rolax Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Det eneste jeg ikke likte var at NIXON sto i jævlig stor skrift på glasset. Hverken har jeg hørt om merket før, og liker heller ikke at merkelappen er synlig i et desgn. Nixon er et populært merke. Jeg synes klokkene de lager er stilige. Har nettopp kjøpt meg denne: edit: link Endret 15. november 2008 av rolax Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så vanskelig det er å finne klokker til under 2000 som har lærreim og er stilren. Enten så er det tynne dame/barne klokker som ser ut som de kostet 10 kroner, eller så er det klokker som koster 4000+, må da være mulig å lage enkle billige klokker som ser bra ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Gant har noen nokså pene, stilrene klokker som vel ligger i den prisklassen, kanskje noe over. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ja, fant en som var på grensen, men nokså ren. 2000 kroner også. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Denne var jo rimelig kul: HER! Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Lignet jo litt på en dameur den over. Jeg driver selv å vurderer å kjøpe denne: Nixon Elite: The Automatic Black Endret 22. november 2008 av Fibber Lenke til kommentar
aw89 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vurderer å kjøpe en archimede pilot, går det ann å få tak i en via en eller annen norsk butikk, eller generelt en som ikke lider for mye på grunn av den lave kronekursen? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Her har dere klokke for menn! http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde (Ikke min annonse) Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Patek Philippe har utrolig pene klokker om du skal opp et par prisklasser Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vurderer å kjøpe en archimede pilot, går det ann å få tak i en via en eller annen norsk butikk, eller generelt en som ikke lider for mye på grunn av den lave kronekursen? Det er vel like greit å kjøpe den rett fra: http://www.archimede-watches.com/EN/Collection.htm Fine klokker. Jeg har mest sansen for Pilot H uten logo og dato. Liker ikke helt plasseringen av datovinduet på utgavene med dato. Jeg har nettopp bestilt et pilotur fra Stowa, som ser ganske lik ut. Fikk kjøpt en av 100 som de lager i limited edition for leveranse i Februar. Gleder meg til den. http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=196555 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det eneste jeg ikke likte var at NIXON sto i jævlig stor skrift på glasset. Hverken har jeg hørt om merket før, og liker heller ikke at merkelappen er synlig i et desgn. Nixon er et populært merke. Jeg synes klokkene de lager er stilige. Har nettopp kjøpt meg denne: edit: link Nixon er knallpopulært. Greit at de lager klokker til greie priser også. Har denne(bare i mattsvart med gul skive) Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hadde en sånn Nixonklokke. (5130) Solgte den. Må ha safirglass.. blir lett riper i vanlig mineralglass. Var nesten konstant redd for å ripe opp det store glasset. Dette er en stoor klokke. Men for all del, det er stilige klokker. Endret 24. november 2008 av James King Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hadde gått over lik for den der. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) http://www.farfo.com/images/rolex_cellini_...age_watches.jpg Hadde gått over lik for den der. Hvem stopper deg? Eller er du kun all in the mouth? Vennligst ikkje siter bilete.-ttt Endret 25. november 2008 av ttt Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bahh, den klokka er nok berre ein fjern draum. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hadde en sånn Nixonklokke. (5130) Solgte den. Må ha safirglass.. blir lett riper i vanlig mineralglass. Var nesten konstant redd for å ripe opp det store glasset. Dette er en stoor klokke. Men for all del, det er stilige klokker. Min har det. Jeg hadde en annen før(51-30), og jeg jobbet med den hver eneste dag(på et verksted) uten å ripe den opp i det hele tatt. En gang smalt jeg glasset rett i et metallbordhjørne uten et flekk på glass etterpå. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hadde faktisk akkurat tenkt å legge inn et innlegg angående den klokken der. Har lenge tittet litt rundt etter klokker og valget mitt falt raskt på Nixon 51-30, men er alvorlige prisforskjeller i forhold til norske butikker og f.eks ebay. Fant den versjonen av klokken jeg vil ha her men hvordan er erfaringene med klokkekjøp over ebay? På norske sider koster jo denne klokken nærmere 5000.. Edit: De som har hatt denne klokken, er den veldig stor i bruk? Endret 26. november 2008 av ukjentbruker Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det normalt å ha klokken på høyre hand? Har hatt det heile livet.... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Edit: De som har hatt denne klokken, er den veldig stor i bruk? Eg har ikkje hatt den sjølv, men har sett bilete med folk som har den på. Den klokka er SVÆÆR! Litt synd eigentleg, for 5130 er i utgangspunktet ei jækla kul klokke. fann eit bilete: Endret 26. november 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tja. De fleste går med den på venstre, men jeg kjenner flere som foretrekker høyrearmen. Er du venstrehendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå