SIcario Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 http://www.redbullshop.us/Infiniti-Red-Bull-Racing-EQW-A1110RB/dp/B00CBLFMZE?field_availability=-1&field_browse=7240066011&id=Infiniti+Red+Bull+Racing+EQW-A1110RB&ie=UTF8&refinementHistory=brandtextbin%2Csubjectbin%2Ccolor_name%2Cprice%2Csize_name%2Cage_gender_category%2Clifestyle-bin&searchNodeID=7240066011&searchPage=1&searchRank=salesrank&searchSize=12#.Ux3-Dvl5P7g Er dette harry? Red Bull-klokke er ihvertfall ganske harry i min bok. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 http://www.redbullshop.us/Infiniti-Red-Bull-Racing-EQW-A1110RB/dp/B00CBLFMZE?field_availability=-1&field_browse=7240066011&id=Infiniti+Red+Bull+Racing+EQW-A1110RB&ie=UTF8&refinementHistory=brandtextbin%2Csubjectbin%2Ccolor_name%2Cprice%2Csize_name%2Cage_gender_category%2Clifestyle-bin&searchNodeID=7240066011&searchPage=1&searchRank=salesrank&searchSize=12#.Ux3-Dvl5P7g Er dette harry? Selv er jeg ikke så interessert i en klokke som har "reklame" for noe på skiven, som Seamaster med James Bond-logo, America's Cup-tekst, eller OL-ringer. Jeg vil ha en helt ren Seamaster. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Tips til en kul svart klokke med lenke som er robust (uten at det går utover utseende), som ikke er så dyr? Vil helst ikke overgå 2000 kroner, i og med at jeg akkurat har kjøpt meg en klokke som ble ødelagt. Dere som har fulgt med her tidligere har kanskje fått litt inntrykk av hva jeg liker/misliker. Du har et par fra Citizen som ikke er så langt fra Orienten din, men hvordan de stiller iht. robusthet vet ikke. Citizen Stilleto Super-Thin Eco-Drive Og så er det alltids muligheten å feste en sort stållenke på noe som dette. (Søkte etter en slik lenke på søkeordene "black metal band". Ikke mye klokkelenker der gitt. ) Seiko har også noen i lik stil som Orienten din som er helsvart. Om helsvart ikke er et must kan du se på denne f.eks. Ellers har du diverse divere som NY2300 fra Citizen og Seiko SKX007, SKX013. Endret 10. mars 2014 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 De tre første der var veldig fine. Takk for tips! Men disse er da litt mer robust enn Orient'en? De burde jo ikke knuse og bli ødelagt av å gå i gulvet, slik som min gjorde.. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Bare jeg som synes det er litt pinglete av Orienten å knuse av å gå i gulvet en gang? Angående Citizen har jeg ikke noen klokker fra dem (enda), men jeg vil tro de skulle overleve et lite fall. Par andre alternativer:Seiko SGEG23P Seiko SGEG21P Timex Easy Reader Som sagt så vet jeg ikke hvordan klokkene jeg linker til er med tanke på robusthet. Merk deg også at noen har Quartz-urverk (batteri), mens andre er automatiske, om dette er en viktig faktor for deg. Endret 10. mars 2014 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet om sider som selger stoff bånd til en Orient klokke av typen http://www.longislandwatch.com/Orient_ER02006A_Automatic_Watch_p/er02006a.htm 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Straps.no blandt annet. Alt av 22mm passer. Selv foretrekker jeg NATO og ikke ZULU, men det er en smakssak Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Eller TS webshop. Evt Ebay for flere typer reimer. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet om sider som selger stoff bånd til en Orient klokke av typen http://www.longislandwatch.com/Orient_ER02006A_Automatic_Watch_p/er02006a.htm Eller http://www.cheapestnatostraps.com 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Motok Orient Star Retrograde klokken min på forge uke , alt i alt veldig fornøyd med den, ser veldig bra ut , føles veldig bra og er mange imponerende smådetlajer i Urskiven på denne klokken som bildenne ikke helt rettferdiggjør. Eneste som irriterer meg litt , er at dag viseren ikke endrer dag klokken 12 samtidig som dato viseren endrer seg , men alltid et par timer etter , altså i 2 tiden, i praksis betyr det jo egentlig ingenting, men lurer på om det kansje kan være en mekanisk feil av noe slag eller om det faktisk er slik det er designet ? For vel kansje fyre av en mail til Orient USA å høre... Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet om sider som selger stoff bånd til en Orient klokke av typen http://www.longislandwatch.com/Orient_ER02006A_Automatic_Watch_p/er02006a.htm Eller http://www.cheapestnatostraps.com Støtter denne. Sofia(Sofie?) som styrer siden er svært hyggelig og behjelpelig om den skulle være noe, og så er vel shipping $3 uansett mengde samtidig som det er noen av de billigste remene du får tak i. Mottok nettopp en liten bulk-ordre på 9 straps der fra i dag, samtidig som SKX013en droppet i posten. Kanskje jeg får ordnet noen bilder. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Motok Orient Star Retrograde klokken min på forge uke , alt i alt veldig fornøyd med den, ser veldig bra ut , føles veldig bra og er mange imponerende smådetlajer i Urskiven på denne klokken som bildenne ikke helt rettferdiggjør. Eneste som irriterer meg litt , er at dag viseren ikke endrer dag klokken 12 samtidig som dato viseren endrer seg , men alltid et par timer etter , altså i 2 tiden, i praksis betyr det jo egentlig ingenting, men lurer på om det kansje kan være en mekanisk feil av noe slag eller om det faktisk er slik det er designet ? For vel kansje fyre av en mail til Orient USA å høre... Dette er normalt, er sånn på min Seiko 5 også. Endret 13. mars 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Flott å høre , da gidder jeg ikke å bruke noe energi på å prøve å få gjort noe med det Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Bare å begynne å spare. Så den selv i D2 her for et par uker siden... sykt kul! Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Noen som har erfaring med Triwa? Har sett litt på denne. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Victorinox Alliance Chronograph Synes denne er veldig flott. 42 mm er i grenseland for størrelse for min del, men jeg har sett på denne klokken i noen år nå og må si jeg er fristet. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) http://www.redbullshop.us/Infiniti-Red-Bull-Racing-EQW-A1110RB/dp/B00CBLFMZE?field_availability=-1&field_browse=7240066011&id=Infiniti+Red+Bull+Racing+EQW-A1110RB&ie=UTF8&refinementHistory=brandtextbin%2Csubjectbin%2Ccolor_name%2Cprice%2Csize_name%2Cage_gender_category%2Clifestyle-bin&searchNodeID=7240066011&searchPage=1&searchRank=salesrank&searchSize=12#.Ux3-Dvl5P7g Er dette harry? Selv er jeg ikke så interessert i en klokke som har "reklame" for noe på skiven, som Seamaster med James Bond-logo, America's Cup-tekst, eller OL-ringer. Jeg vil ha en helt ren Seamaster. Helt enig, men dette er jo veldig ofte klokker som går til sponsorer og de rundt, og noen blir lagt ut for salg for spesielt interesserte, som den han linket. Har kun sett en f1-klokke som jeg liker btw: Dette var kun til Certina forhandlere, om de ville ha, og umulig å få tak i utenom. De fleste forhandlerne tok de til eget bruk, så ganske hard to get klokke. Man slipper ihvertfall en reklamelogo på skiva. Endret 16. mars 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Bare å begynne å spare. Som klokke er jo denne tilnærmet ubrukelig, som samleobjekt til å støve ned i bankboksn er den helt rå :-) Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Noen som har erfaring med Triwa? Sånn ca halvparten av hipsterne på Oslo Vest.. Men liker du den, så for all del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå