Mythos Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 For min del melder jeg meg ut av denne diskusjonen. Jeg trodde ikke det fantes så teite pappagutter som "Haute couture" her i landet lenger. Men jeg har tydeligvis tatt feil igjen. Kos deg med harryklokka di... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Syns egentlig Haute virker uvanlig sympatisk til å ha såpass med penger. Dersom det er sant, da, så klart . Selv syns jeg ikke klokken var så veldig pen, jeg ville nok funnet noe stiligere til en litt lavere pris, men har man pengene til det så er det jo ikke noe stress å bruke såpass på en klokke. Folk har forskjellige prioriteringer. Da det er sagt, så kommer jeg definitivt til å rane haute om jeg noengang møter ham. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Unnskyld meg er par minutter. Må bare ut å kaste opp over denne smakløse "Haute couture" puddingen. Unnskyld meg, men når man har det man trenger, hvorfor i huleste skulle jeg spørre om å få penger når de ville gi meg en klokke? Hadde faren din kjøpt en bursdagsgave, hadde du bare spurt: "Åååhhh, så fin pappa, men jeg vil heller ha penger, jeg..." Det er noe som ikke klikker i hodet mitt... Ja for faen jeg hadde bedt om 1 mill istedenfor en klokke, herregud hvor bor du? (Nei ikke svar på det) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haute, du kunne fått den rå bilen istedenfor en sånn klokke. Fy faen, 1 mill for en klokke. Jaja. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva om man har en rå bil allerede? Så har vi også hus. Hvorfor ikke kjøpe en slik klokke da? Det høres kanskje ikke helt riktig ut, men får man en gave tar man den gjerne imot. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg gidder ikke å diskutere mer om den saken. Jeg syns det er bare helt harry at en 18 år gammel gutt får klokke til 1mill. Hva om han mister klokka? Skal han få en ny da? Syns det blir bare helt feil at en gutt på 18 år skal få en så dyr klokke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Om han mister den har vell ingen ting med saken? Hva skal man ellers bruker penger på? Om man har alt? Jeg kunne selv aldri tenkt meg en klokke til over 1mill, men jeg kunne tenkt meg en bil til over 1mil. Dette har jo noe med hva man prioriterer vill jeg tro. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er jo helt sant. Det var han sitt valg, men jeg hadde ikke gjort det :=) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hurra for janteloven =D Med en gang noen på det forumet her bruker (eller har forsåvidt) mer penger enn andre, blir det lange diskusjoner rundt pengebruken og som oftest ender i personangrep fra sjalu sjeler Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er ikke sjalu, det er helt sikkert. Klokken er OK, men jeg mener det finnes flere andre som er finere og til billigere pris. Det er sikkert kult å ha en klokke til 1million Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg gidder ikke å diskutere mer om den saken. Jeg syns det er bare helt harry at en 18 år gammel gutt får klokke til 1mill. Hva om han mister klokka? Skal han få en ny da? Syns det blir bare helt feil at en gutt på 18 år skal få en så dyr klokke. Det heter bortskjemt. Og så til de grader Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) greit nok, bortskjemt og pappagutt osv. men, har man råd til en klokke til 1 mill, så har man råd til masse annet. for å ordlegge meg anderledes, så skulle jeg hatt ganske mange 100 millioner og mange hus, biler, fly før jeg kjøpte en klokke til 1 mill. så, jeg trur ikke dere trenger å tenke på om haute trenger pengene til framtiden. om han skulle trenge dem, så er det bare å selge klokken, for de faller ikke noe særlig i pris sånn som en bil til 1 mill ville gjort. men, det er også lett å skryte på nettet. jeg har ferrari som firmabil i relacom jeg og så bruker jeg IWC når jeg skrur bil. og jeg bruker en av de spesialsydde dressene mine som filler. Endret 26. oktober 2008 av spax Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hurra for janteloven =D Med en gang noen på det forumet her bruker (eller har forsåvidt) mer penger enn andre, blir det lange diskusjoner rundt pengebruken og som oftest ender i personangrep fra sjalu sjeler Med den signaturen der, tror jeg "feie for egen dør" blir mer treffsikkert enn allverdens referanser til janteloven. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ville heller ha kjøpt en klokke fra Franc vila enn Louis Vuitton http://www.professionalwatches.com/franc_vila/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Eg syns heilt ærlig at klokka var veldig fin, eg, Haute. Ser sjølv ingen grunn til å legge meg borti folks prioriteringer, og forstår ikkje kvifor alle andre føler at det er så ufattelig viktig. Når det er sagt trur eg heller at eg hadde gått for ei klokke fra e.g. Patek viss eg skulle brukt den summen. Er litt skeptisk til å bruke ein million på ei klokke frå ein leverandør som i all hovudsak driv med mote, og ikkje konsentrerer seg fullt og heilt om urverk. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Eg syns heilt ærlig at klokka var veldig fin, eg, Haute. Ser sjølv ingen grunn til å legge meg borti folks prioriteringer, og forstår ikkje kvifor alle andre føler at det er så ufattelig viktig. Når det er sagt trur eg heller at eg hadde gått for ei klokke fra e.g. Patek viss eg skulle brukt den summen. Er litt skeptisk til å bruke ein million på ei klokke frå ein leverandør som i all hovudsak driv med mote, og ikkje konsentrerer seg fullt og heilt om urverk. Jo, takk Hadde kanksje ikke valgt den selv heller, men som sagt var det en gave. Og tilbake til urverk og mote; Louis Vuitton satser litt mer på haute horlogerie i disse tider, men Patek er nok klokkenes Burj Al-Arab Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe vet at hvis det hadde vært meg så hadde jeg ikke turt å bruke klokka omtrent Ville vært alt for redd for å ødelegg den på en eller annen rar måte, eller ikke minst miste den, men er kanskje ikke den klokka man drar på fylla med :!: Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har nettopp bextilt en slik Stowa Flieger Limited Edition med manuellt urverk. Blir produsert i 100 eksemplarer for levering i februar. Utsolgt på under en time. Jeg liker enkle klokker uten dilldall. Og så koster den heller ikke all verden. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kjøpte meg en nixon klokke idag. Tok et bilde av den. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Litt mer om klokken? Mer enn bare merket, pris, hvor du kjøpte den? Var bare en forhandler i Norge utifra nettsiden, i Drammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå