Makri Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Slimline moonphasen koster rundt 26k i Norge. Den FCen du har sett på må vel være quartz til den prisen? Husk at om du kjøper noe i utlandet må du ut med 25% av summen i tollen. Ofte er det rimeligere å kjøpe ur her hjemme Nei, faktisk så er den automatisk. Jeg ble litt overrasket selv, men den har gjennomsiktig bakvindu som viser hele verket, så fikk selv se det. Vel, jeg skal ikke si nøyaktig hvor mye, men nå når jeg var i roma så tangerte jeg makssummen på 6.000 skattefritt ganske greit et par ganger, og det var ikke noe problem å komme seg gjennom på grønt for å si det sånn. Kanhende jeg var heldig, selvfølgelig. Endret 5. august 2014 av Makri Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg har erfaring med at det er lettere å slippe moms om varen feks sendes med egne fraktselskap ala Fedex, slike som leverer på døren. Blir det sendt via posten i Norge tar det både lengre tid, dyrere gebyrer og mer mas! Andre med samme erfaring? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Både og. Hvis fraktselskapet er posten (som fortoller selv) kan det ta kortere tid, siden det kan bli tull mellom f.eks tollvesenet og Fedex som kan føre til at pakken ligger lenge hos enten tollvesenet eller fraktselskapet selv, og de skylder på hverandre hvis du kontakter de. Mens andre ganger er det raskere med Fedex, UPS osv. Men har aldri opplevd at de ikke har krevd 25% moms og ekspedisjonsgebyr. Det kommer som regel en faktura èn eller to uker etter pakken. Posten tar 270,- for fortolling av varer over 1000,-, men sist de leverte til meg tok de ikke noe for det, bare momsen Endret 5. august 2014 av chairgame Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Hot or not? http://imgur.com/jtnXSGb Endret 7. august 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hot or not? http://imgur.com/jtnXSGb Synes den var pen. Er personlig ikke noen fan av 5-serien til Seiko og den lenken der er vel ikke av beste kvalitet. Uansett så er den nok en fin klokke til prisen Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Billig klokke ja, men ute etter en fin klokke jeg ikke trenger å være redd for samtidig som det ikke er en nixon Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Dama sa seiko garantien virker internasjonalt. True or false? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Billig klokke ja, men ute etter en fin klokke jeg ikke trenger å være redd for samtidig som det ikke er en nixon Hva med Seiko SARG009/011/012? Råkul! Endret 7. august 2014 av Orwandel 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Den var fet! Den var fet! Skal holde utkikk etter den. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Syns denne er fin. Kan passe fint med dress også. http://www.creationwatches.com/products/seiko-japan-82/seiko-automatic-presage-23-jewels-sarx017-4503.html Finnes også med lenke og med hvit skive. Men denne med reim er den eneste med rød tipp på sekundviseren. Endret 8. august 2014 av chairgame 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Rart jeg ikke har lagt merke til den før. Den var jo rett og slett snasen. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Noen som har erfaring med å bestille fra Amazon gjennom deres storefronter? (US og UK har henholdsvis Perfect Timing og Luxury Timepieces som selger igjennom dem, om det er interessant å vite hvilke storefronter jeg mener). Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Har kjøpt via storefront (Perfect Timing) før, ingen problemer. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hmmm, ok. For da er det sånn at man bare får garanti fra selger? Litt usikker på hva jeg skal gjøre, men klokka jeg ser på er til nesten halv pris på Perfect Timing kontra norske butikker, så det skal vel ganske mye til for at det ikke er et godt kjøp. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Endte opp med å kjøpe den Seikoen jeg posta her for et par uker siden allikevel, jeg. Den hadde satt seg fast i hodet mitt Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Wrist shot når den er på plass? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jepp. Den er på vei fra Kristiansand til Oslo med posten, og jeg drar fra India til Oslo i morgen kveld. Vi får se hvem av meg og klokka som kommer frem først Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Nå er Seikoen i hus, jeg er fortsatt i Bangalore. Dang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå