy er full av historie og det skal vises igjen i uret etter min mening! 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Tusen takk for link! Da vet eg va eg skal se etter. Blir en moonwatch med safirglass ja Esj, hold deg unna sånn nymotens greier. En speedy pro skal ha hesalite krystall og patina på visere og markører Hadde aldri byttet ut min 3590.50 mot en slik nymotens sak iallefall Speedy er full av historie og det skal vises igjen i uret etter min mening! Jeg heller mot å være enig, selv om jeg eier en 3573. Men ser egentlig mest på pre-moon om jeg skal erstatte den (eller JLC, som nevnt tidligere). Lenke til kommentar
Archer Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Etter at jeg kjøpte Tissot Le Locle har jeg blitt enda mer ''hekta'' på klokker. Noen som har tips til neste klokke jeg kan kjøpe? Stilen min er ganske dresset. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Etter at jeg kjøpte Tissot Le Locle har jeg blitt enda mer ''hekta'' på klokker. Noen som har tips til neste klokke jeg kan kjøpe? Stilen min er ganske dresset. Hva liker du og hva liker du ikke + prisklasse? "Dresset" kan jo være så mangt Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Etter at jeg kjøpte Tissot Le Locle har jeg blitt enda mer ''hekta'' på klokker. Noen som har tips til neste klokke jeg kan kjøpe? Stilen min er ganske dresset. Hva med en vintage Omega eller Longines? Dog de er litt små hvis man vil bruke dem utenom dress. Eller kanskje Hamilton Jazzmaster? Endret 23. februar 2015 av chairgame Lenke til kommentar
Archer Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Er ikke slik at jeg går i dress hver dag, nei. Synes f.eks Le Locle er en dresset klokke, så noe i lignende stil som den tenkte jeg. Romertall er jeg også veldig glad i, men må jo selvfølgelig ikke være det. Skeleton-klokker synes jeg også er ganske stilig. Som student tenkte ikke å bruke så veldig mye, en pris rundt/under 10k kanskje? Likte den fra Hamilton! Endret 23. februar 2015 av Metufax Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hva med noe Nomos? Ludvig-serien har romertall. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Eller Stowa Marine? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Tusen takk for alle tips. Mye fint dere kommer med! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Er ikke slik at jeg går i dress hver dag, nei. Synes f.eks Le Locle er en dresset klokke, så noe i lignende stil som den tenkte jeg. Romertall er jeg også veldig glad i, men må jo selvfølgelig ikke være det. Skeleton-klokker synes jeg også er ganske stilig. Som student tenkte ikke å bruke så veldig mye, en pris rundt/under 10k kanskje? Likte den fra Hamilton! Jeg ville sett på slim line kolleksjonen til frederique constant i den prisklassen. Litt ned ville jeg sett på hamilton intra-matic Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Baume & Mercier Classima Executive serien ville jeg tatt en titt på. Litt over budsjett ny, men trolig mulig å finne pent brukt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det var en veldig pen klokke. :-) Selv sitter eg og ser på drømme klokken. Omega Speedmaster. En dag skal eg ha en. Må bare bestemme meg for hvilken eg liker best. Og spare iallefall 30tusen. :-P Det er bare to Speedmastere. Moonwatch med plexi og Moonwatch med safir. Nydelig klokke, jeg har hatt en i et par år og selv om den brukes lite er det vanskelig å kvitte seg med den! Men den dagen jeg finner en pent brukt JLC Deep Sea Chrono... da går den rett ut. Ligger en slik ute på Tidssonen nå. Lekker sak Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Well, shit... edit: Den ble snappet rett foran øynene på meg. Dang. Endret 25. februar 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Archer Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Nå har Corniche kommet med en ny Limited Edition klokke. Kun 250 stykk laget. Burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Nå har Corniche kommet med en ny Limited Edition klokke. Kun 250 stykk laget. Burde jeg kjøpe? Den er pen, men 395$ + fortolling/moms for en miyota quartz? ikke noe jeg ville gått for iallefall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå