insolvent Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kjøpte denne Seikoen (solar) i USA for drøyt 1100,- kr. i sommer. Holder tiden meget godt, 1 sekund avvik siden 1. august. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Har selv den eksakt samme Seiko 5'en. Meget ålreit klokke til en god pris. Brukes som en daglig beater, og føler den tåler det aller meste. Vurderer å kjøpe en til før jeg skal inn i Forsvaret, om jeg ikke evt. går for noe digitalt. Hehe, du kan kjøpe den i sand/khaki, så matcher den forsvarets "nye" stridsvest og hjelm Bestilte en sort Seiko 5 military til 497 kr Gleder meg til den kommer Takk for tips om creationwatches.com Trodde de hadde den grønne også, men ser ut til at den er utsolgt. Anbefaler uansett å skaffe en skikkelig nato-reim. http://www.cheapestnatostraps.com Eller om du vil handle lokalt: http://shop.tidssonen.no/categories/klokkeremmer http://straps.no/ Endret 17. september 2014 av chairgame Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tar seg også greit ut på skinnreim synes jeg. Mulig jeg må kjøpe meg en mørkeblå reim i tillegg.. 1 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg trodde NATO reimene var de som hadde borrelås? I så fall, hva er best? Borrelås eller den NATO-reima? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Vil tro borrelås etterhvert vil flise seg opp i enden å bli stygg? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jo, jeg ser ingen fordeler med borrelås. Hadde det på min første klokke, og den var håpløs når den ble våt og fliset seg opp raskt. NATO-reim med vanlig spenne er gull. Lett å få på, kan brukes utenpå jakker etc. og klokka er ikke tapt dersom én av båndstiftene skulle gå i stykker. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg trodde NATO reimene var de som hadde borrelås? I så fall, hva er best? Borrelås eller den NATO-reima? Denne linken forklarer det meste: http://gearpatrol.com/2012/04/10/timekeeping-how-to-change-a-watch-strap/ Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Savner ei klokke på nattbordet, vil ha noe minimalistisk som viser feks klokkeslett (og dato) og som ikke lyser opp rommet. Tips? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det man har en oversized klokke til 3 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har hatt en SKX007 i rundt et år, men i sommer en gang har krona satt seg fast så jeg får ikke stilt klokka. Klokka går om jeg har den på, men får altså ikke stilt den. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fikset den? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har hatt en SKX007 i rundt et år, men i sommer en gang har krona satt seg fast så jeg får ikke stilt klokka. Klokka går om jeg har den på, men får altså ikke stilt den. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fikset den? Du må få røsket løs krona på en måte 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Over the river and through the woods, to the watch makers house you go... Holder du til i Oslo kan sikkert Sutterud på Bjølsen hjelpe deg. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Bestilte denne i går: http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-watches-69/seiko-5-military-automatic-sports-snzg07j1-snzg07j-snzg07-mens-japan-made-watch-2109.html Vad tycker folket? Og har noen erfaring med hvor stor remmen er så den passer håndledd på 24cm? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Mye klokke for pengene! Mener at reima er 18mm bred, hvis det var det du mente? Hvis du mente lengde så skal det passe. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Tror han tenkte på lengden på reima. Du bør nok prøve å finne noen NATO-reimer som er ekstra lange da standardlengde blir litt kort for deg. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Over the river and through the woods, to the watch makers house you go... Holder du til i Oslo kan sikkert Sutterud på Bjølsen hjelpe deg. Takker. Har tatt kontakt med de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg har en Seiko Kinetic som jeg ønsker å selge, da jeg bruker mest den andre jeg har. Husker ikke modellnummeret, men den er i hel stål, sort skive, og har 5M62-verket (det som går i 6 mndr når fulladet). Den er nesten som ny, men er det bruktmarked for slike klokker? Hva er passe pris? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg har en Seiko Kinetic som jeg ønsker å selge, da jeg bruker mest den andre jeg har. Husker ikke modellnummeret, men den er i hel stål, sort skive, og har 5M62-verket (det som går i 6 mndr når fulladet). Den er nesten som ny, men er det bruktmarked for slike klokker? Hva er passe pris? Du kan jo prøve på Tidssonen.no Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hva syns folket her inne om denne klokken? Vurderer å bytte ut min Seiko titanium chrono klokke, og syns denne var relativt pen. Kanskje litt mye mas for de fleste her inne. Men ellers er vel citizen et OK merke? Og ser nå at prisen er på ca 2.2k kr, men jeg må vel tolle den eller lignende også? http://www.jomashop.com/citizen-watch-at4010-50e.html Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Denne uken fikk jeg endelig den "nye" chronoen min tilbake fra totaloverhaling! Har holdt seg godt til å være over 70 år gammel! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå