_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Den Nixon klokka var skitrå da! Mer info. er du snill?! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hehe. Kjøpte den på white water i oslo for 950 kr. Den fantes i knaæsj gul også men synes den så litt for plastic ut da. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Finner den ikke på nettbutikken deres? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei den er ikke der. Weird. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hmm. Lyser displayet bra opp? Virker litt mørkt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hehe, blitsene sine feil. man ser tallene tydelig, og det er en kanpp man kan tykke på for å få på no grønt lys. Eneste minuset er at den går fem minutter for sakte og jeg klarer ikke å stille den. Hmms. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ahh, ok. Ingen manual da? Er det denne? http://eu.nixonnow.com/watches/mens/the-block-ss-A596.html Virker slik, men armbåndet er annerledes. Stillig med rødt lys. Men vil helst ha helsvart armbånd. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 jepp, men jeg har en annerledes reim. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er ute etter en ny klokke nå, jeg har forelsket meg i klokken som viser litt av selve urverket som et lite vindu på urskiven. Jeg har sett et par stykker av dem i blader o.l, men da har dette vært klokker som koster det samme som en ny bil, så blir uaktuelt. Hvis noen kan vise frem noen klokker som har dette, ville det vært strålende! Prisen bør helst være under 20 000. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nice, da har jeg funnet en butikk som selger Nixon her i Tønsberg Da var det bare å få penger på konto og høre om de kan bestille enten The Answer (den ZoDz har), The Fidelity, eller The Block SS. Har ikke bestemt meg ennå, må høre litt på prisforskjellene også. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ahh, The Answer den heter ja! Denne nyheten var rå: Den eller den svarte har jeg lyst på. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 thats the one ja. digger den, klrte å stille den nå også^^ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Er den god å ha på seg? Er selve "urskiva" stor? Denne var også rå, veldig clean: The Metal Atom: Likte den svarte best. Gull, om det ikke er ekte gull, er jeg ikke fan av. Lurer bare på prisen. Har den her visst nok, 1789 kr: http://www.snowboardshop.no/user_ProdView.asp?Pid=3619 Synes om prisen? Endret 31. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Adler, det er den jeg mest har lyst på Hvis ikke de kan få tak i den, så har jeg lyst på denne The Fidelety Noe av det som var litt rart med dette merket var at jeg syntes de billige modellene var de kuleste... (og den aller dyreste da...) Endret 31. oktober 2008 av multisync Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 The Metal Atom er så sykt rå, ja, liker cleane ting, så. Alle forventer liksom ei diger urskive i midten eller store fancy tall, men så er det bare 4 temmelig små tall Synes dere ca. 1800 kr var smådyrt for den? Er ikke så in når det gjelder priser på klokker hehe The Fidelety synes jeg ikke var noe pen, altså selve uret er rått, men det passer overhodet ikke sammen med armbåndet. Ser billig og lavkvalitets ut. Kan ha noe med at jeg aldri har vært fan av slike stoff armbånd. Har forøvrig en Tissot PR200 Autoquartz, toppmodellen deres innen PR-serien. Utgave fra ca. 2002. Autoquartz vil si at den mekanisk og automatisk lades opp ved bevegelse. Den skiva snurrer rundt inni der, når hånda beveges Må ikke skifte batteri på _minimum_ 10 år. Kan ligge, uten å bli brukt, i over 1 uke, og nøytaktig som bare det. Solid sveitsisk kvalitet! Hatt den i over 6 år nå, ganske stilren, men kunne tenkt meg en klokke til, som avveksling. Designet på den er ikke så veldig spennende, sånn sett. Tok noen bilder Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 The Fidelety synes jeg ikke var noe pen, altså selve uret er rått, men det passer overhodet ikke sammen med armbåndet. Ser billig og lavkvalitets ut. Kan ha noe med at jeg aldri har vært fan av slike stoff armbånd. Sant nok, vet ikke helt hvordan den ser ut i virkeligheten, hadde kanskje vært greit å sett. Men det jeg vet er at den burde være ganske god å ha på meg. Klokka ligger jo liksom oppå armbåndet. Mine kriterier for en klokke er at den skal være digital. Helst svart, ha gummi eller stoffarmbånd og den skal være mulig å ha på seg i mange uker uten å ta den av seg (dvs. bade med den, dusje med den, sove med den på osv.) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) multisync: Da er det vel denne klokka du er ute etter: Casio g300 Kjøpte den for et par år siden da den kostet 700 kroner, veldig god kvalitet, overlevde førstegangstjenesten uten problemer, bruker den i hverdagen. Endret 4. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 _Adler_: Den Tissot-klokka så litt sliten ut. Var sikkert fin i sine yngre dager Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hehehe, ja, Haute, brukt den mer eller mindre konstant i flere år nå. De malingsflekkene er fra en sommerjobb for noen år siden, umulig og fjerne de Men men, går og går, ikke skifta batteri på snart 7 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Pappa ryddet litt i kjelleren vår, og fant en gammel Tissotklokke med en halvråtten plastreim. Klokken er av typen Seastar, og er slik jeg har forstått det en dykkeklokke? Huset er helt rundt, som på en Seastar Seven, og klokken må trekkes opp for hånd. Det jeg lurer på er, hvor mye er den verdt? Skal prøve å legge ut bilder i morgen, men nå krangler blåtanna på laptopen min med mobilen, så jeg får ikke ført over bildene jeg har der. Glasset har også et par riper, er det mulig å få fikset på disse? Og hvor mye tror dere en urmaker tar for å rense klokka og reparere ripene? Endret 8. november 2008 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå