Bruker-163290 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hadde faktisk akkurat tenkt å legge inn et innlegg angående den klokken der. Har lenge tittet litt rundt etter klokker og valget mitt falt raskt på Nixon 51-30, men er alvorlige prisforskjeller i forhold til norske butikker og f.eks ebay. Fant den versjonen av klokken jeg vil ha her men hvordan er erfaringene med klokkekjøp over ebay? På norske sider koster jo denne klokken nærmere 5000.. Edit: De som har hatt denne klokken, er den veldig stor i bruk? Den er stor og den er tung(meget tung). Nixon Norge har utsalg i desember(11.) hvis du møter opp i Drammen da får du et knalltilbud på den sikkert(opp til 80% på visse varer). Mål på klokka ligger på www.nixonnow.com Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 er høgrehendt.... Gjer stortsett alt med høgrehanden men klokken er på høyrehanden også... Er den einaste rundt om kring her. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nokon som veit om Nixon Cannon er ein svær jævel? Eller er den "normal"? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Nokon som veit om Nixon Cannon er ein svær jævel? Eller er den "normal"? Den er helt normal str. www.nixonnow.com alle klokker med millimetermål mellom 9 og 3 tall. Edit: to svar over ligger en som har spurt om det samma, så se litt etter før du spør. Endret 26. november 2008 av Mammakamelen Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Certina Titanium med safirglass <3 Har ikke hatt et eneste problem med den, og den er veldig lett. Den viser også dager i måneden. Kostet 2600 ,- Endret 26. november 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Edit: to svar over ligger en som har spurt om det samma, så se litt etter før du spør. Klar over det. Men eg er så dårleg til å leite. Dessutan forstår eg meg ikkje på sånne "measurments" av klokker etc. Greit å berre få det konstatert av nokon. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Edit: to svar over ligger en som har spurt om det samma, så se litt etter før du spør. Klar over det. Men eg er så dårleg til å leite. Dessutan forstår eg meg ikkje på sånne "measurments" av klokker etc. Greit å berre få det konstatert av nokon. Ok, den ahr std klokkestr. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva synes dere om den nye klokka mi? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Spenstig, er det skivene(2?) som snurrer rundt? Endret 28. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Spenstig, er det skivene(2?) som snurrer rundt? Skivene snurrer. Dette er ikke fargen min, min er børsta stålfinish med svart skive og røde tall. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hva synes dere om den nye klokka mi? Min første tanke er "Hva i all verden får noen til å kjøpe noe så stygt og upraktisk?" Men jeg liker det enkle og stilrene, og venter på denne klokka. En Stowa Airman Limited Edition. Endret 28. november 2008 av Mythos Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva slags klokke er det? Koster? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva slags klokke er det? Koster? hvis det er min du mener er det en Nixon The Murf til ca 3500.- Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Har kjøpt denne på eBay: Endret 28. november 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva synes dere om den nye klokka mi? Min første tanke er "Hva i all verden får noen til å kjøpe noe så stygt og upraktisk?" Men jeg liker det enkle og stilrene, og venter på denne klokka. En Stowa Airman Limited Edition. Smaken er som baken:) Jeg kunne ikke tenke meg den i de fargene på cildet, min er i børstet stål og har svart skive. Ser litt mindre giftig ut. Jeg har mange Nixon klokker og de passer til forskjellige ting, Stowa Airman var fin den altså. Jeg synes den var litt kjedelig da. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har kjøpt denne på eBay: The Cannon, knallfet klokke! Kjøpte du i de fargene eller? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jepp, the cannon! Det stod mellom blå og brun, men valget falt til slutt på blå (biletet). Gler meg til den kjem! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva slags klokke er det? Koster? hvis det er min du mener er det en Nixon The Murf til ca 3500.- Tenkte på Mythos sin. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Smaken er som baken:) Jeg kunne ikke tenke meg den i de fargene på cildet, min er i børstet stål og har svart skive. Ser litt mindre giftig ut. Jeg har mange Nixon klokker og de passer til forskjellige ting, Stowa Airman var fin den altså. Jeg synes den var litt kjedelig da. Det er bra ikke alle liker det samme. Nixon er for meg mer mote enn klokke, mens jeg vil ha klokker som gjerne har en historie som f.eks. Stowa klokkene. Og de skal ha mekanisk urverk. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tenkte på Mythos sin. Akkurat den modellen kostet €430 pluss frakt og antakelig moms. Men den blir kun laget i 100 eksemplarer som ble utsolgt på under en time. De har tilsvarende klokker på www.stowa.de. Selges kun direkte fra produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå