Dassen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Det er ulike varianter av Rolex Submariner. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 lol det står jo relativt tydelig på skiven Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Den jeg postet var en Subaru 16613. Edit: Haha, morsom autocorrect der. Endret 22. desember 2014 av chairgame Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Har vel egentlig konkludert med at jeg skal bestille en Steinhart OCEAN One klokke fra Steinharts hjemmeside. Det jeg derimot undrer på er hvordan det gjøres med avgift? De oppgir prisen med og uten V.A.T (som er på 19%). Trekkes denne fra siden klokken sendes til Norge, eller må den tyske stat ta 19% uansett? Og trekkes evt. V.A.T fra automatisk? http://www.steinhartwatches.de/en/OCEAN-one-Vintage-Military,909.html Endret 29. desember 2014 av ORLY? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Er vel slik at du forholder deg til prisen uten VAT, altså 295 euro. Disse må du vel da betale tilbake til den norske stat (pluss enda 6 prosent, grunnet norges mva på 25 prosent?) EDIT: Legg klokken i handlekurven og gå utover i 'checkout', så ser du vel hvordan prisene blir når du velger Norge som destinasjon. Endret 29. desember 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Hvilken Raymond Weil-klokke er dette? Jeg finner ikke noe modellnummer på den (mulig det bare er jeg som leiter dårlig). Hva koster den? Endret 29. desember 2014 av dabear Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Hvilken Raymond Weil-klokke er dette? Jeg finner ikke noe modellnummer på den (mulig det bare er jeg som leiter dårlig). Hva koster den? Ser ut til å være en Parsifal modell av ett slag, ser urverket selger de til rundt 20 000,- Om den er ekte eller ikke vill jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 EDIT: Legg klokken i handlekurven og gå utover i 'checkout', så ser du vel hvordan prisene blir når du velger Norge som destinasjon. Takk! Tenkte meg at de endra det der, men greit å sjekke ut. Da er en OCEAN One Vintage Military + et par nato straps på vei i posten. Tar uheldigvis en stund før jeg har det på armen tho.. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 En nyanskaffelse på tampen av 2014! 9 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ny klokke på tampen av 2014 for meg også. Trengte en som var lett å lese av, samt at jeg ville ha en med litt farger 2 Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hvorfor er de fleste herreklokker så forbanna svære? noen plass de selder greie klokker som er mindre enn 40mm Ø? Endret 1. januar 2015 av Poelse Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Noen her inne som har erfaring med PVD eller rose gold plating? Vet at slik finnish har begrenset levetid, men spørsmålet er hvor holdbart det egentlig er. Er snakk om en klokke fra Orient, der de ikke oppgir tykkelsen på platingen, men heller "stainless steel w/ rose gold tone" Innspill? Endret 2. januar 2015 av Liquidkey Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Er snakk om en klokke fra Orient, der de ikke oppgir tykkelsen på platingen, men heller "stainless steel w/ rose gold tone" Gull er av de få ting jag faktisk syns nødvendig ekte vare om man vil ha slikt. Endret 3. januar 2015 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ingen som vet om noen greie herreklokker som er litt mindre enn 40mm? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ingen som vet om noen greie herreklokker som er litt mindre enn 40mm? Omtrent alt du kan finne av vintage klokker er mindre enn 40 mm. 3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvis du mener litt tøffere ur som sports eller dykkerur finner du ikke mange under 40 mm, de fleste ligger vel på rundt 41 mm. Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvis du mener litt tøffere ur som sports eller dykkerur finner du ikke mange under 40 mm, de fleste ligger vel på rundt 41 mm. Stålur lignende det Orwandel la ut bilde av Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Tag Heuer Aquaracer er på 39mm. Vet det er mange som ikke har mye til overs for Tag Heuer, men syntes personlig at disse modellene er tøffe. Deres tilknytning til motorsport er også et pluss i min bok. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Longines Hydroconquest får du også til 39 mm. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hvis du mener litt tøffere ur som sports eller dykkerur finner du ikke mange under 40 mm, de fleste ligger vel på rundt 41 mm. Stålur lignende det Orwandel la ut bilde av Hva er budsjettet? Ta en titt på Nomos :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå