chairgame Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Nettingunderdel Ville kjøpt en skikkelig nato til den, er vel 18mm bredde. Endret 20. oktober 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Netting og F1-tjænst? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Størrelsen er bra til håndleddet ditt. Spesielt for en klokke du skal bruke under aktivitet. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er fornøyd ja Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jepp, netting og F1 uniform Til aktivitet så passer den bra ja, men jeg pleier å bruke større klokker. Jeg har ett tynt håndledd, men større klokker går også veldig greit. Nato skal bestilles snarest Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Et fint avbrekk fra alle andres G-shocks? Vurderte selv å skaffe en Luminox da jeg var inne, men det ble en G-shock. Endret 24. oktober 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg brukte en soldrevet G-Shock en stund i nordteigen. Det var ganske festlig under 10 dager i felt med konstant bruk av vindvotter og lysdisiplin. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Holder meg til en meget spartansk Casio F91W-1 når jeg trekker på meg uniform. Jeg er overbevist om at den klokka tåler atomkrig. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er det ikke det som er favorittklokken til terroristene? Den som er best å lage bombetimer av? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Har hørt noe rykter om det ja. Ellers er det vel også klokka Al-Qaida gav til personer som fullførte bombekurs..så jeg dropper den når jeg skal ut på flyturer. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bestilte to NATO reimer i går gleder meg kan jeg bytte reimer med med en skrutrekker eller må jeg ha spesialverktøy? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Bestilte to NATO reimer i går gleder meg kan jeg bytte reimer med med en skrutrekker eller må jeg ha spesialverktøy? En kniv skal holde. Når du skal bytte mellom nato-reimer trenger du ikke å ta av pinnene, da skyver du den bare inn mellom Endret 26. oktober 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Navis Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg anbefaler å bestille et spring bar tool fra cheapestnatostraps Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Fikk endelig bestilt springbar tool og satt på nye sko på denne fantastiske seikoen! Bestilte fra cheapestnatostraps.com og det tok bare 3 dager hit fra Sverige! Har også en krokodille rem som ikke er avbildet. Er det SARX017? Var og tittet litt i forskjellige klokkebutikker i håp om å finne den, men det virker ikke som at den er å få kjøpt i Norge i det hele tatt. Ble stående lenge å prate i en av butikkene og der ble det anbefalt en prisklasse på rundt 8000kr for et automatisk ur av god kvalitet. Nå funderer jeg på om jeg skal jekke opp budsjettet mitt til den klassen for en klokke. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Det er det. Mekaniske Seiko er nesten umulig å få tak i i butikk, spesielt de som er ment for det Japanske markedet. Du kan sikkert få tak en Seiko Ananta eller Grand Seiko, som er mer tilgjengelig i Europa, men de er MYE dyrere. Dessuten ville sikkert en SARX017 havnet i nærheten av 8000,- i en norsk butikk vil jeg tippe. Den er å få tak i hos Seiya Japan for en god pris for øyeblikket, hvis du er komfortabel med å kjøpte på nettet. http://www.seiyajapan.com/collections/seiko/products/seiko-automatic-presage-sarx017 Endret 28. oktober 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Da har det endelig blitt ny klokke på meg også! Har ikke hørt mye om Festina før, men er veldig fornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Ikke veldig kjent med merket, men den var fin! Endret 29. oktober 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tips til erstatning for denne, som snart er pensjoneringsklar? Ikke for stor, må passe på jobb med skjorte/dress og mer casual enkelte dager. Budsjett ca 5000, kan strekke noe mer om noe lekkert dukker opp. Takker for tips. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sendte mail til Swatch angående support på en klokke jeg har, snart 2 uker. Hvor lang tid skal det taaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå