Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kjøpte du den på urverket.no? Nei, kjøpte hos Urmaker T. Thomassen på Strømmen, super service. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nei, kjøpte hos Urmaker T. Thomassen på Strømmen, super service. Ok. Er prisen mye høyere hos urmaker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ok. Er prisen mye høyere hos urmaker? Ja, hvertfall i mitt tilfelle. Ca. 500kr dyrere, men det går jo an å prute litt. Om det er så mye å spare på en såpass billig klokke, vet jeg ikke, men det er lov å prøve. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvilken modell er dette fra ML? Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Certinaen som ble linket til, et innlegg over her, har jeg. Jeg liker den veldig godt, og har ingen problemer med å anbefale den videre. Jeg har den samme klokken, men med stållenke. Jeg ville ha kjøpt den på stållenke, og byttet til nato hvis du vil ha noe røffere. Denne har 21mm mellom lugsene, det er vanskelig å finne natoremmer som er 21mm, men det er ikke noe problem med å bruke en 22mm. Takk! Og takk til Orwandel Stållenke passer meg neppe så bra. Er det gummireim som er på førstelinken til Orwaldo tro? Endret 9. september 2013 av KarlChilders Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det var gummireim på Certina'en. Du får selvsagt begge deler på begge modellene. Eller gå for NATO-reim: Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ekte klokker fra jomashop? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hvilken modell er dette fra ML? Det er en Miros Diver (MI6028-SS072-730). 10.000,- på Ebay: http://www.ebay.com/itm/Maurice-Lacroix-Pontos-Mens-Date-Automatic-Stainless-Steel-PT6028-SS072-730-NEW-/200957497442?pt=Wristwatches&hash=item2eca001062 Det er ikke en Pontos, som det står der, så kanskje ikke helt pålitelig selger? Endret 9. september 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Takk! Og takk til Orwandel Stållenke passer meg neppe så bra. Er det gummireim som er på førstelinken til Orwaldo tro? Stikk innom en urmaker du, så kan du se litt på den Hvor i landet holder du til? Vet at Urmaker T. Thomassen har gummiremmen i flere farger. Kanskje de kan gi deg en grei pris. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Det er en Miros Diver (MI6028-SS072-730). 10.000,- på Ebay: http://www.ebay.com/itm/Maurice-Lacroix-Pontos-Mens-Date-Automatic-Stainless-Steel-PT6028-SS072-730-NEW-/200957497442?pt=Wristwatches&hash=item2eca001062 Det er ikke en Pontos, som det står der, så kanskje ikke helt pålitelig selger? Takk!Vil det være et godt kjøp hvis jeg får den for 3500kr? Edit: Er det ekte varer på Jomashop? Endret 10. september 2013 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Takk! Vil det være et godt kjøp hvis jeg får den for 3500kr? Edit: Er det ekte varer på Jomashop? Kommer jo helt an på tilstand og alder. Sett hva andre tilsvarende går for? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nja, men gikk for en Steinhart Ocean Two White. Gleder meg Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Stikk innom en urmaker du, så kan du se litt på den Hvor i landet holder du til? Vet at Urmaker T. Thomassen har gummiremmen i flere farger. Kanskje de kan gi deg en grei pris. Ikke lange veien til Strømmen, så jeg tar nok en tur innom der og titter på den Endret 10. september 2013 av KarlChilders Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Nja, men gikk for en Steinhart Ocean Two White. Gleder meg Veldig pen klokke, vurderte den selv, da jeg tittet Husk bilder da Ikke lange veien til Strømmen, så jeg tar nok en tur innom der og titter på den Hold oss oppdatert Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Nja, men gikk for en Steinhart Ocean Two White. Gleder meg Gratulerer med ny klokke, men du valgte feil.. Steinhart er ok det, og Ocean Two er jo en fin modell, men Maurice Lacroix er en annen liga. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Gratulerer med ny klokke, men du valgte feil.. Steinhart er ok det, og Ocean Two er jo en fin modell, men Maurice Lacroix er en annen liga. Er det? Burde jeg heller gå for Maurice Milros Diveren over her? :/ Faen altså.. Selgeren har ikke sendt Steinharten ennå, føler det er slemt å trekke seg. Endret 11. september 2013 av Lami Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Fikk mail fra STOWA i dag, de trengte omkretsen på håndleddet mitt for å levere reim i riktig lengde. Er det midterste hullet på reimen de da går etter? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Fikk mail fra STOWA i dag, de trengte omkretsen på håndleddet mitt for å levere reim i riktig lengde. Er det midterste hullet på reimen de da går etter? Sånn ca. Bare mål omkretsen, så får du riktig. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Da var det gjort. Gleder meg, men har enda ikke fått mail om at klokken er under produksjon, og leveringsdato er ikke før slutten av november. Blir vel julegave til meg selv... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er det? Burde jeg heller gå for Maurice Milros Diveren over her? :/ Faen altså.. Selgeren har ikke sendt Steinharten ennå, føler det er slemt å trekke seg. Maurice Lacroix har nok mer "cred", mens Steinhart er sett litt ned på som et "Replica-merke". Jeg synes finishen på Maurice Lacroix er mye bedre enn på Steinhart (med mindre de har gjort noe drastisk bedre med Ocean Two). Det samme gjelder lenken (hvis du skal bruke den på lenke). Bezelen, derimot, virker bedre til dykking på Steinhart'en, det samme gjelder det at den har skrukrone og er vanntett ned til 300 meter, men det bruker man jo ikke uansett. Men til syvende og sist er det jo din smak som betyr mest, velg den du liker best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå