Phelge Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Stål og gull kan funke, men var dritharry på den Daytonaen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Skulle være så lett liksom Greit med input, må jo prøve de på uansett Lenke til kommentar
Petkr95 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Hei, jeg skal kjøpe meg en kul klokke som jeg skal bruke ved litt finere anledninger, altså den må passe til dress! Har dere noen tips om hvilke klokke som er kul til dress? For å starte ballet legger jeg ved en Armani klokke jeg synes er drit fet:http://www.bing.com/images/search?q=Emporio+Armani+AR0387&FORM=HDRSC2#view=detail&id=D0F3BEE95C5205A64C25409E45575EFF85650A64&selectedIndex=2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Helgull funker for karer som dette: Explorer 1 også blant mine favoritter når det kommer til Rolex. Ellers liker jeg veldig godt Omega Seamaster Aqua Terra. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Da må du ha lommeur. Kanskje i en annen prisklasse enn denne... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Dette var bilde jeg tok av tag'en. Jeg mistenker Daytonaen vil være like stor, men jeg tenker...jeg har råd til den nå...om noen år vokser sikkert armen mer ut...er det galskap? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Daytona er mindre Da reddet du dagen min - men ut ifra armstørrelse, vil det gå bra? Moren min flippet over den klokken jeg prøvde der og sa at så store klokker på så "små armer" var ikke pent. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Daytona er mindre Da reddet du dagen min - men ut ifra armstørrelse, vil det gå bra? Moren min flippet over den klokken jeg prøvde der og sa at så store klokker på så "små armer" var ikke pent. Daytona`en er både mindre i diameter og tykkelse så den vil nok oppleves mye mindre(selv om det bare er snakk om noen millimeter). Jeg ville ikke hatt en så stor klokke til "hverdagsur", det er utrolig plagsomt i lengden. Har hatt noen basser av noen breitlinger opp igjennom tidene og må si jeg trives mye bedre nå med ett rolex sportsur til hverdags! Og gull er bare lekkert forresten, ikke hør på de Harry er kult hehe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Daytona er mindre Da reddet du dagen min - men ut ifra armstørrelse, vil det gå bra? Moren min flippet over den klokken jeg prøvde der og sa at så store klokker på så "små armer" var ikke pent. Daytona`en er både mindre i diameter og tykkelse så den vil nok oppleves mye mindre(selv om det bare er snakk om noen millimeter). Jeg ville ikke hatt en så stor klokke til "hverdagsur", det er utrolig plagsomt i lengden. Har hatt noen basser av noen breitlinger opp igjennom tidene og må si jeg trives mye bedre nå med ett rolex sportsur til hverdags! Og gull er bare lekkert forresten, ikke hør på de Harry er kult hehe Når du sier stor - snakker du daytonaen da, eller den jeg hadde på armen i bildet? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 snip Når du sier stor - snakker du daytonaen da, eller den jeg hadde på armen i bildet? Tag`en Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Daytona er mindre Da reddet du dagen min - men ut ifra armstørrelse, vil det gå bra? Moren min flippet over den klokken jeg prøvde der og sa at så store klokker på så "små armer" var ikke pent. Det vil nok gå perfekt ja Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Ingen flere? Først og fremst, jeg vil, som har blitt nevnt mange ganger, ikke anbefale deg å velge mote-merker når det kommer til klokker. Da bør du velge "klokkemerker" som har kvalitet, tradisjon og klassisk stil. Vil også anbefale mekaniske klokker til dressklokker, siden du ikke bruker de hver dag, og ikke trenger å skifte batteri når du plutselig trenger den (siden de ikke går på batteri). Hva er budsjettet? Her noen mekaniske til en overkommelig pris (fra tusenlappen og oppover): Seiko SARX017/15/13 Hamilton Thin-o-matic Hamilton Jazzmaster Chrono Orient Bambino Eller hvis penger ikke er noen hindring, har man alltids klokker som denne... Patek Philippe Calatrava (koster ca. 130.000,-) Endret 24. juni 2014 av Orwandel 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Modern driver og ser etter armbåndsur, og har tidligere hatt en tendens til å kjøpe bling fra eBay som varer i tre uker før den faller sammen. Da har gjerne selve klokka aldri fungert. Hun påstår at dette er "billig", noe som enhver person med logikken i behold kan se er idioti, all den tid hun kjøper tre-fire stykker i året. Så jeg er ute etter en klokke å anbefale henne i 4-500kr territoriet. Må ha rimelig standard bånd som kan byttes, siden hun skifter smak og behag rimelig ofte. Og den må være tilgjengelig hos en gullsmed lokalt, eller billig på nettet med så liten porto som mulig. Jeg tenker Casio, Seiko eller lignende, men Citizen eller noe sånt er selvsagt ikke umulig. Kom gjerne med forslag om merke/linje/klasse, så kan hun velge nøyaktig modell selv. På forhånd takk! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 @ orwandel. Den Seikoen du har blide av først der, den kan passe min smak, men hvor er den å få kjøpt? Jeg googler og googler men finner den ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 @ orwandel. Den Seikoen du har blide av først der, den kan passe min smak, men hvor er den å få kjøpt? Jeg googler og googler men finner den ikke. med skinnrem eller lenke: http://www.creationwatches.com/products/seiko-japan-82/seiko-automatic-presage-23-jewels-sarx017-4503.html http://www.creationwatches.com/products/seiko-japan-82/seiko-automatic-presage-23-jewels-sarx015-4496.html Totalpris blir rundt 5000 med moms og slikt. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 @ orwandel. Den Seikoen du har blide av først der, den kan passe min smak, men hvor er den å få kjøpt? Jeg googler og googler men finner den ikke. med skinnrem eller lenke: http://www.creationwatches.com/products/seiko-japan-82/seiko-automatic-presage-23-jewels-sarx017-4503.html http://www.creationwatches.com/products/seiko-japan-82/seiko-automatic-presage-23-jewels-sarx015-4496.html Totalpris blir rundt 5000 med moms og slikt. Der var den ja. Takkar og bukkar. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Hva er egentlig greien med creationwatches.com og deres uorginale bokser og mangelen på papirer annet enn en manual de selv har kopiert opp...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Det er vel egentlig klokker på gråmarkedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå