Anonym259235 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Da har jeg endelig fått klokken levert. Veldig fin, men må få fjernet ett ledd eller to fra lenken, så skal få det gjort i morgen. (Regner med at det er greit å spørre en urbutikk om å gjøre det for meg, eller må man vanligvis ha kjøpt den der for at de skal gidde det?) Beklager litt dårlige bilder, hadde ikke så bra lys i rommet samt at jeg brukte mobilen, men her er i hvertfall noe: Endret 11. februar 2014 av Banksy 5 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Tøff Orient! De skal vel være villig til å justere lenken din selv om den ikke er kjøpt der. Endret 11. februar 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Feeet! Graulerer, var knalltøff! Gå til en ordentlig urmaker, så kan det hende du får det gratis Er du uheldig må du betale en liten slant for det Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Om ikke klokken er kjøpt der krever de stort sett litt penger for å fikse det. Det er imidlertid ikke så veldig vanskelig å gjøre det selv. Du kan enten kjøpe verktøy eller du kan trikse litt med en nål eller lignende. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Tøff Orient! Feeet! Graulerer, var knalltøff! Takk takk! Angående å fjerne ledd så har jeg ikke tålmodighet til å kjøpe meg verktøy og gjøre det selv, ei vil jeg ta sjansen på å prøve meg fram med nål eller lignende, i tilfelle jeg gjør det feil. Får heller betale litt for å få det gjort hos proffe. Men klokkebutikken jeg pleier å se i har gjort det gratis for meg en gang for lenge siden før, så får bare håpe at de gidder det igjen. Lenke til kommentar
TayTay Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Vurderer å kjøpe min første klokke. Hva synes dere om denne? Tar imot anbefalinger av klokker av samme stil(Minimalistisk, tynn, lærbånd). Prisen må helst ikke overstige $250. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Da har jeg endelig fått klokken levert. Veldig fin, men må få fjernet ett ledd eller to fra lenken, så skal få det gjort i morgen. (Regner med at det er greit å spørre en urbutikk om å gjøre det for meg, eller må man vanligvis ha kjøpt den der for at de skal gidde det?) Beklager litt dårlige bilder, hadde ikke så bra lys i rommet samt at jeg brukte mobilen, men her er i hvertfall noe: IMAG0102.jpg IMAG0103.jpg IMAG0105.jpg Sykt kul! Hva heter den? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Orient Disk. Jeg kjøpte min herfra. De har for tiden tilbud også. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Orient Disk. Jeg kjøpte min herfra. De har for tiden tilbud også. Hvor mye betalte du totalt da? Blir ca 1000 norske kroner, men hvor mye ble det i toll, frakt osv? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Vurderer å kjøpe min første klokke. Hva synes dere om denne? Tar imot anbefalinger av klokker av samme stil(Minimalistisk, tynn, lærbånd). Prisen må helst ikke overstige $250. Orient Bambino. Langt bedre klokke enn Daniel Wellington-klokkene. http://www.longislandwatch.com/SearchResults.asp?search=bambino Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hvor mye betalte du totalt da? Blir ca 1000 norske kroner, men hvor mye ble det i toll, frakt osv? Jeg valgte ekspresslevering, da ble det rundt 1300-1400 for klokken og frakten, også blir det rundt 200 for tollgreiene. Pappa tok imot pakken for meg, så usikker på om han betalte for tollen og evt hvor mye. 1 Lenke til kommentar
TayTay Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Vurderer å kjøpe min første klokke. Hva synes dere om denne? Tar imot anbefalinger av klokker av samme stil(Minimalistisk, tynn, lærbånd). Prisen må helst ikke overstige $250. Orient Bambino. Langt bedre klokke enn Daniel Wellington-klokkene. http://www.longislandwatch.com/SearchResults.asp?search=bambino Den så veldig fin ut Sjekka litt på de andre klokkene til Orient og syns Orient Capital var veldig lik Bambino, men mye billigere. Er bambino verdt de ekstra $100, eller skal jeg gå for Capital? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Daniel Wellington har ikke et særdeles godt rykte blant seg, og er alt for dyr etter kvaliteten. Citizen har en klokke i "Stiletto"-kategoriene deres som er nok så lik, og er mye mer for pengene: De har også en enkel klokke med tall, om det er å fortrekke: Og om du likte Orienten OlafG postet er den på salg hos CreationWatches. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Bambino er dyrere siden det er en mekanisk klokke, mens Capital er kvarts, altså den går på batteri og er mindre avansert å lage. Forskjellen i pris er ca. 300 på creationwatches.com, Selv foretrekker jeg mekaniske klokker og 300 kroner er lett verdt det for min del edit: 200 kroner forskjell Endret 11. februar 2014 av St€rk 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hadde lett hoppet på en Bambino om den fantes uten dato. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) FYI, å velge ekspresslevering fra nettbutikkene i utlandet er ofte forgjeves, den kan ha god fart fra mottakerland til Norge, men kan ta laang tid fra den blir registrert i Norge og kommer fram til deg når posten tar over. Men hvis det er en privat aktør som f.eks UPS eller DHL (creationwatches.com sender med DHL og unngår som regel moms) tar det kortere tid, da de fortoller selv. Endret 11. februar 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Kan anbefale å kjøpe fra Creationwatches! Rask levering og bra priser! Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 DW, Converse og og vaffeljakke. Sett det før for å sirre sånn. 3 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Vurderer å kjøpe min første klokke. Hva synes dere om denne? Tar imot anbefalinger av klokker av samme stil(Minimalistisk, tynn, lærbånd). Prisen må helst ikke overstige $250. Orient Bambino. Langt bedre klokke enn Daniel Wellington-klokkene. http://www.longislandwatch.com/SearchResults.asp?search=bambino Den så veldig fin ut Sjekka litt på de andre klokkene til Orient og syns Orient Capital var veldig lik Bambino, men mye billigere. Er bambino verdt de ekstra $100, eller skal jeg gå for Capital? Som nevnt over ville jeg nok også gått for en med mekanisk ("automatic") urverk. Litt dyrere, men varer "evig" uten å måtte bytte batterier. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Koster å være kar http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7163773.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå