Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar, selv om jeg enda er i tvil!

Hvor har dere bestilt fra tidligere? Noen plasser å anbefale? Er ganske ny på dette med klokker :grin2:

 

Det er vel ingen forhandlere i Norge, så vidt jeg vet.

 

Denne skal være bra. Har en kompis som bestilte derfra uten problemer:

 

http://www.longislandwatch.com/Squale_Professional_Dive_Watches_s/1866.htm

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Tusen takk for innspill. Den siden virket veldig grei, har dessverre ikke Squalen inne i svart.. Men de får vel den inn igjen.

Vet du noe om han måtte fortolle varen, eller gjør de samme som creationwatches at de skriver ned prisen på varen slik at den kommer under 200-grensen?

Lenke til kommentar

Hvis det ikke står hva gebyret er for ville jeg bare ringt DHL og spurt. Hvis du får noe svada til svar, som fortollingsgebyr eller utleggsgebyr når de ikke har mottatt noen av disse tjenestene, si at det ikke var aktuelt i den saken og be de kreditere fakturaen.

 

Har vel vært flere på forumet her som har opplevd at DHL ikke har kunnet forklare gebyrene og har nektet å betale, og fått det kreditert.

Lenke til kommentar

Kunne trengt litt idéer og forslag til en klokke. Budsjettet er på omlag 12-15k. Det første som slår meg er at klokka må være diskré, være lett å lese og ha armbånd i stål. Vedkommende har en jobb der klokken må tas av hygienemessige årsaker, så det er viktig at låsen er enkel å bruke og av god kvalitet. Den skal brukes hver dag, som regel til skjorte, men den må tåle en aktiv livsstil med røff behandling også. Vedkommende er ikke klokkeentusiast, men han vet å sette pris på kvalitet. Automatisk eller quartz er ikke så nøye for vedkommende, men personlig ville jeg åpenbart helst sett automatisk urverk. Brukt er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...