St€rk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Da har jeg kjøpt meg ny dressklokke, strålende fornøyd. Det er en Orient Bambino ER24005w På hånden: Endret 1. februar 2014 av St€rk 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Gratulerer! Herlig klokke Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kommer an på om du skal prøve å skifte den selv, eller om du skal levere den til en urmaker. Vet at Urmaker Sutterud i Oslo pleier å være behjelpelig med slike ting. Han pleier å fikse ting andre urmakere gjør så utrolig vanskelig. Du kan jo sende han en mail eller en PM på tidssonen.no, der heter han Arcticboy. Tenkte mer på hva det ville koste meg... Men ja kanskje jeg kan gjøre det selv Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hva synes dere her om denne? Jeg synes den var ganske kul, men den kan kanskje framstå som litt "too much", eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hva synes dere her om denne? Jeg synes den var ganske kul, men den kan kanskje framstå som litt "too much", eller? Kommer ann på hvor gammel du er. Er du 13-16 er sånt uberphett. Er du eldre, styr unna. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg er snart 18. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Syns den er kul. Kjøp den hvis du liker den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg er snart 18. Ta en titt på Sinn. Noe stivere prisklasse kanskje, men så har du klokke livet ut også. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hva med å heller gå for noe slikt? Akkurat denne er nok litt styr å få tak i, men om du kan klare deg med litt mer normale farger så har Stowa flere modeller i samme stil. Steinhart har også lignende klokker om du vil litt ned i pris. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Er egentlig ikke noe stor fan av sånne klokker, men kravene jeg har til ny klokke er at jeg vil ha lenke (ikke reim) og svart eller mørk klokke. Likte denne godt fordi den dekket begge kravene samt at jeg likte kontrasten mellom svart klokke og gule visere og helhetsinntrykket generelt. Er bare redd for at den fremstår som barnslig eller "too much". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Nixon er fjortiss.. Er ganske få sorte klokker jeg liker, kunne dog tenke meg en Panerai 360 da Tror sort er noe man går lei etterhvert, hvorfor ikke legge penger i noe ordentlig noe som du kan ha lenge? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Nixon er fjortiss.. Er ganske få sorte klokker jeg liker, kunne dog tenke meg en Panerai 360 da Tror sort er noe man går lei etterhvert, hvorfor ikke legge penger i noe ordentlig noe som du kan ha lenge? Jeg kjøpte denne i går, jeg synes ikke Nixon er fjortiss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Greit, var kanskje litt hard mot Nixon der. Hver sin smak, men man spotter nok ikke en entusiast med en Nixon Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Tror sort er noe man går lei etterhvert, hvorfor ikke legge penger i noe ordentlig noe som du kan ha lenge? Fordi jeg har ikke lyst til å bruke så mye penger på klokke nå i første omgang, har brukt mange tusen på klær i det siste. Har egentlig en klokke som kan vare veldig lenge (G-Shock), men har lyst på noe som ser litt bedre ut, så fokuserer egt bare på utseende. Dog skal det jo være litt kvalitet på den også. Endret 2. februar 2014 av Banksy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Har selv en G-Shock, og den overlever alt jeg kan putte den gjennom, men det er ikke noe å gå med til daglig. Den ligger stort sett i boksen sin, og blir brukt som noe å justere de andre klokkene etter. Neste gang den brukes, blir nok når jeg skal inn til førstegangstjeneste. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Nettopp, så derfor er jeg på utkikk etter ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hva med en SKX007? Eller noe med litt mer farger, SKX009? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Den første var OK, og den andre likte jeg ikke ("fargerikheten" passer ikke meg). Liker heller at hele klokken og lenka er mørk. Vet ikke hva de ligger på, men vil helst ikke bruke så mye på klokke i førsteomgang. Helst rundt eller under 2000. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Seiko 5. Din for under 500 kroner. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Som sagt så vil jeg ha lenke og ikke reim. Men takk for tips uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå