Lami Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Liker min Steinhart veldig godt ihvertfall. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Squale har en relativt interessant historie til å være et av de rimeligere merkene. http://www.hodinkee.com/blog/blood-in-the-water-water-in-its-blood-a-brief-history-of-squale Lenke til kommentar
Hjodd- Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Takker for svar, selv om jeg enda er i tvil!Hvor har dere bestilt fra tidligere? Noen plasser å anbefale? Er ganske ny på dette med klokker Det er vel ingen forhandlere i Norge, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Takker for svar, selv om jeg enda er i tvil! Hvor har dere bestilt fra tidligere? Noen plasser å anbefale? Er ganske ny på dette med klokker Det er vel ingen forhandlere i Norge, så vidt jeg vet. Denne skal være bra. Har en kompis som bestilte derfra uten problemer: http://www.longislandwatch.com/Squale_Professional_Dive_Watches_s/1866.htm Endret 2. desember 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Her er et annet tips til rimelige og kule divere. Jeg skal ha meg en slik mest sannsynlig. Digger at den har alle tallene. http://glycine.no/index.php?do=cat&category_id=5 Lenke til kommentar
Hjodd- Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Tusen takk for innspill. Den siden virket veldig grei, har dessverre ikke Squalen inne i svart.. Men de får vel den inn igjen. Vet du noe om han måtte fortolle varen, eller gjør de samme som creationwatches at de skriver ned prisen på varen slik at den kommer under 200-grensen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Fikk gebyr fra dhl I dag. 180 kr. Aner ikke hva gebyret var for.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ekspedisjonsgebyr tenker jeg. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Gebyrutskrivningsgebyr? 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Var ikke noe å fortolle, da verdien på pakken var under tollgrensen. Ekspedisjonsgebyr? Er ikke det avsender som skal betale? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hvis det ikke står hva gebyret er for ville jeg bare ringt DHL og spurt. Hvis du får noe svada til svar, som fortollingsgebyr eller utleggsgebyr når de ikke har mottatt noen av disse tjenestene, si at det ikke var aktuelt i den saken og be de kreditere fakturaen. Har vel vært flere på forumet her som har opplevd at DHL ikke har kunnet forklare gebyrene og har nektet å betale, og fått det kreditert. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Gav mitt første "klokkekompliment" til en fremmed i dag. Følte det var på sin plass når vedkommende hadde denne på armen. Så den bare fra andre siden av disken, men fyren kjørte et glis av en bil, så antar den var ekte. Han ble fornøyd med komplimentet også Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Ah, på sin plass det! Er selv litt forelsket i denne: Endret 4. desember 2014 av chairgame 2 Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Noen som har fått med seg Patek Philippes nylanserte jubileumsmodell? Fantastisk klokke. Ordentlig harry og fæl dersom den skal bæres på armen, men som et samlerobjekt.. https://www.youtube.com/watch?v=yIXPplShtg0&list=UUtfqExJe0dAgco3r6uX522w Edit: linket til orginal video i stedet for. Endret 5. desember 2014 av August. 2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 2.6M$, den veier 1kg, og man måtte visst intervjue for å kunne kjøpe den. I tillegg til å allerede være en "kjent kunde" av Patek. 100 000 arbeidstimer i utvikling, og de produserer 6 stykker av den. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Det med å være kjent kunde er relativt vanlig på toppmodellene til Patek. Det er vel en måte å unngå at selskapet blir som Hublot og RM: wristcandy for alt for bemidlede nyrike. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Det er jo egentlig en veldig god mekanisme for å hindre at folk kommer inn fra sidelinja og snapper opp de mest attraktive modellene. Ferrari gjør det samme. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kunne trengt litt idéer og forslag til en klokke. Budsjettet er på omlag 12-15k. Det første som slår meg er at klokka må være diskré, være lett å lese og ha armbånd i stål. Vedkommende har en jobb der klokken må tas av hygienemessige årsaker, så det er viktig at låsen er enkel å bruke og av god kvalitet. Den skal brukes hver dag, som regel til skjorte, men den må tåle en aktiv livsstil med røff behandling også. Vedkommende er ikke klokkeentusiast, men han vet å sette pris på kvalitet. Automatisk eller quartz er ikke så nøye for vedkommende, men personlig ville jeg åpenbart helst sett automatisk urverk. Brukt er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå