:utakt Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Jeg fikk litt sansen for denne fra Thomas Sabo, men webshopen deres leverer ikke til Norge. David Andersen er salgssted i Norge, men butikken på Karl Johan hadde den hvertfall ikke. Det er grenser for hvor mye innsats jeg legger i å grave frem en klokke. Endret 1. juli 2014 av #97 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Spurte du om de kunne bestille den da? Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Blir nok en sort sub på meg en dag. Elsker hvordan den glir under radaren på det utrente øyet, men allikevel ser så herlig ut som den gjør. Tjaa, jeg vil nå mene at sub er en av de klokkene som blir lettest gjennkjent blant dem med et utrent øye. Men uansett en fantastisk og tidløs klokke, uansett hvor harrystemplet Rolex er blitt blant hvermansen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Kommer an på hvor utrent det er snakk om da. Pappa hadde nok ikke klart det før han hadde fått tid til å studere den Nå har han null interesse for klokker da. Endret 1. juli 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Nettopp bestilt meg en ny klokke. Dessverre ikke en Submariner ref. 16610 LV eller en GMT-Master II ref. 16710 Pepsi, men SKX009 får gjøre susen inntil studiene er ferdig. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Kommer an på hvor utrent det er snakk om da. Pappa hadde nok ikke klart det før han hadde fått tid til å studere den Nå har han null interesse for klokker da. Det kommer jo litt an på hvilken varient man kjører, da. Tror ikke denne flyr under noens radar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Får ikke åpnet bildet. Utlandet med drittnett :/ Edit: Der kom det opp gitt. Skal legge en del godvilje til for å spotte den der ja Tror ikke jeg hadde turt å gå med noe i helgull, i frykt for å bli ranet :/ Endret 2. juli 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Får ikke åpnet bildet. Utlandet med drittnett :/ Edit: Der kom det opp gitt. Skal legge en del godvilje til for å spotte den der ja Tror ikke jeg hadde turt å gå med noe i helgull, i frykt for å bli ranet :/ Jeg blir nervøs av å gå med klokker opp under ti tusen, så er redd en hvilken som helst skikkelig luksusklokke ville blitt skammelig lite brukt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Ahaha, jeg er redd for å ripe DS Diveren min. Den bezelen samler riper som bare det. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Forstår ikke hva er poenge med å ha luksus varer uten å bruke de. Er som å være gift med supermodellen uten å aldri ligge med henne i frykt for å sette en ripe... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Dårlig sammenligning. Bruker Certinaen min hver dag jeg, mest fordi jeg ikke har noen andre klokker. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Withings Activite kjøper den så snart det blir mulig http://www.withings.com/activite/en-US Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Skal kjøpe meg en klokke, men usikker på om jeg skal velge mellom victorinox alpnach eller airboss mach 8. Innspill? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Skal kjøpe meg en klokke, men usikker på om jeg skal velge mellom victorinox alpnach eller airboss mach 8. Innspill? Jeg liker Airboss best, men begge er kule. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Har en "vanlig" Airboss 241505 selv, fornøyd! På en NATO-reim for tiden. Endret 3. juli 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ser victorinox er et litt "så som så"-merke i klokkeverdenen, men har inntrykk at det er sveitsisk presisjon og kvalitet tvers gjennom. I tillegg har jeg hatt lyst på en vsa-klokke lenge nå :-) Liker airbossen selv pga roterende countdown-bezel på innsiden, men ikke måten knappene er på feil side. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Victorinox har fått et bedre rykte etterhvert. Jeg har ikke eid en klokke av det merket selv, så jeg kan ikke snakke av egen erfaring. Kanskje chairgame kan si noe om kvaliteten. Urverket er vel ETA, og det er jo solide greier. Et merke i omtrent samme prisområde som jeg har hørt mye positivt om, og som jeg har personlig erfaring med (har en Oris diver), er Oris. De er mest kjent for solide dykkerklokker, men har både flygere og motorsport-klokker. Og de lager KUN klokker med mekanisk urverk. Endret 4. juli 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Tid for sommerklokka: http://www.defakto-uhren.de/en/watches/eins/standard/ 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Får ikke åpnet bildet. Utlandet med drittnett :/ Edit: Der kom det opp gitt. Skal legge en del godvilje til for å spotte den der ja Tror ikke jeg hadde turt å gå med noe i helgull, i frykt for å bli ranet :/ Jeg blir nervøs av å gå med klokker opp under ti tusen, så er redd en hvilken som helst skikkelig luksusklokke ville blitt skammelig lite brukt... Tenkte spesielt over dette da jeg flyttet til Oslo. Samme høst var det også en ganske heftig ransbølge (2013), men jeg har valgt å bruke min til enhver tid(bortsett fra ved f.eks praktisk arbeid som å mekke på biler). Folk flest vet ikke hva det er uansett, og tviler en tulling vet hva det er. Er vel bare å gi fra seg mobilen rimelig kvikt, så stikker han av.. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Disse ransbølgene media fra tid til annen skriver om er jo stort sett nettopp medieskapte. Oslo er en trygg by, og personlig ville jeg ikke vært redd for å gå rundt med en dyr klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå