anonympappkasse Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Klokka er drevet av en fjær og ikke av strøm. Fjæra holder i ca. tre døgn uten bevegelse, og denne viseren viser hvor mye tid som er igjen. Ok. Jeg tenkte automatisk flo og fjære, ser du... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Vurderer veldig seriøst å slå til på denne her: Men sliter litt med å bestemme meg! Vad tycks? Synes å huske du var skeptisk til service og tilgjengelighet av slitedeler. Hva har endret seg? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Ny edit: hva ligger den på nå? Endret 29. juli 2014 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Unboxing av Rolex erstatningen min. Ikke helt det samme, men det får duge et par år til. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Unboxing av Rolex erstatningen min. Ikke helt det samme, men det får duge et par år til. Flott! Sjekk ut alternative (bedre) lenker hvis du ikke er fornøyd med den som følger med. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Blir nok ingen Seiko, ramla over (og kjøpte) denne i stedet: 1 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Jøss, spesiell klokke! Hva heter merket? Har en Seiko som sommerbeater selv - gode gamle skx007 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Jøss, spesiell klokke! Hva heter merket? Egona - den er fra 1955, tror ikke de finnes lenger. Har holdt seg utrolig bra i 59 år - særlig gullkassa er nesten som ny. Lenke til kommentar
Trinity93 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Hvilket klokke merke er dette? Endret 30. juli 2014 av Trinity93 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Fornøyd med Seikoen ja. Latterlig lav pris for en god beater som ser OK ut. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Dette er et spørsmål ang. virkelig vintage lommeur. Se traileren under og legg merke til lommeuret: https://www.youtube.com/watch?v=0haBBNUCPb0 Det var da en veldig treg bph. Men dette er jo også fra 17-hundretallet. Noen som har greie på urverk fra den tiden? Har de bommet totalt, eller stemmer sekundviseren overens med ur på den tiden? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Min teori: spillskaperne vet mer om spill enn urverk, og har derfor sett ned på quartzuret på armen sin. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Dette er et spørsmål ang. virkelig vintage lommeur. Se traileren under og legg merke til lommeuret: https://www.youtube.com/watch?v=0haBBNUCPb0 Det var da en veldig treg bph. Men dette er jo også fra 17-hundretallet. Noen som har greie på urverk fra den tiden? Har de bommet totalt, eller stemmer sekundviseren overens med ur på den tiden? Vanskelig å si. Men det var på 17-hundretallet det kom mekaniske klokker, de varierte veldig men det var noen som var presise og noen mindre presise avhengig av klokkemaker. Endret 1. august 2014 av Lami Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Dette er et spørsmål ang. virkelig vintage lommeur. Se traileren under og legg merke til lommeuret: https://www.youtube.com/watch?v=0haBBNUCPb0 Det var da en veldig treg bph. Men dette er jo også fra 17-hundretallet. Noen som har greie på urverk fra den tiden? Har de bommet totalt, eller stemmer sekundviseren overens med ur på den tiden? Vanskelig å si. Men det var på 17-hundretallet det kom mekaniske klokker, de varierte veldig men det var noen som var presise og noen mindre presise avhengig av klokkemaker. Jeg lurte ikke på hvor presise de var. Jeg lurte på om sekundviseren bevegde seg som på et quartz-ur eller ikke. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Da har jeg vært inne i urforretning med omega, breitling, tag heuer osv. Der åpner de ansatte i butikken dørene hvis de synes du virker ok. #Barcelona blir ny og min første seiko imorgen, ja Var også og siklet over touch klokken til tissot. Herregud for en mandig klokke. Jeg holder på å gå på veggene Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Heisann folkens. Jeg har et spørsmål som jeg lurer på om noen er istand til å svare på. Vi har en lokal facebook gruppe der jeg bor med kjøp og salg, i denne gruppen er det en guttunge av noe slag som la ut en Hublot Classic Fusion for salg med følgende teks : "Hublot Classic Fusion, carat 12. Den er automatic, swiss made. Den er second hand, det har vært 3 eigere tidligare. Kom med bud." med følgende bilder : Budene har haglet inn og ligger på rundt 6000 kroner nå, personlig synst jeg hele seansen er svært mistenkelig. Det første som slår meg er jo det at dette er vel ingen automatic ? jeg ser vertfall ingen rotor som tilsier at den er det. Det faktum at han godtok bud helt nedi 3500 og protesterer ikke på noe rundt det når han prøver å selge en klokke til 50K + synst jeg jo og er noe merkverdi. Muli det er vanskelig å se utifra de utrolig lavoppløste bildene han la ut med klokken, men har folk noen tanker rundt dette ? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) ... har folk noen tanker rundt dette ? Replica, eller forfalskning om du foretrekker det ordet. Koster 2-3,000 om den er bra laget. Endret 3. august 2014 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Fake. Eller eventuelt tyvegods, men mest sannsynlig fake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå